قیمت خرید دانه کینوا با کیفیت

کینوا بسته بندی

قیمت خرید دانه کینوا را از کدام مرکز می‌‌توان استعلام نمود؟ کدام مجموعه دانه کینوا با کیفیت و قیمت مناسب و تولید داخل را در کلیه استان‌ها عرضه می‌نماید؟ از کدام مجموعه می‌‌توان دانه کینوا سفید و رنگی تهیه کرد؟

قیمت خرید دانه کینوا باکیفیت

جهت اطلاع از قیمت خرید دانه کینوا ، می‌توانید با مجموعه ما در ارتباط باشید . این مجموعه دانه کینوا با کیفیت و تولید داخل را از کلیه استان‌ها جمع‌آوری می‌نماید و سپس به‌صورت صنعتی فرآوری می‌کند .

دانه کینوا در پوسته خود ماده‌ای صابونی و سمی به نام ساپونین دارد که قبل از مصرف باید جداسازی شود . این مجموعه با حذف ساپونین و فرآوری دانه کینوا ، دانه کینوا باکیفیت و مرغوب را به صورت آماده به طبخ ، در کلیه استان‌ها عرضه می‌کند .

کارخونه کینوا

استعلام قیمت خرید دانه کینوا باکیفیت

مجموعه ما دانه کینوا باکیفیت ، سفید و رنگی را به‌صورت خرد و عمده با قیمت مناسب ، در اختیار متقاضیان عزیز قرار می دهد . این مجموعه آماده همکاری با هتل‌ها ، رستوران‌هاف بیمارستان‌ها ، کارخانجات صنایع تبدیلی و انجمن‌های سلیاک برای تامین دانه کینوا در تناژ بالا و با قیمت مناسب است .

جهت اطلاع از قیمت خرید دانه کینوا و تهیه دانه کینوا باکیفیت در کلیه استان‌ها ، به صورت بسته بندی و در تناژ بالا ، می‌توانید با ما تماس بگیرید .

کینوا

دانه کینوا غنی‌تر از غلات

همانطور که می دانید ، غلات نقش مهمی در رژیم غذایی انسان دارند . غلاتی مانند گندم ، ذرت ، برنج ، جو ، جوی دوسر ، چاودار و سورگم بیشترین میزان مصرف را در سراسر جهان دارند .

غلات از نظر برخی از اسیدهای آمینه فقیر می باشند . همچنین وجود گلوتن در اکثر غلات ، باعث محدودیت مصرف آن ها برای افراد مبتلا به سلیاک شده است .

مقایسه ترکیبات تغذیه‌ای این غلات با دانه کینوا ، نشان‌دهنده غنی بودن این دانه در مواد مغذی مانند پروتئین لیپیدها و مواد معدنی نسبت به غلات مذکور می باشد . بهترین قیمت دانه کینوا بدون تلخی را می توانید در این مجموعه جستجو کنید.

 همچنین دانه کینوا دارای سطح بالاتری از پروتئین کل و اسید آمینه های متیونین و لیزین در مقایسه با غلاتی مانند برنج ، ذرت ، جو و گندم است . اسیدهای چرب موجود در دانه کینوا ، مشابه ترکیب اسیدهای چرب روغن سویا می باشد . بنابراین ارزش غذایی این دانه از برخی از غلات متداول ، بیشتر است .

دانه کینوا- غنی از اسید آمینه های ضروری

۹ اسید آمینه برای انسان ضروری هستند که بدن قادر به تولید آن ها نیست و باید از طریق غذا ، جذب شوند .  این اسیدهای آمینه شامل فنیل آلانین ، ایزو لوسین ، لوسین ، لیزین ، متیونین ، ترئونین ، تریپتوفان ، والین و هیستیدین می باشند .

اسیدآمینه‌های لیزین و تریپتوفان ، به ترتیب در غلات و حبوبات ، دو اسیدآمینه محدودکننده می‌باشند که در دانه کینوا به وفور یافت می شوند . دانه کینوا شبه غله ای است که ، تمام اسیدآمینه‌های ضروری برای انسان را دارد . مناسب ترین قیمت دانه کینوا بسیار باکیفیت در این مجموعه مورد استعلام می باشد.

ترکیب آمینو اسیدی موجود در دانه کینوا ، باعث شده تا به‌‌عنوان یک پروتئین کامل شناخته شود . بنابراین اگر به دنبال منبعی غنی از پروتئین و جایگزینی مناسبی برای پروتئین‌های جانوری می‌باشید ، دانه کینوا بسیار مناسب است .

کینوا

بعلاوه دانه کینوا تامین کننده تمام اسیدآمینه های ضروری ، ویتامین های گروه B ، ویتامین E و املاح معدنی مفیدی همچون فیبر ، منیزیم ، کلسیم ، آهن ، روی و . . . است . همچنین دانه کینوا فاقد گلوتن است و غذای بسیار مناسب برای افراد مبتلا به سلیاک می باشد .

می توانید  دانه کینوا را مشابه برنج کته یا آبکش نمایید . یا برای تهیه انواع سالاد ، کتلت ، سوپ ، آش ، فرنی ، پاستا و . . . استفاده کنید . دانه کینوا غذایی خوش هضم و سبک ، و فاقد اثرات چاق کنندگی است .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *