پخش کینوا درجه یک

کینوا

بزرگترین مرکز پخش کینوا در کشور ،  کینوا درجه یک ،  به رنگ سفید و رنگ های قرمز و سیاه ،  آرد کینوا ،  سویق کینوا ،  پرک کینوا ،  پروتئین کینوا ،  اسنک و ماسک کینوا را در کلیه استان های کشور عرضه می نماید .

تولید کینوا درجه یک در ایران

کینوا درجه یک دارای کیفیت‌های مختلف و رنگ‌های مختلفی در ایران است .  با توجه به این‌که استان‌های مختلف در حال کشت کینوا هستند ،  محصولات مختلف و تنوع های مختلف کیفی تولید می کنند .  

یکی از مزیت های این مجموعه آن است که در کل کشور کار می‌کند و استان‌های مختلف را به ترویج کشت کینوا دعوت می نماید .  

محصول جمع‌آوری‌شده از کل کشور ،  در این مجموعه فرآوری می‌شود و بعد از فرآوری ،  در این مجموعه با توجه به نوع ،  کیفیت و رنگ محصول ،  طبقه‌بندی می‌ شوند .  

کینوا

پخش کینوا درجه یک در استان های مختلف

این مجموعه ،  محصول هایی که دارای درجه کیفی بسیار بالا ،  درشتی دانه و رنگ روشن هستند را بسته‌بندی کرده و در بسته‌بندی‌های بسیار مناسب و با قیمت‌های بسیار عالی در بازار عرضه می‌کند .  

شرکت‌های پخشی که علاقمند هستند ،  روی محصولات مختلف کینوا مانند آرد کینوا ،  دانه کینوا ،  سویق کینوا و  آرد فرنی کینوا کار کنند ،  می‌توانند برای استعلام قیمت این محصول و همچنین تهیه سایر محصولات فراسودمند با کارشناسان این مجموعه در ارتباط  باشند .

این مجموعه ارائه دهنده و پخش محصولات فراسودمند و کینوا درجه یک ،  در کلیه استان های کشور می باشد .  تمام محصولات کینوا درجه یک ،  توسط این مجموعه به صورت بسته بندی و عمده فروشی در تناژ بالا ،  در اختیار متقاضیان عزیز قرار می گیرد .

دانه کینوا

دانه کینوا غنی از مواد مغذی

دانه کینوا یک نمونه عالی از غذاهای کاربردی است که به کاهش خطر ابتلا به بیماری‌های مختلف کمک می نماید .  خاصیت عملکردی کینوا مربوط به وجود مینرال ها ،  ویتامین ها ،  آنتی اکسیدان ها ،  اسیدهای چرب و ریزمغذی های آن است که در حفاظت از غشای سلول و در بهبود عملکردهای عصبی در انسان نقش دارند .

بیماری شریان کرونری که در کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه در حال رشد است ،  یکی از علل اصلی مرگ‌ومیر می‌باشد .  رژیم های غذایی که شامل غلات کامل ،  میوه‌ها و سبزیجات باشد ،  می‌تواند در محافظت از قلب و عروق نقش داشته باشد .  در این میان غلات و شبه غلات نقش بسیار مهمی دارند .  

دانه کینوا شبه غله ای سرشار از پروتئین است که تمام اسید آمینه های ضروری برای انسان را دارد .  همچنین این دانه فیبر بسیار بالایی دارد و دارای موادی از جمله فلاونوئیدها و فنل ها با خاصیت آنتی اکسیدانی می باشد .  

به علاوه دانه کینوا دارای اسیدهای چرب لینولئیک اسید و لینولنیک اسید است که در بهبود بیماری‌های قلبی و عروقی نقش مثبتی دارند .  

دانه کینوا غذایی خوش هضم و سبک است که مصرف آن برای تمام گروه‌های سنی و برای بسیاری از بیماران بدون هیچ محدودیتی توصیه می‌شود .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *