قیمت روز بذر کینوا در ایلام

بذر کینوا

از کدام مرکز می توان قیمت روز بذر کینوا در ایلام را استعلام نمود؟ چه مرکزی در زمینه کشت بذر کینوا در ایران در ایلام مشاوره رایگان به کشاورزان می دهد؟ کدام مرکز بذر کینه و از و شناسنامه‌دار را در اختیار کشاورزان عزیز قرار میدهد؟

کشت کینوا- مشابه کلزا

بذر بسیار ریز با وزن هزار دانه بین ۲ تا ۳ گرم است و کشت آن مشابه گیاه کلزا کنجد و شبدر می باشد . البته میزان مصرف آب رد گیاه کینوا ، از کلزا کمتر می باشد . بذر کینوا به صورت دستی یا مکانیزه با استفاده از ماشین آلات بذرکار غلات کشت می شود .

فاصله بین ردیفها ۵۰ سانتیمتر ، فاصله بوته در هر ردیف ۷ تا ۱۰ سانتیمتر و عمق کاشت یک تا ۲ سانتی متر می باشد . روش کرتی برای کشت بذر کینوا مناسب نیست . زیرا گیاه کینوا دارای شاخ و برگ فراوانی است . اما انواع روش های دیگر مانند نواری ، ردیفی و جوی و پشته برای کشت بذر کینوا استفاده می شود . قیمت کینوا در ایلام بسیار مناسب بوده و کشت این گیاه رو به گسترش و رونق است.

بذر کینوا

تاریخ کشت

تعیین تاریخ کشت در استان ایلام دارای اهمیت زیادی می باشد . این استان در مناطق شمالی استان بسیار سردسیر است . در حالی که آب و هوای مناطق جنوبی استان ایلام گرم تر میباشد. قیمت کینوا در ایلام را می توانید مرجع این گیاه استعلام نمایید.

 به طور کلی در استان ایلام ، دو نوبت کشت بهاره و پاییزه برای گیاه کینوا وجود دارد . تاریخ کشت بذر کینوا به گونه ای باید انتخاب گردد ، که مرحله پرشدن دانه با سرمای شدید و یخ زدگی و یا گرمای بالا همراه نباشد .

جهت اطلاع از تاریخ دقیق کشت بذر کینوا در ایلام و مناطق مختلف ایران ، می توانید از مجموعه ما مشاوره رایگان دریافت نمایید .

بذر کینوا

کوددهی

جهت افزایش عملکرد بذر کینوا در ابتدای کشت ، کودهای آلی یا دامی استفاده می شود . ۱۵۰ کیلوگرم کود ان پی کا یا ۱۵۰ کیلوگرم کود سوپر فسفات تریپل و به همراه ۱۰۰ کیلوگرم کود پتاس ، برای افزایش عملکرد بذر کینوا مناسب هستند .

همچنین دو نوبت کود سرک در مرحله ۲ تا ۴ برگی و شروع گلدهی نیز در صورت نیاز می تواند استفاده شود .

عملکرد

عملکرد بذر کینوا بین دو تا پنج و نیم تن در هکتار است که در مناطق مختلف با توجه به مدیریت زراعی و میزان ماده آلی خاک و منابع در دسترس متفاوت می باشد . استتفاده از بذر کینوا شناسنامه‌دار ، تاریخ کشت تصحیح ، کنترل علف های هرز و مبارزه با آفات و بیماریها با افزایش عملکرد بذر کینوا در ایلام می گردد . کشاورزان ایلامی با کاشت کینوا می توانند سود اوری چند برابری به نسبت سایر غلات داشته باشند و قیمت کینوا را میتوان به راحتی در این مجموعه استعلام کرد.

بذر کینوا

قیمت روز بذر کینوا در ایلام

جهت اطلاع از قیمت روز بذر کینوا در ایلام و سایر استان‌های کشور ، می توانید با مجموعه ما در ارتباط باشید . این مجموعه به عنوان بزرگترین مرکز عرضه بذر کینوا در کشور فعالیت می نماید .

مجموعه ما در زمینه ترویج کشت بذر کینوا ، با وزارت جهاد کشاورزی همکاری می کند . کارشناسان مجموعه ما که تجربه کشت بذر کینوا را در ایلام و استان‌های مختلف دارند ، به صورت رایگان به کشاورزان عزیز مشاوره می‌دهند . این افراد در زمینه تولید محصول کشاورزان عزیز را در مراحل کاشت ، داشت و برداشت بذر کینوا در ایلام پشتیبانی می نمایند .

استعلام قیمت روز بذر کینوا در ایلام

همچنین این مجموعه در زمینه فروش محصول کینوا ، توسعه بازار دانه و بذر کینوا و صادرات دانه کینوا و کشاورزان عزیز مشارکت می نماید . جهت اطلاع از قیمت روز بذر کینوا در ایلام و استفاده از سایر خدمات این مجموعه میتوانید با ما در ارتباط باشید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *