قیمت خرید و فروش دانه کینوا بسته بندی اراک

کینوا بسته بندی

جهت اطلاع از قیمت خرید و فروش دانه کینوا بسته بندی اراک ، کینوا به صورت بسته بندی و عمده در تناژ بالا در اراک و کلیه استان های کشور ، می توانید با مجموعه ما در ارتباط باشید.

دانه کینوا خاویار گیاهی

دانه کینوا شبه غله ای متعلق به خانواده تاج خروس و تیره اسفناج است . این دانه ها که ارزش غذایی و پروتئین زیادی دارند به خاویار گیاهی معروفند .

دانه کینوا دو برابر گندم و برنج و نصف گوشت ، پروتئین دارد . به همین دلیل به عنوان جایگزین مناسبی برای پروتئین حیوانی در برنامه غذایی افراد گیاهخوا ، افراد سالمندو کسانی که ممنوعیت مصرف گوشت دارند ، می باشد.

همچنین دانه کینوا دارای سطح بالاتری از پروتئین ، متیونین و لیزین در مقایسه با غلات معمول مانند برنج ، ذرت ، جو و گندم است . این دانه نسبت به ذرت روغن بیشتر دارد و ترکیب اسیدهای چرب آن ، مشابه روغن سویا می باشد.

کینوا

ارزش غذایی دانه کینوا

غلات از نظر وجود مواد مغذی ، نقش مهمی در رژیم غذایی انسان دارند . گندم ، ذرت ، برنج ، جو ، جو دوسر ، چاودار  و سورگوم بیشترین مقدار مصرف را در سراسر جهان دارند . مقایسه ترکیبات تغذیه ای این غلات با دانه کینوا ، نشان دهنده غنی بودن  این دانه در مواد مغذی مانند پروتئین ، لیپیدها و مواد معدنی ، نسبت به غلات مذکور می باشد.

همچنین دانه کینوا دانه ای فاقد گلوتن است و جایگزین مناسبی برای غلات گلوتن دار محسوب می شود . بیماران مبتلا به سلیاک ، افرادی هستند که توانایی هضم گلوتن موجود در غلات را ندارند . به همین دلیل از مصرف مواد غذای حاوی گلوتن محروم هستند.

دانه های ذرت از جمله موارد جایگزین غلات گلوتن دار در ایران می باشند . اما این دانه ها نه تنها دارای طعم مطلوبی نیستند ، بلکه ارزش غذای چندانی نیز ندارند . با توجه ارزش غذایی بالای دانه کینوا ، فقدان گلوتن و طعم مطلوب آن ، این دانه را جایگزین مناسبی برای غلات گلوتن دار و ذرت محسوب می شود.

کینوا

کاربرد دانه کینوا در انواع غذا ها

گیاه کینوا منبع تولید کننده دانه های مغذی کینوا می باشند . برگ های تازه این گیاه ، مشابه اسفناج به صورت خام و پخته همراه با غذای اصلی مصرف می‌شود . البته مورد مصرف اصلی گیاه کینوا ، دانه های آن می باشند . دانه کینوا برای انواع مصارف غذایی ، صنعتی و خوراک دام به کار می رود. انواع محصولات بسته بندی و فله کینوا در این مرکز عرضه و قیمت ان در اراک و سایر شهر ها مورد استعلام می باشد.

همچنین دانه کینوا به عنوان یک دانه کامل ، برای تولید محصولات غذایی از قبیل غلات صبحانه ، بیسکویت ، انواع سوپ ، آش ، آبگوشت و تولید انواع نوشیدنی ها استفاده می شود.

 اضافه کردن دانه کینوا به غذاهای مختلف از جمله پاستا ، برنج ، انواع خورشت ها ، سالاد و انواع سوپ باعث افزایش ارزش غذایی آنها می گردد.همچنین از دانه کینوا برای تهیه چیپس ، غلات پف کرده ،آجیل و تولید ماکارونی نیز استفاده می شود.

مصرف دانه کینوا برای گروه های سنی مختلف هیچ محدودیتی ندارد  بلکه تمامی گروه های سنی از کودک تا سالمند می توانند با مصرف دانه کینوا ، بسیاری از مواد غذایی مورد نیاز بدن خود را تامین نمایند.

قیمت خرید و فروش دانه کینوا بسته بندی در اراک

در حال حاضر بیش از 100 کشور جهان از جمله کشور ایران دانه کینوا را تولید و مصرف می کنند.همچنین در بسیاری از کشورهای جهان مصرف دانه کینوا ، در سبد غذایی خانواده ها قرار گرفته است . خرید و فروش دانه کینوا در ایران نیز ، در سال های اخیر رونق یافته است.

جهت اطلاع زا قیمت خرید و فروش دانه کینوا به صورت فله و بسته بندی در اراک و کلیه استان ها ، می توانید با ما در ارتباط باشید . مجموعه ما با وزارت جهاد کشاورزی در زمینه ترویج کشت بذر کینوا و بومی سازی تولید دانه کینوا در ایران همکاری می نماید .

محصولات کینوا

همکاری قیمت خرید و فروش دانه کینوا بسته بندی اراک

این مجموعه بزرگترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا در ایران است ، که دانه کینوا با کیفیت را در اختیار متقاضیان عزیز قرار می دهد . همچنین این مجموعه برای اولین بار ، فرآوری دانه کینوا را در داخل کشور انجام می دهد و دانه کینوای قابل طبخ را به صورت بسته بندی و عمده ، تولید و عرضه می نماید .

مجموعه ما به عنوان بزرگترین مرکز فرآوری دانه کینوا ، آمادگی همکاری با هتل ها ، رستوران ها ، باشگاه ها ، بیمارستان ها و انجمن های سلیاک در زمینه توزیع دانه کینوا ، را دارد . این مجموعه دانه آماده به طبخ کینوا ، کینوای سفید ، کینوای رنگی (قرمز و سیاه) را به صورت بسته بندی و فله در تناژ بالا را توزیع می کند .

جهت اطلاع از قیمت خرید و فروش دانه کینوا بسته بندی در اراک و  استان های مختلف کشور ، می توانید با ما تماس بگیرید و از کلیه خدمات این مجموعه استفاده نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *