قیمت خرید کینوا سفید

کینوا

قیمت خرید کینوا سفید را از کدام مرکز می توان استعلام نمود ؟ کدام‌مرکز کینوا سفید را در داخل کشور تولید و فرآوری نموده و با کیفیت و قیمت مناسب عرضه می نماید ؟ از کدام مرکز می توان کینوا سفید با کیفیت را به صورت عمده ، در تناژ بالا تهیه نمود ؟

خرید کینوا سفید با قیمت مناسب

در صورتی که تمایل به خرید کینوا سفید با کیفیت بالا و قیمت مناسب می باشید ، می توانید با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید . این مجموعه به صورت کاملاً تخصصی در زمینه تولید کینوا و محصولات مشتق شده از کینوا ، در کلیه استانهای کشور فعالیت می‌کند .

محصولات تولید شده توسط این مجموعه ، اعم از کینوا سفید و رنگی ، آرد کینوا و دیگر محصولات کینوا ، دارای استانداردها و مجوزهای لازم می باشد . قیمت خرید کینوا سفید را نیز می توانید از این مجموعه استعلام نمایید .

این مجموعه یکی از  مجموعه های معتبر تولید و عرضه کننده کینوا و محصولات کینوا در کشور است که دانه کینوا سفید ساپونین زدایی شده را ، بدون نیاز به شستشو ، با کیفیت بسیار عالی در حجم های خرد و عمده ، در اختیار هایپر مارکت‌ها ، عطاری‌ها ، انجمن‌های سلیاک و دیابت ، بیمارستان‌ها ، هتل ها ، باشگاه‌های بدن‌سازی و مراکز عرضه محصولات سالم و گلوتن فری قرار می‌دهد .

کینوا

تولید کینوا سفید و باکیفیت در ایران

در بازار ایران ، انواع کینوا سفید و رنگی با کیفیت های مختلف عرضه می شود . متاسفانه در موارد زیادی مشاهده می‌شود که کینوا سفید ، بدون اینکه ساپونین آن حذف و فرآوری شود و آلوده به بذر علف های هرز و سنگریزه ، با قیمت خرید پایین عرضه می گردد .

خریداران محترم به علت عدم اطلاع و صرفا بر اساس قیمت پایین ، اقدام به خرید این محصولات می کنند و هنگام مطرح در مواجهه با طعم تلخ و مزه بد این نوع کینوا ، از مصرف مجدد آن خودداری می‌نمایند .

در حالی که لازم است ، کینوا را از مراکز معتبر خریداری نمایید . زیرا کینوا سفید پس از تولید و برداشت در پوسته خود ماده صابونی و تلخ مزه به نام ساپونین دارد که نیاز است ، طی فرآیند فرآوری جداسازی شود .

 این مجموعه برای اولین بار در کشور فرآوری دانه کینوا را به صورت مکانیزه و در کارخانه صنعتی انجام می‌دهد . کینوا سفید پس از فرآوری ، به صورت بسته بندی و عمده در تناژ بالا ، در سراسر کشور در اختیار متقاضیان عزیز قرار می گیرد .

تمام مراحل تولید کینوا سفید ، از ابتدای کاشت تا زمان برداشت ، بوجاری و فرآوری در کارخانه ، زیر نظر کارشناسان این مجموعه انجام می پذیرد . مجموعه ما بهترین کینوا سفید تولید شده در داخل کشور ، را فرآوری کرده و به صورت آماده به طبخ ، با قیمت خرید مناسب ، در سراسر کشور عرضه می نماید .

انواع محصولات تولید شده از کینوا سفید

کینوا سفید برای تولید انواع غذاها استفاده می شود . کینوا سفید را می توان به صورت کته و آبکش و یا مخلوط با برنج و پاستا تهیه نمود . همچنین کینوا سفید ، پس از پختن به انواع‌سالاد نیز اضافه می‌شود  .

با اضافه کردن کینوا سفید به انواع غذاهای آبکی ، اعم از سوپ ، آش ، حلیم و یا انواع پیتزا و پاستا و  . . . می توان ارزش غذایی آنها را بهبود بخشید . البته این مصرف مربوط به موارد مصرف خانگی و یا در رستوران ها می باشد .

محصولات دیگری نیز از کینوا به صورت صنعتی تولید می‌شود .

این مجموعه برای اولین بار در کشور ، کینوا پرک شده ، آرد خالص کینوا ، آرد فرنی کینوا ، انواع ادویه کینوا ، ماسک کینوا ،  سویق کینوا با دانه های پروتئینی کینوا را در با کیفیت مناسب در داخل کشور تولید و قیمت خرید کینوا سفید قابل استعلام در کلیه استان ها می باشد.

تمام محصولات تولید شده در این مجموعه ، دارای استانداردهای لازم می باشد و به صورت خرد و عمده در سراسر کشور در اختیار متقاضیان عزیز قرار می گیرد .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *