مرکز فروش دانه کینوا برای دیابت

کینوا سالمندان

بزرگترین مرکز فروش دانه کینوا در کشور چه محصولاتی را عرضه می نماید؟ آیا دانه کینوا برای دیابت مفید است؟ از کدام مرکز میتوان دانه کینوا تولید داخل را با قیمت مناسب و کیفیت مطلوب تهیه نمود؟

مرکز فروش دانه کینوا برای مبتلایان به دیابت

مجموعه ما به عنوان بزرگترین مرکز فروش دانه کینوا در کشور ، دانه کینوا تولید شده در داخل کشور را که از کیفیت مناسبی نیز برخوردار است ، به صورت صنعتی فرآوری می نماید .

این مجموعه دانه کینوا آماده به طبخ را پس از فرآوری در بسته بندی های مختلف و به صورت عمده در تناژ بالا ، در کلیه استان ها عرضه می نماید .

دانه کینوا و دیابت

همکاری در فروش کینوا برای دیابت

مجموعه ما دانه کینوا سفید و رنگی را باکیفیت و قیمت مناسب در سراسر کشور ، عرضه می کند . این مجموعه آماده همکاری با هتل ها ، رستوران ها ، بیمارستان ها و انجمن های سلیاک برای تامین دانه کینوا به صورت عمده است .

همچنین کارخانجات صنایع تبدیلی می توانند در زمینه تولید مواد غذایی سالم و حاوی کینوا ، پیشرو باشند . جهت ارتباط با بزرگترین مرکز فروش دانه کینوا و تهیه دانه کینوا با کیفیت و قیمت مناسب ، می توانید با این مجموعه در تماس باشید.

کینوا دیابت

ماده معدنی منیزیم موثر بر کنترل دیابت

منیزیم نوعی ماده معدنی است که برای عملکرد بیش از ۳۰۰ واکنش آنزیمی ضروری است و در همه سلولهای بدن وجود دارد . کمبود منیزیم با نگرانی هایی مانند فشار خون بالا ، بیماری های قلبی و عروقی ، دیابت نوع ۲ و میگرن ، پیوندهای احتمالی دارد . فروش دانه کینوا برای افراد دیابتی در این مجموعه دارای یارانه ویژه ای می باشد.

تحقیقات نشان داده است؛ افرادی که در هر ۱۰۰۰ کالری روزانه خود ، ۲۰۰ میلی‌گرم منیزیم مصرف می‌کنند ، ۴۷ درصد کمتر از سایر افراد ، در معرض خطر ابتلا به دیابت قرار می‌گیرند .

همچنین تحقیقات نشان می دهد که منیزیم برای متابولیسم قندها لازم است . افزایش مقدار گلوکز قند خون در بیماران دیابتی باعث کاهش منیزیم و کمبود آن در ادرار می شود .

 بدن انسان برای حفظ میزان ثابت منیزیم خون ، خیلی سخت  فعالیت می‌کند . بیش از ۳۰۰ واکنش بیوشیمیایی برای فعالیت خود به منیزیم نیاز دارند . چرا که منیزیم باعث حفظ فعالیت عادی ماهیچه و عصب ، ضربان منظم قلب و  استحکام استخوان ها می شود .

همچنین منیزیم  در متابولیسم انرژی و سنتز پروتئین نقش دارد . منیزیم ماده معدنی موثر در پیشگیری و جلوگیری از ابتلا به بسیاری از بیماری‌ها می‌شود . همچنین در کاهش خطر ابتلا به دیابت در افراد نقش موثری دارد .

کینوا سالمندان

دانه کینوا غنی از منیزیم

رژیم‌های غنی از منیزیم ، مانند سبزیجات ، میوه جات ، حبوبات ، غلات و شبه غله کینوا ، می توانند گزینه مناسبی برای تامین منیزیم باشند . دریافت کم منیزیم باعث اختلال در ریتم ضربان قلب و بروز حملات سکته‌های قلبی می‌شود . همچنین کمبود منیزیم ممکن است باعث پوکی استخوان گردد .

دانه کینوا منبع غنی از منیزیم است که در هر فنجان دانه کینوا پخته شده ، ۱۸۰ میلی گرم منیزیم می باشد . بنابراین دانه کینوا می‌تواند به بدن در تنظیم صحیح گلوکز کمک کرده و باعث کاهش خطر ابتلا به دیابت نوع ۲ گردد . فروش دانه کینوا برای دیابت در همه ی شهر های ایران از طریق این مجموعه امکان پذیر می باشد.

همچنین دانه کینوا منبع غنی از آنتی اکسیدان های قدرتمندی است که به روش‌های مختلف برای جلوگیری از بیماری ها استفاده می شود .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *