سایت خرید کینوا بدون ساپونین

برنج کینوا خاویار گیاهی

در سایت خرید کینوا بدون ساپونین و پس از فرآوری صنعتی ، به صورت آماده به طبخ بسته بندی شده ، در سراسر کشور در اختیار متقاضیان عزیز قرار می گیرد .

سایت مرکزی خرید کینوا بدون ساپونین

در این سایت خرید کینوا بدون ساپونین  را می‌توانید با کیفیت بالا و بدون مواد زائد تهیه نمایید . ساپونین  ماده صابونی و تلخ‌مزه است که در پوسته دانه کینوا وجود دارد و قبل از مصرف باید طی فرآیند فرآوری از آن جداسازی شود .

این مجموعه پس از فرآوری صنعتی دانه‌های کینوا ، کینوا بدون ساپونین را بسته‌بندی کرده و به‌صورت خرد و عمده در سراسر کشور عرضه می نماید . کیفیت بالای محصول عرضه‌شده توسط این مجموعه نه‌تنها به علت فقدان ساپونین است ، این نوع کینوا فاقد بذر علف‌های هرز ، مواد زائد دیگر ازجمله شن‌ریزی و بقایای گیاهی نیز می باشد .

کینوا فرآوری شده بدون ساپونین و باکیفیت بالا و با قیمت مناسب ، می‌توانید از طریق این سایت خرید تهیه نمایید . انجمن‌های سلیاک و دیابت ، رستوران‌ها ، هتل‌ها ، باشگاه‌های بدن‌سازی ، مراکز عرضه محصولات سالم و ارگانیک و کارخانجات صنایع تبدیلی می‌توانند کینوا بدون ساپونین  را به‌صورت تناژ از این مجموعه تهیه کنند .

همچنین کینوا بدون ساپونین به صورت خرد نیز در سراسر کشور عرضه می‌شود .

کینوا

اهمیت حذف ساپونین

حذف ساپونین  مهم‌ترین مرحله از فرآیند فرآوری کینوا است . ساپونین ترکیبی تلخ مزه و صابونی و محلول در آب است که در پوسته خارجی دانه کینوا وجود دارد .

ساپونین اگرچه به‌عنوان یک ماده ضد سرطان و کاهش‌دهنده چربی خون شناخته می‌شود اما مقدار زیاد آن می‌تواند با ایجاد مسمومیت نماید . سایت خرید کینوا بدون ساپونین بهترین کینوا در کشور را با انالیز کامل در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهد.

همچنین به علت تلخ بودن مزه ساپونین ، در صورت وجود این ماده در پوسته کینوا امکان مصرف آن برای وجود ندارد .  روش های مختلفی برای حذف ساپونین  وجود دارد اما روش صنعتی و استفاده از دستگاه های مخصوص بهترین روش برای این منظور است .

فرآیند ساپونین زدایی تأثیری بر میزان پروتئین دانه کینوا  ندارد . البته میزان کلسیم و فسفری که در پوسته خارجی دانه قرار دارد ، می تواند مقداری کاهش پیدا کند اما همان‌طور که بیان شد حذف ساپونین از پوسته کینوا اجتناب‌ناپذیر است .

متأسفانه مشاهده می‌شود در کشور افراد سودجو ، کینوا حاوی ساپونین را با قیمت پائین عرضه می‌کنند . درصورتی‌که مصرف این ماده غذایی می تواند ایجاد مسمومیت نماید و یا تلخی آن مانع مصرف آن می‌شود . کینوا بدون ساپونین را میتوانید با کیفیت بالا از این مجموعه تهیه نمایید .

کینوا

کاربرد کینوا بدون ساپونین در این سایت خرید

کینوا بدون ساپونین ، مصارف مختلفی دارد . کینوا بدون ساپونین ، به‌صورت مستقیم مشابه برنج کته و یا آبکش شده و در انواع سوپ سالاد و غذاهای مختلف مصرف می شود .

همچنین غذاهای بسیار متنوعی از کینوا بدون ساپونین تهیه می گردد . این مجموعه علاوه بر عرضه مستقیم کینوا بدون ساپونین ، محصولات متنوعی نیز از این ماده غذایی تولید می نماید . آرد خالص کینوا که برای مصارف مختلف تولید انواع نان ، ماکارونی ، بیسکویت ، کیک و انواع مافین بکار می رود ، توسط مجموعه ما تولید می شود . کینوا بدون ساپونین را می توانید با کیفیت عالی در این سایت خرید با بالاترین کیفیت و آنالیز تهیه نمایید.

آرد فرنی کینوا محصول دیگری از کینوا بدون ساپونین است  که توسط این مجموعه تولید شده و برای مصارف کودکان و حتی سالمندان و تهیه انواع دسرها و مواد فری گلوتن عرضه می‌گردد .

انواع ادویه کینوا ، سویق کینوا ، کینوا پرک شده ، ماسک صورت کینوا و اسنک کینوا  نیز از محصولاتی هستند که از کینوا بدون ساپونین در این مجموعه تولید می شوند و در سراسر کشور عرضه می‌گردند .

تمامی این محصولات دارای مجوزها و استانداردهای لازم بوده و به‌صورت خرد و عمده در اختیار متقاضیان عزیز قرار می‌گیرند .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *