خرید و فروش سویق کینوا رژیمی

آرد کینوا

بزرگترین مرکز خرید و فروش کینوا در کشور ، سویق کینوا رژیمی را برای اولین بار در کشور ، به صورت خرد و عمده در کلیه استان های کشور عرضه می نماید .

تولید و عرضه سویق کینوا رژیمی

این مجموعه سویق کینوا رژیمی را برای خرید فروش در داخل کشور تولید و در کلیه استان ها عرضه می نماید . سویق کینوا در بسته های 500 گرمی ، یک کیلوگرمی و بیشتر ، در اختیار متقاضیان عزیز قرار می گیرد .

سویق کینوا که خواص آرد کینوا را دارد ، فاقد گلوتن است و دارای مواد مغذی مفیدی می باشد . انجمن های سلیاک و دیابت ، عطاری ها ، هایپرمارکت ها و مراکز عرضه محصولات سالم و ارگانیک ، در صورت تمایل برای خرید و فروش سویق کینوا رژیمی ، می توانند با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشند .

کینوا

خرید و فروش سویق و انواع محصولات کینوا

کینوا زیر نظر این مجموعه در داخل کشور ، تولید می شود . کینوا ایرانی پس از تولید ، از استان های مختلف جمع آوری و مواد زائد آن به صورت مکانیزه جداسازی می شوند . پس از انتخاب درشت ترین دانه ها که رنگ روشنی نیز دارند ، این دانه ها فرآوری می شوند .

این مجموعه خرید فروش در کارخانه صنعتی ، کینوا را ساپونین زدایی و فرآوری می نماید . کینوا فرآوری شده به رنگ های سفید ، قرمز و سیاه عرضه می شود . از کینوا ، محصولاتی دیگری نیز اعم از آرد خالص کینوا ، آرد فرنی کینوا ، سویق کینوا ، پرک کینوا ، ماسک کینوا ، انواع ادویه کینوا و اسنک کینوا تولید می شود .

تمام این محصولات که توسط این مجموعه تولید می شوند ، دارای استاندارد و مجوزهای لازم بوده و کیفیت مناسبی نیز دارند . برای تهیه این محصولات ، در هر استانی که هستید ، می توانید با ما تماس بگیرید . و از خدمات ویژه ما استفاده نمایید .

کینوا

سویق کینوا غنی از فیبر

فیبر یکی از مواد غذایی موجود در سویق کینوا است که به مقدار زیاد وجود دارد . به همین دلیل مصرف سویق کینوا باعث تنظیم کلسترول ، تسهیل حرکات روده ، تحریک رشد فلور باکتریایی مفید و پیشگیری از سرطان روده بزرگ می گردد . خرید فروش سویق کینوا را می توانید برای اولین بار در ایران در این مجموعه انجام دهید.

میزان فیبر بالای موجود در سویق کینوا ، آن را برای کمک به از بین بردن سموم و مواد زایدی که می توانند به بدن آسیب برسانند ، به عنوان غذایی ایده آل تبدیل می کند . بنابراین به عنوان یک تصفیه کننده بدن عمل کرده و همچنین احساس سیر بودن و پر بودن معده ، را ایجاد می کند .

به طور کلی غلات و به طور خاص دانه کینوا ، توانایی جذب آب و ماندن بیشتر در معده را دارند و از این طریق با مصرف حجم کمی از کینوا و غلات ، فرد احساس سیری می کند . خرید فروش سویق کینوا د رحجم های بسته بندی و فله در کشور قال عرضه است.

مصرف یک تا دو قاشق غذاخوری سویق کینوا ، قبل از غذا ، علاوه بر اثرات مفید آن بر دستگاه گوارش ، به علت ایجاد سیری در فرد ، از پرخوری جلوگیری کرده و در کاهش وزن نیز موثر است .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *