قیمت خرید و فروش دانه کینوا فله یاسوج

کینوا

بزرگترین مرکز قیمت خرید و فروش دانه کینوا در کشور دانه کینوا سفید و رنگی و آرد کینوا را به صورت فله ای بسته بندی در یاسوج و سایر استانهای کشور از در اختیار متقاضیان عزیز قرار می دهد .

قیمت خرید و فروش دانه کینوا فله یاسوج

قیمت خرید و فروش دانه کینوا به صورت فله در یاسوج و دیگر استان‌ها ، را می توانید از مجموعه ما استعلام نمایید .

این مجموعه به عنوان بزرگترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا در کشور ، دانه کینوا سفید ، رنگی و آرد کینوا را به صورت فله و بسته بندی در یاسوج و دیگر استان ها عرضه می نماید .

مجموعه ما برای اولین بار در کشور ، دانه کینوا را به صورت صنعتی فرآوری نموده و دانه آماده به طبخ را در بسته بندی های مختلف و به صورت فله و با قیمت مناسب عرضه می نماید .

استعلام قیمت فروش کینوا فله

این مجموعه آماده همکاری ، با بیمارستان ها ، انجمن‌های سلیاک ، هتل ها ، رستوران ها و کارخانجات صنایع تبدیلی برای تامین دانه کینوا به صورت فله و در تناژ بالا می باشد .

جهت تهیه دانه کینوا به صورت فله و با قیمت مناسب در یاسوج با دیگر استان ها ، می توانید با ما در ارتباط باشید . همچنین میتوانید قیمت دانه کینوا را از این مرکز استعلام نمایید .

کینوا

دانه کینوا غنی از اسید های آمینه

اسید های آمینه به علت اثرات مهمی که در واکنش های شیمیایی بدن از جمله ساخت پروتئین در بدن دارند ، بسیار حائز اهمیت می باشند . اسیدهای آمینه ضروری از طریق رژیم غذایی تامین می شوند و بدن قادر به تولید آن ها نیست . قیمت فروش کینوا فله در ایران با کیفیت بسیار بالا و به صورت فراوری شده در این مجموعه قابل استعلام است.

اکثر منابع گیاهی ، مانند لوبیا و آجیل ، از نظر داشتن اسیدهای آمینه ناقص هستند ، زیرا یک یا چند اسیدآمینه ضروری را ندارند . انتخاب انواع پروتئین‌های ناقص باهم مانند لوبیا ، آجیل ، دانه ، غلات و سبزیجات می‌تواند نیاز به  اسید های آمینه اساسی شما برآورده نماید .

بااین‌حال ، اگر به دنبال منبعی گیاهی هستید که تمام اسیدهای آمینه ضروری را به طور کامل داشته باشد ، می توانید با اطمینان دانه کینوا را انتخاب نمایید .

دانه کینوا تمام 9 اسید آمینه ضروری برای انسان را به طور کامل دارد . بعلاوه منبعی غنی از پروتئین ، آنتی اکسیدان ها ، املاح مفید و ویتامین است . همچنین غذایی کامل و سبک و فاقد اثرات چاق کنندگی است .

کینوا

نقش اسیدهای آمینه ضروری در بدن

اما چرا اسید های آمینه ضروری لازم است که برای بدن تامین شوند؟ در ادامه نقش اسید های آمینه ضروری به طور مختصر بیان می شود .

ترئونین: از آمینواسیدهای مهم پوست و بافت پیوندی است که در متابولیسم چربی و عملکرد ایمنی نقش های مهمی دارد . قیمت فروش کینوا فله درجه یک را بدون ساپونین و تلخی می توانید در کمترین زمان در شهر خود جویا شوید.

لوسین: لوسین برای سنتز پروتئین ها نقش مهمی دارد و حضور آن در این فرآیند ضروری است .

تریپتوفان: این آمینواسید ،ماده تشکیل دهنده سروتونین است ، و سروتونین تنظیم کننده خواب ، خلق و خوی و اشتها می باشد .

فنیل آلانین:  در ساختار و عملکرد پروتئین ها ، آنزیم ها و تولید آمینواسیدهای دیگر نقش دارد .

والین: اسید آمینه محرک رشد است که در بازسازی عضلات و تولید انرژی نیز نقش مهمی دارد .

متیونین: این آمینواسید ضروری در متابولیسم و سم زدایی بدن نقش مهمی دارد . همچنین برای رشد بافت و جذب مواد معدنی  از جمله روی و سلنیوم ، ضروری است .

همانطور که بیان گردید ، اسید های آمینه ، نقش اساسی در فرایندهای حیاتی بدن دارند . کمبود این اسیدآمینه ها باعث عدم کارایی درست سیستم های عصبی ، تولید مثل ، سیستم ایمنی و دستگاه گوارش می گردند . جهت تامین اسید آمینه های ضروری ، و تامین پروتئین ، ویتامین های E و B  و املاح معدنی مفید می باشد .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *