قیمت خرید دانه کینوا عمده

کینوا

از کدام مرکز می توان قیمت خرید دانه کینوا را استعلام نمود؟ کدام مرکز دانه کینوا را به صورت عمده و در تناژ بالا عرضه می‌نماید؟ کدام مجموعه دانه کینوا سفید و رنگی را به صورت عمده در کلیه استان ها توزیع می کند؟

قیمت خرید دانه کینوا عمده

مجموعه ما به عنوان بزرگترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا در کشور ، دانه کینوا تولید داخل را به صورت صنعتی فرآوری می‌نماید . این مجموعه دانه کینوا تولید شده در داخل کشور و با کیفیت را ، پس از فرآوری ، به صورت عمده در تناژ بالا ، در کلیه استانها عرضه می‌نماید .

قیمت خرید دانه کینوا ، را می توانید از این مجموعه استعلام نمایید . همچنین مجموعه ما دانه کینوا سفید و رنگی را ، در بسته بندی های مختلف و به صورت عمده با قیمت مناسب ، در اختیار متقاضیان عزیز قرار می دهد .

کینوا

استعلام قیمت خرید کینوا عمده

این مجموعه آماده همکاری با هتل ها ، بیمارستان ها ، رستوران ها ، انجمن‌های سلیاک و کارخانجات صنایع تبدیلی در زمینه تامین دانه کینوا به صورت عمده ، در تناژ بالا و باقیمت مناسب ، می باشد .

جهت اطلاع از قیمت خرید دانه کینوا و تهیه دانه کینوا ، به صورت عمده و با قیمت مناسب ، می توانید با مجموعه ما تماس بگیرید . و از کلیه خدمات این مجموعه استفاده نمایید .

کینوا

 نقش  ویتامین  Bدر سلامت انسان

ویتامین های گروه B شامل تعداد زیادی می شوند و این ویتامین ها نقش های بسیار مهمی در سلامت بدن ایفا می کنند . از جمله این ویتامین‌ها می‌توان به ویتامین B1 یا تیامین اشاره کرد که نقش مهمی در سوخت و ساز بدن دارد .

تیامین ، غذای مصرف شده را به انرژی مورد نیاز سلول های بدن تبدیل می کند . ویتامین تیامین نقش مهمی در بهبود عملکرد سیستم عصبی مغز ، ماهیچه ها ، قلب ، معده و روده دارد . یکی از بیماری هایی که بر اثر کمبود تیامین بروز می کند ، بیماری بری بری است . قیمت خرید کینوا عمده در این مجموعه بسیار مناسب می باشد.

مصرف مواد قندی بیش از حد نیاز بدن ، باعث کمبود ویتامین تیامین می شود . از علائم کمبود ویتامین تیامین ، می‌توان به کاهش وزن ، بی اشتهایی ، ضعف عضلانی و از دست دادن حافظه کوتاه مدت اشاره کرد .

کینوا سالمندان

نوع دیگری از ویتامین‌های گروه B ریبوفلاوین یا ویتامین B2 است ، که نقش مهمی در تولید انرژی مورد نیاز بدن و عملکرد سیستم ایمنی دستگاه گردش خون و بینایی دارد . همچنین ریبوفلاوین باعث جذب مواد معدنی و ویتامین های دیگر مانند آهن ، اسید فولیک ، تیامین و پیریدوکسین می شود . بهترین قیمت خرید کینوا عمده بدون نیاز به شستشو در حجم تناژ در این مجموعه عرضه می شود.

ویتامین پیریدوکسین یا  B6  یکی دیگر از ویتامین‌های گروه B است ، که باعث تنظیم سنتز اسید های آمینه و پروتئین می‌شود . پیریدوکسین ، کیفیت خواب و توانایی های سیستم ایمنی را تقویت می‌کند و به جذب کامل ویتامین B12  نیز کمک می نماید .

کمبود ویتامین B6  در انسان به ویژه در کودکان باعث اختلال در واکنشهای متابولیسمی مانند سلول های عصبی می شود .  بنابراین لازم است که در برنامه غذایی روزانه انسان این ویتامین ها تامین شوند .

دانه کینوا- منبعی مفید از ویتامین های گروه B  

دانه کینوا که به علت ارزش غذایی بالای خود در سال‌های اخیر مورد توجه قرار گرفته است ، منبع مفیدی از ویتامین‌های گروه B می‌باشد . دانه کینوا دارای مقادیر قابل توجهی ویتامین B6 و فولات دارد .

مقدار موجود در ۱۰۰ گرم دانه کینوا از این ویتامین ها ، نیاز روزانه کودکان و بزرگسالان را می تواند تامین کند . میزان ریبوفلاوین موجود در ۱۰۰ گرم دانه کینوا ، ۸۰ درصد از نیاز روزانه کودکان و ۴۰ درصد از نیاز روزانه بزرگسالان را تامین می نماید .

میزان تیامین موجود در دانه کینوا نسبت به جوی دوسرو جو کمتر است ، اما مقدار نیاسین ، ریبوفلاوین ، ویتامین B6  و فولات آن بیشتراز این غلات می باشد . علاوه بر این دانه کینوا ، حاوی مواد املاح معدنی مفید و تمام نوع اسید آمینه ضروری برای بدن انسان است . قیمت خرید کینوا به صورت عمده و درجه یک در این مجموعه ارائه می شود.

همچنین خواص آنتی اکسیدانی بالایی نیز دارد . بنابراین  با مصرف روزانه یک فنجان دانه کینوا (۱۰۰ گرم) ، می‌توانید از ارزش غذایی بالایی این ماده غذایی استفاده نمایید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *