فروشگاه دانه کینوا فله

فروش عمده دانه کینوا

این مجموعه ،  به عنوان بزرگترین فروشگاه دانه کینوا در کشور ،  دانه کینوا سفید و رنگی را پس از فرآوری صنعتی ،  به صورت فله و خرد ،  در کلیه استان ها عرضه می نماید .

فروشگاه دانه کینوا به صورت فله

مجموعه ما به عنوان بزرگترین فروشگاه دانه کینوا در کشور ،  بهترین دانه کینوا تولید داخل را به صورت مکانیزه در کارخانه ،  فرآوری نموده و سپس در بسته بندی های مختلف و فله ،  در کلیه استان ها عرضه می نماید .  برای تهیه این محصولات می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید .

خریداران محترم کینوا فله باید به کیفیت دانه توجه ویژه نمایند .  زیرا مشاهده می شود ،  که همراه کینوا فله عرضه شده در بازار کشور ،  مواد زاید و بذر علف های هرز  وجود دارد .  مصرف این موارد همراه با دانه کینوا می توانید ایجاد مسمومیت نماید .

همچنین ،  دانه کینوا فله باید قبل از مصرف فرآوری شده و ساپونین آن حذف شود .  زیرا ساپونین ماده ای صابونی و تلخ مزه است .  در این فروشگاه ،  دانه کینوا باکیفیت فاقد بذر علف های هرز ،  فاقد مواد زاید ،  عاری از ساپونین ،  دارای رنگ روشن و درشت ،  عرضه می شود .

کینوا

عرضه انواع محصولات کینوا با قیمت مناسب

در این مجموعه آرد کینوا نیز تولید و به صورت فله در کلیه استان ها عرضه می شود .  محصولات مختلفی نیز از کینوا در این مرکز تولید می شود .  

انواع محصولات کینوا شامل پرک کینوا ،  برشتوک کینوا ،  سویق کینوا ،  دانه پروتئینی کینوا ،  ماسک کینوا و .  .  .  نیز در این مجموعه تولید می شود .

کلیه محصولات کینوا فله تولید و عرضه شده در این فروشگاه ،  باکیفیت بالا ،  داری استاندارها و مجوزات لازم است .   جهت تهیه کلیه این محصولات ،  در بسته بندی های مختلف ،  در هر استانی که هستید ،  می توانید با کارشناسان مجموعه ما در ارتباط باشید .

کینوا

تاثیر مصرف دانه کینوا بر سلامت

 دانه کینوا جزو منابع بسیار معدودی است که تمام اسید آمینه های ضروری برای انسان را دارد .  9 اسید آمینه از جمله لیزین ،  متیونین ،  فنیل آلانیین ،  ترئونین ،  تریپتوفان ،  لوسین ،  ایزولوسین ،  هیستیدین و والین برای انسان ضروری هستند .

کینوا تمام این 9 اسید آمینه را به طور کامل دارد و منبعی غنی برای تامین این مواد ضروری برای کودکان و بزرگسالان می باشد . فروشگاه های سراسر کشور می توانند برای تهیه و سفارش دانه کینوا فله و بسته بندی با استاندارد های کیفی و انالیز با این مجموعه در تماس باشند.

متیونین یکی از اسید آمینه های موجود در کینوا است که توسط کبد برای تولید آدنوزین متیونین ،  ماده ای ویژه در درمان بیماری های کبدی ،  افسردگی ،  استئوآرتریت ،  اختلالات مغزی ،  و خستگی مزمن و .  .  .  ضروری است .

فروشگاه عرضه کننده کینوا فله و معرفی ارزش غذایی

همچنین این اسید آمینه ضروری ،   به عنوان یک ماده سم زدایی قدرتمند عمل می کند که سطح فلزات سنگین را در بدن کاهش می دهد و محافظت شدید در برابر رادیکال های آزاد ایجاد می کند .

کینوا همچنین حاوی مقادیر جالبی از فنیل آلانین که یک محرک مغز و عنصر اصلی انتقال دهنده های عصبی است که باعث تقویت هوشیاری و تسکین درد و افسردگی می شود می باشد . 

اسید آمینه ترئونین که در سم زدایی کبد ،  تشکیل کلاژن و الاستین شرکت می کند و جذب سایر مواد مغذی  را تسهیل می کند ،  نیز در کینوا وجود دارد . در این فروشگاه ، کینوا را به صورت فله و بسته بندی می توانید درهمه ی شهر های ایران در کمترین زمان سفارش دهید.

اسید آمینه تریپتوفان که پیشرو فوری سروتونین انتقال دهنده عصبی ،  که برای موفقیت در موارد افسردگی ،  استرس ،  اضطراب  ،  بی خوابی و رفتار اجباری استفاده شده می شود ،  نیز در این دانه موجود است .

به همین دلیل دانه کینوا منبعی مناسب برای تامین اسیدهای آمینه ضروری و ریزمغذی های مفید ،  برای کودکان ،  نوجوانان ،  جوانان و بزرگسالان می باشد .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *