سایت اینترنتی دانه کینوا بدون ساپونین

کینوا

سایت اینترنتی دانه کینوا ،  ضمن معرفی دانه کینوا و ارائه مطالبی جامع در رابطه با دانه کینوا ،  دانه کینوا بدون ساپونین و آماده به طبخ را به همراه آرد کینوا در کلیه استان های کشور ،  به صورت خرد و عمده ،  عرضه می نماید .

تولید دانه کینوا بدون ساپونین

در این سایت تولید دانه کینوا بدون ساپونین در استان های مختلف کشور ،  باعث کاهش قیمت تمام شده این محصول ،  اشتغالزایی و دسترسی اقشار مختلف جامعه به این دانه گردیده است .  مجموعه ما دانه کینوا را که در استان های مختلف کشور ،  با کیفیت بسیار مناسب تولید می شود ،  خریداری می نماید .

بهترنی و باکیفیت ترین دانه کینوا ،  از مناطق مختلف کشور ،  توسط این مجموعه جمع آوری می شود .  سپس در کارخانه و به صورت مکانیزه ساپونین زدایی می گردد .  ساپونین ماده ای صابونی و تلخ مزه است که در پوسته دانه کینوا قرار دارد .

قبل از مصرف دانه کینوا ،  لازم است که ساپونین از دانه کینوا حذف شود .  مجموعه ما ،  به صورت صنعتی ،  دانه کینوا بدون ساپونین را تولید می نماید .  دانه کینوا بدون ساپونین ،  که آماده به طبخ می باشد ،  در کلیه استان ها ،  عرضه می شود .

کارخونه کینوا

سایت اینترنتی دانه کینوا

در سایت اینترنتی دانه کینوا کینوا ،  که با هدف افزایش شناخت نسبت به این دانه ،  ایجاد شده است ،  دانه کینوا بدون ساپونین و باکیفیت بسیار مناسب عرضه می شود .  دانه کینوا عرضه شده توسط این مجموعه ،  استاندارد ،  درشت ،  دارای رنگ روشن و فاقد مواد زاید و بذر علف های هرز می شود .

مجموعه ما دانه کینوا سفید و رنگی را پس از فرآوری ،  بدون ساپونین و دارای ویژگی های مذکور ،  در کلیه استان ها عرضه می نماید .  همچنین در این مجموعه ،  آرد کینوا نیز ،  از دانه کینوا تولید و عرضه می شود .

تمام محصولات عرضه شده در این مجموعه ،  در بسته بندی های مختلف برای مصرف خانگی و ارائه در انواع فروشگاه ها و هایپر مارکت ها می باشد .  همچنین این مجموعه محصولات خود را به صورت عمده و در تناژ بالا ،  نیز عرضه می نماید .

جهت تهیه انواع دانه و آرد کینوا ،  به صورت بسته بندی و فله ،  در هر استانی که هستید ،  می توانید با کارشناسان مجموعه ما در ارتباط باشید .  و از خدمات این مجموعه استفاده نمایید .

کینوا

سایت دانه کینوا بدون ساپونین ماده غذایی سبک و مغذی

دانه کینوا با داشتن ۹ اسید آمینه ضروری برای انسان یک پروتئین کامل و غذایی بسیار مفید برای گروه‌های سنی مختلف محسوب می شود .  این دانه دارای شاخص گلیسمی پایین ،  فاقد گلوتن و سرشار از فیبر می‌باشد .

ویتامین های A ،  B و E ،  امگا ۳ و فلاوونوئیدها که دارای خاصیت آنتی اکسیدانی هستند ،  از جمله مواد موجود در دانه کینوا می باشند .  دانه کینوا دارای بیوپپتیدهایی است که باعث کاهش رادیکال های آزاد می شود و ضد فشار خون است .  در این سایت بهترین دانه کینوا بدون ساپونین به صورت بسته بندی و عمده عرضه می گردد.

فیبر بالای موجود در دانه کینوا باعث بهبود هضم غذا ،  کاهش شاخص قند خون ،  کاهش کلسترول خون و سلامت دستگاه گوارش می‌شود .  کینوا دارای مواد معدنی از جمله پتاسیم ،  منیزیم ،  کلسیم ،  آهن ،  روی و فیبر می باشد .  

ارزش غذایی بالای دانه کینوا باعث شده تا مصرف آن برای گروه‌های سنی مختلف بسیار مناسب باشد .  به همین دلیل مصرف آن در کشورهای مختلف جهان از جمله ایران مورد توجه قرار گرفته است .

دانه کینوا غذای خوش هضم و سبک و سرشار از مواد غذایی است که مصرف آن علاوه بر تأمین ریزمغذی های مورد نیاز ،  بدن هیچگونه اثر چاق کنندگی به دنبال ندارد .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *