قیمت فروش بذر کینوا در ایران

بذر کینوا

قیمت فروش بذر کینوا ایران را از چه مرکزی می‌توان استعلام نمود؟ خدمات بزرگترین مرکز عرضه بذر کینوا در ایران برای کشاورزان عزیز شامل چه مواردی می شود؟ هدف از کشت بذر کینوا در ایران چیست؟

هدف کشت بذر کینوا

هدف اصلی از کشت بذر کینوا ، تولید دانه کینوا با عملکرد بالا و  باکیفیت می باشد . دانه مرغوب و باکیفیت کینوا ، علاوه بر فروش در داخل ، امکان صادرات را نیز دارد . دانه های درشت ، عاری از بذور علف هرز و دارای رنگ روشن با وزن هزاردانه بالا ، جهت صادرات مناسب می باشند .

بنابراین هدف از کشت بذر کینوا و مدیریت مناسب ، تولید دانه هایی باکیفیت و وزن هزاردانه بالا می باشد . زیرا دانه کینوا ، دارای ارزش غذایی بالا و به خاویار گیاهی معروف است . دانه کینوا ، محصول اصلی ، حاصل از کشت بذر کینوا می باشد که برای مصارف غذایی و صنعتی و تولید آرد به کار می رود .

هرساله تقاضا برای مصرف دانه کینوا ، در کشورهای مختلف جهان افزایش می یابد . بنابراین محصولات باکیفیت دانه کینوا ، علاوه بر داخل ، در بازارهای جهانی نیز می تواننند ارزآوری داشته باشند . به همین دلیل هدف اصلی از کشت بذر کینوا ، تولید دانه هایی با عملکرد بالا و باکیفیت مناسب و وزن هزاردانه بالا می باشد .

دانه کینوا

روش کشت بذر کینوا در ایران

بذر کینوا بسیار ریز است و مشابه گیاهان بذر ریزی همچون شبدر و کلزا در ایران کشت می شود . به علت ریز بودن این بذرها ، کشت آن به صورت سطحی و در عمق 1 تا ۲ سانتی متری خاک صورت می گیرد .

انواع روش های کشت به جز روش کرتی ، برای کشت بذر کینوا در ایران مناسب است . گیاه کینوا دارای شاخ و برگ فراوان می‌باشد . به همین دلیل کشت کرتی به هیچ عنوان برای این گیاه مناسب نیست . قیمت فروش بذر کینوا را می توانید از کارشناسان خبره این مجموعه استعلام بگیرید.

بذر کینوا به صورت دست پاش یا مکانیزه به انواع روش های نواری ، ردیفی و . . .کشت می‌شود . جهت کشت مکانیزه بذر کینوا از ریز کارهای مربوط به کشت غلات می توان استفاده کرد .

بذر کینوا

عوامل موثر بر افزایش عملکرد بذر کینوا

عوامل مختلفی بر عملکرد بذر کینوا تاثیر دارد . تاریخ کشت صحیح ، عمق کشت و تراکم مناسب ، کوددهی کنترل آفات و بیماری ها و کنترل علف های هرز از عوامل است که باید در کشت مورد بذر کینوا مورد توجه قرار گیرد .

رعایت این نکات در کنار مدیریت زراعی صحیح ، باعث تولید محصولی با عملکرد بالا در ایران می گردد . برای این منظور می توانید از مشاوره رایگان مجموعه ما استفاده نمایید . کارشناسان این مجموعه تجربه  کشت بذر کینوا را در استان‌های مختلف ایران دارند .

بذر کینوا

قیمت فروش بذر کینوا در ایران

جهت اطلاع از قیمت فروش بذر کینوا در ایران ، می ‌توانید با مجموعه ما در ارتباط باشید . این مجموعه به عنوان بزرگترین مرکز عرضه بذر کینوا در ایران ، بذر کینوا اصل و شناسنامه دار را در استان های مختلف توزیع می نماید .

همچنین در زمینه کشت بذر کینوا در ایران ، به کشاورزان عزیز مشاوره رایگان می دهد . کارشناسان مجموعه ما که تجربه کشت بذر کینوا را در استان‌های مختلف ایران دارند ، به صورت رایگان به کشاورزان عزیز را پشتیبانی می‌نماید .

استعلام قیمت فروش بذر کینوا در ایران

مجموعه ما در زمینه فروش محصول کینوا ، صادرات دانه کینوا و توسعه بازار دانه و بذر کینوا با کشاورزان با زارعین محترم نیز مشارکت می نماید . جهت اطلاع از قیمت فروش بذر کینوا در ایران ، دریافت مشاوره رایگان در زمینه کشت بذر کینوا و استفاده از خدمات این مجموعه ، در هر منطقه‌ای که هستید می توانید با ما در ارتباط باشید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *