خرید و فروش دانه کینوا عمده

خرید کینوا قرمز

از کدام مرکز می توان دانه کینوا را به صورت عمده خریداری نمود؟ کدام مرکز از دانه کینوا ، آرد کینوا تولید و عرضه می نماید؟ بزرگترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا در کشور ، چه محصولاتی را عرضه می کند؟

مرکز خرید و فروش دانه کینوا عمده

این مرکز بهترین دانه کینوا تولید شده در سراسر کشور را خریداری کرده و در کارخانه صنعتی کینوا ، آن را فرآوری می نماید . بهترین دانه تولید شده در کشور را ، می توانید از این مجموعه به صورت بسته‌بندی و عمده تهیه نمایید .

این مجموعه به عنوان بزرگترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا در کشور ، دانه کینوا عمده بسیار با کیفیت و را با قیمت مناسب ، در کلیه استانها عرضه می‌کند . دانه کینوا عرضه شده توسط این مجموعه ، دارای رنگ روشن ، اندازه استاندارد ، درشت و فاقد مواد زائد از جمله بذر علف های هرز و بقایای گیاهی می باشد .

بهترین دانه کینوا تولید شده در داخل کشور را با قیمت مناسب ، می توانید از این مجموعه تهیه نمایید . برای این منظور ، و در صورت تمایل ، می توانید با کارشناسان مجموعه ما تماس بگیرید .

کینوا

عرضه و خرید فروش دانه کینوا به صورت عمده

همانطور که بیان گردید ، این مرکز به عنوان بزرگترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا در کشور فعالیت دارد . در این مرکز انواع دانه کینوا سفید ، دانه کینوا رنگی و آرد کینوا ، تولید و در کلیه استانها عرضه می شود .

مجموعه ما دانه و آرد کینوا را ، در تناژ بالا و به صورت عمده در سراسر کشور در اختیار متقاضیان عزیز قرار می دهد . این مجموعه با کلیه مراکز متقاضی عمده فروشی دانه کینوا ، اعم از هتل ها ، بیمارستان ها ، رستوران ها ، انجمن‌های دیابت و سلیاک ، کارخانجات صنایع تبدیلی و مراکز عرضه محصولات غذایی آماده همکاری است .

همچنین در این مجموعه خرید فروش انواع محصولات کینوا اعم از دانه و آرد ، به صورت بسته بندی و خرد ، برای مصارف خانگی و هایپر مارکت ها و . . . عرضه می شود . جهت تهیه دانه کینوا و آرد آن به صورت عمده و بسته بندی در هر استانی که هستید ، می توانید با کارشناسان مجموعه ما در ارتباط باشید .

آرد کینوا

روش مصرف دانه کینوا

دانه کینوا که جزو شبه غلات دسته بندی می شود ، طعمی مشابه ذرت و گندم دارد . این دانه مصارف غذایی و صنعتی مختلفی دارد . البته در ایران بیشترین مصرف آن به صورت خانگی و برای طبخ انواع غذاها می باشد .

جهت مصرف دانه کینوا ، می توانید آن را در مقداری آب و نمک و روغن قرار دهید ، پس از ۱۰ دقیقه حرارت دادن آماده مصرف است .  این دانه را می توانید مشابه برنج آبکش و یا کته نمایید . خرید فروش کینوا عمده در ایران رو به گسترش است و خدمات ویژه ای در این مجموعه ارائه می شود.

همچنین دانه کینوا پخته شده را ، می‌توانید به انواع سالاد اضافه کنید . به علاوه از موارد دیگر مصرف دانه کینوا این است که برای بهبود ارزش غذایی به انواع غذاهای آبکی ، اعم از آش ، سوپ ، حلیم ، فرنی و همچنین در تهیه پیتزا کوکو ، کتلت و پاستا نیز استفاده می شود .

اضافه کردن دانه کینوا به موارد مذکور ، نه تنها طعم اصلی غذا را تغییر نمی‌دهد . بلکه مواد مغذی آنها را نیز افزایش می دهد . زیرا دانه کینوا غنی از پروتئین ، حاوی همه اسیدآمینه های ضروری برای بدن ، ویتامین B و E  ، امگا3 ، املاح معدنی مفید و مواد آنتی اکسیدانی می باشد .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *