قیمت خرید و فروش دانه کینوا فله اهواز

آرد کینوا

قیمت خرید و فروش دانه کینوا فله را از کدام مرکز می توان استعلام نمود؟ از کدام مرکز در اهواز ، می توان دانه کینوا باکیفیت را با قیمت مناسب تهیه نمود؟ کدام مجموعه دانه کینوا را به صورت فله و بسته بندی در اهواز عرضه می کند؟

استعلام قیمت خرید و فروش کینوا فله در اهواز

برای استعلام قیمت خرید و فروش دانه کینوا در اهواز می‌توانید با کارشناس این مجموعه در تماس باشید . یکی از مزیت‌های دانه کینوا عرضه شده در این مجموعه، این است که کیفیت بسیار بالایی دارد .

کیفیت بالای دانه به قیمت آن بستگی ندارد به درشتی آن به نبود تخم علف‌های هرز و نبود سنگ‌ریزه و رنگ دانه بستگی دارد .

در بازار اهواز بسیاری از فروشندگان فیک و متقلب بسیاری از دانه‌های بی‌کیفیت را با قیمت‌های بسیار گزافی به مصرف‌کنندگان می‌فروشند و این موضوع می‌تواند بر سلامت مردم تاثیر بگذارد .

کینوا

تهیه دانه کینوا فله در اهواز و استعلام قیمت خرید فروش

این مجموعه با تولید دانه کینوا و باکیفیت در سطح کشور و فرآوری آن به‌صورت مکانیزه و با داشتن استانداردهای کیفی مناسب اولین تولیدکننده و بزرگ‌ترین تولیدکننده دانه کینوا می باشد .

مشتریان و علاقمندان به مصرف دانه کینوا در اهواز ، می‌توانند دانه کینوا بسته‌بندی و فله را با مجوزات لازم خریداری نمایند . مجموعه ما دانه کینوا سفید و رنگی و آرد کینوا را در اهواز و کلیه استان ها ، عرضه می نماید .

این مجموعه آماده همکاری با کاخانجات صنایع تبدیلی ، مراکز عرضه محصولات غذایی ، هتل ها ، بیمارستان ها ، انجمن های دیابت و سلیاک برای تامین دانه کینوا به صورت فله و در تناژ بالا می باشد .

برای تهیه دانه کینوا سفید و رنگی و آرد کینوا ، به صورت فله و در بسته بندی های مختلف ، در اهواز و دیگر مناطق کشور ، با قیمت خرید فروش بسیار مناسب ، می توانید با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید .

کینوا

کاربرد های دانه کینوا

دانه کینوا را می توانید داخل مقداری آب و روغن و مقدار کمی نمک به مدت ۱۰ دقیقه حرارت دهید و سپس به صورت کته مصرف نمایید . همچنین می توان دانه کینوا را به صورت مخلوط با برنج استفاده کرد .

 دانه کینوای پخته شده را می توان برای تهیه انواع سالاد ، نیز به کار برد . تهیه انواع غذاهای آبکی مانند سوپ ، سالاد ، آش ، حلیم ، فرنی و همچنین تهیه انواع پاستا ، پیتزا و کوکو می‌تواند آن را اضافه کرد .

اضافه شدن دانه کینوا به این غذاها و تنها تاثیری بر طعم آن غذا ندارد ، بلکه باعث بهبود ارزش غذایی آن ها نیز می گردد . از دانه کینوا نیز تهیه می‌شود ، آرد کینوا نیز تولید می شود . آرد کینوا مانند ، دانه کینوا دارای ارزش غذایی بالایی است که برای تولید انواع فراورده های آردی به کار می رود . برای تهیه این محصولات ، می توانید با کارشناسان مجموعه ما در ارتباط باشید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *