قیمت خرید و فروش دانه کینوا و آرد بندرعباس

آرد کینوا

بزرگترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا در کشور ، دانه کینوا و آرد آن را با قیمت مناسب در بندرعباس و سایر استان ها ، در اختیار متقاضیان عزیز قرار می دهد .

تاریخچه و کاربرد دانه کینوا و آرد آن

دانه کینوا با قدمتی 5000 ساله در منطقه آند رد آمریکای جنوبی تولید و مصرف می شود . مردم این مناطق از هزاران سال قبل تاکنون دانه کینوا را کشت کرده و به عنوان غذای اصلی استفاده می نمایند .

دانه کینوا

دانه کینوا برای تولید انواع سوپ ، سالاد ، انواع فست فودها و غذای کودک استفاده می شود . همچنین با هدف افزایش ارزش غذایی ، دانه کینوا به غذای های آبکی مانند سوپ ، انواع خورشت ها ، حلیم و  . . . اضافه می شود .

از دانه کینوا ، آرد کینوا تولید می گردد . آرد کینوا برای تهیه انواع نان ، پاستا ، غلات صبحانه ، انواع کیک و بیسکویت ، فرنی و فرآورده های آردی به کار می رود . اضافه کردن آرد کینوا به آرد سایر غلات ، باعث بهبود مواد مغذی آن ها می گردد .

سوپ کینوا

خواص دانه کینوا

دانه کینوا به علت ارزش غذایی بالا و داشتن لیست کامل از 9 اسید آمینه ضروری برای انسان ، به خاویار سبز معروف است . دانه کینوا دارای بیو پپتید هایی است که باعث کاهش رادیکال های آزاد شده و ضد فشار خون می باشد .

مقدار فیبر موجود در دانه کینوا و آرد آن ، قابل توجه است . فیبر های محلول موجود در دانه کینوا  و آرد آن ، باعث جذب ترکیبات سمی و اسید های صفراوی و رشد میکروارگانیسم های روده بزرگ در انسان می گردد .

 همچنین مصرف دانه و آرد کینوا حاوی این فیبرها ، باعث کاهش کلسترول خون ، بهبود هضم غذا و کاهش شاخص قند خون نیز می شود . دانه و آرد کینوا ، فاقد گلوتن است و غذایی بسیار مناسب برای افراد مبتلا به سلیاک محسوب می شود .

آرد کینوا

قیمت خرید و فروش دانه کینوا آرد بندرعباس

جهت اطلاع زا قیمت دانه کینوا و آرد کینوا در بندعباس و کلیه استان های کشور ، می توانید با مجموعه ما در ارتباط باشید . این مجموعه به عنوان بزرگترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا و آرد آن ، در استان‌های مختلف فعالیت می کند .

مجموعه ما دانه کینوا سفید و رنگی و آرد کینوا را به صورت بسته بندی و عمده  ، در بندرعباس و دیگر استان ها عرضه می نماید . این مجموعه دانه کینوا تولید شده در داخل کشور ، که از کیفیت مناسبی برخوردار است ، را از استان ها مختلف جمع آوری می نماید .

آرد کینوا

همکاری در خرید فروش کینوا آرد بندرعباس

و برای اولین بار در کشور ، دانه کینوا به صورت صنعتی فرآوری می نموده و به صورت آماده به طبخ عرضه می کند . همچنین آرد کینوا نیز با کیفیت مناسب تولید و عرضه می شود .

مجموعه ما آماده همکاری با هتل ها ، رستوران ها ، انجمن‌های سلیاک ، بیمارستان ها و کارخانجات صنایع تبدیلی در زمینه عرضه دانه  و آرد کینوا در تناژ بالا ، می باشد .

جهت اطلاع از قیمت خرید و فروش دانه کینوا و آرد آن در بندرعباس و سایر استانها ، و تهیه دانه کینوا و آرد کینه و با قیمت و کیفیت مناسب ، می توانید با ما تماس بگیرید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *