سایت اینترنتی کینوا بدون گلوتن

کینوا

سایت اینترنتی کینوا ، که تولید کننده و عرضه کننده انواع دانه ، آرد و محصولات مختلف کینوا است ، این ماده غذایی بدون گلوتن را همراه با خدمات ویژه ، در اختیار انجمن های سلیاک و افراد مبتلا قرار می دهد .

جامع ترین سایت اینترنتی کینوا بدون گلوتن

در این سایت اینترنتی انواع دانه کینوا بدون گلوتن ، آرد کینوا و محصولات مشتق شده از کینوا ، به صورت خرد و عمده عرضه می گردد . کینوا بدون گلوتن را می توانید از طریق این سایت و از این مجموعه ، خریداری نمایید .

کینوا بدون گلوتن ، جایگزین مناسبی برای غلات گلوتن دار ، در رژیم غذایی افراد حساس به گلوتن می باشد ، که توسط این مجموعه تولید و عرضه می شود .

کینوا سفید و رنگی و آرد خالص کینوا از محصولات بدون گلوتن هستند که توسط این مجموعه تولید و در این سایت عرضه می شوند . کلیه محصولات دارای استانداردهای لازم است و به صورت بسته بندی و عمده توزیع می شوند .

انجمن های سلیاک و دیابت ، مراکز پخش محصولات سالم و گلوتن فری ، کارخانجات صنایع تبدیلی ، هایپرمارکت ها و مراکز عرضه گیاهان دارویی ، در صورت تمایل ، برای تهیه این محصولات به صورت عمده ، با کارشناسان ما تماس بگیرند .

کینوا

تولید کینوا از صفر تا صد در داخل کشور

این سایت اینترنتی در استان های مختلف کشور ، در سال های اخیر ، کشت کینوا بدون گلوتن را ترویج می نماید . دانه کینوا زیر نظر کارشناسان این مجموعه و با همکاری کشاورزان عزیز ، در مناطق مختلف تولید می شود .

پس از برداشت دانه کینوا ، بوجاری و سورتینگ ، دانه های درشت و روشن کینوا توسط این مجموعه ، در کارخانه فرآوری و بسته بندی می شوند . طی فرآیند فرآوری به صورت صنعتی و مکانیزه ، ساپونین زدایی دانه های کینوا انجام و این ماده بدون گلوتن ، برای مصرف آماده می شود .

در این سایت کارخانه علاوه بر بسته بندی انواع دانه کینوا سفید و رنگی ، آرد خالص کینوا ، آرد فرنی کینوا ، ماسک کینوا ، اسنک کینوا ، پرک کینوا ، انواع ادویه کینوا ، سویق کینوا و . . . تولید و عرضه می شوند . تولید کینوا بدون گلوتن در داخل کشور ، علاوه بر کیفیت بالا ، قیمت پایین تری نسبت به نوع وارداتی دارد .

کینوا

کینوا ماده غذایی بدون گلوتن

همانطور که بیان گردید ، کینوا ماده ای غذایی بدون گلوتن است . گلوتن نوعی پروتئین است که مصرف آن برای برخی از افراد ایجاد حساسیت های گوارشی می نماید . افراد مبتلا به سلیاک ، از جمله افرادی هستند که ممنوعیت استفاده از مواد غذایی گلوتن دار مانند بیشتر غلات و حبوبات را دارند و می توانند در این سایت سفارش کینوا را داشته باشند.

در حال حاضر ذرت یکی از مواد فاقد گلوتن است که مورد مصرف این افراد قرار می گیرد . اما مواد غذایی محدود ذرت ، نمی تواند ، نیاز روزانه این افراد را به مواد معدنی مختلف تامین نماید . کینوا منبعی غنی از پروتئین و دارای تمام اسید آمینه های ضروری برای انسان است .

کینوا علاوه بر اینکه بدون گلوتن است ، بیش از 4 برابر ذرت دارای کلسیم ، پتاسیم ، منگنز و روی می باشد . همچنین درحالی که ذرت فاقد آهن است ، کینوا منبعی غنی از آهن می باشد . بعلاوه کینوا از نظر ماده معدنی منیزیم و فسفر نیز غنی تر از ذرت است . سایت سفارش کینوا بدون گلوتن امادگی همکاری با مشاورین تغذیه کل کشور را دارد.

همچنین منبعی مناسب برای ویتامین های E و B1 و امگا 6 ، امگا 9 ، اسید های آمینه ضروری و غیر ضروری ، منبع غنی از فیبر و اسید های چرب غیر اشباع می باشد . به همین دلیل کینوا بدون گلوتن غذایی بسیار مناسب و جایگزینی مطلوب برای غلات گلوتن دار محسوب می شود .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *