سایت اینترنتی بذر کینوا جهرم

بذر کینوا

سایت اینترنتی بذر کینوا در جهرم ،  اطلاعات جامعی در رابطه با دانه و بذر کینوا ارائه می نماید و همچنین در زمینه کشت بذر کینوا در جهرم و مناطق مختلف کشور ،  به کشاورزان عزیز مشاوره رایگان می دهد .

مزیت کشت بذر کینوا

 بذر کینوا پس از رشد گیاهی مشابه علف هرز سلمه تره ایجاد می کند ،  که در گل آذین آن هزاران دانه با ارزش غذایی بالا ،  وجود دارد .  دانه کینوا که به خاویار گیاهی معروف است ،  برای مصارف غذایی ،  تولید آرد و فراورده های آردی و همچنین مصارف صنعتی استفاده می‌شود .  

همه ساله تقاضا برای افزایش مصرف دانه کینوا در جهان رو به افزایش است .  به همین دلیل ،  کشت بذر کینوا و تولید دانه با کیفیت آن ،  علاوه بر مصرف داخلی ،  می‌تواند ارزآوری نیز داشته باشد .  همچنین بذر کینوا نیاز آبی کمی داشته و طول دوره رشد آن کوتاه مدت است .  

سود آوری حاصل از آن کشت بذر کینوا نیز ،  دو برابر گندم برآورد شده است .  به همین دلیل می تواند جایگزین مناسبی برای محصولات آب بر مخصوصاً در مناطق گرم و خشک باشد .  کشت بذر کینوا ،  در سال‌های اخیر ،  در جهرم و استان های مختلف مورد توجه قرار گرفته است .

بذر کینوا

روش کشت بذر کینوا در جهرم

بذر کینوا را می توان در جهرم ،  در نوبت بهاره و پاییزه کشت نمود .  کشت بذر کینوا مشابه گیاهان بذر ریزی همچون کلزا و شبدر و به صورت دستی یا مکانیزه انجام می شود .  انواع روش های کشت ،  برای کشت بذر کینوا به جز روش کرتی ،  مناسب است .  در این سایت بذر کینوا در جهرم و در شهر های مختلف ارائه می شود.

به علت شاخ و برگ داشتن گیاه کینوا و منشعب بودن این گیاه ،  کشت کرتی به هیچ عنوان برای این گیاه مناسب نمی باشد .  بهترین روش برای کشت بذر کینوا ،  روش جوی و پشته است که در این صورت مدیریت داشت و برداشت را آسان ،  و عملکرد محصول را افزایش می‌دهد .

خرید فروش کینوا کرمان

انواع روش های آبیاری

 بلافاصله پس از کشت بذر کینوا در جهرم ،  لازم است که زمین زراعی موردنظر آبیاری شود و پس از آن تا مرحله ۲ تا ۴ برگی این گیاه نیاز به آبیاری ندارد .  پس از این مرحله تا زمان برداشت ،  5 تا 7 نوبت آبیاری ،  نیاز آبی بذر کینوا را برطرف می نماید .  

برای آبیاری بذر کینوا ،  از انواع روش های آبیاری غرقابی ،  بارانی ،  قطره ای ،  نوار تیپ و آبیاری های تحت فشار می توان استفاده نمود .  در مناطقی که بارندگی مناسب است ،  بذر کینوا به صورت دیم کشت می شود .  هر گونه استرس خشکی ،  به ویژه در زمان گلدهی بر پرشدن دانه و میزان عملکرد تاثیر منفی دارد .  

همچنین آبیاری زیاد نیز باعث ورس این گیاه و بروز بیماری می گردد .  بنابراین لازم است است که بر اساس میزان بارندگی های منطقه و مرحله داشت ،  آبیاری بذر کینوا به صورت صحیح انجام شود .  در رابطه با کشت صحیح بذر کینوا در جهرم و عملیات داشت و برداشت مناسب این گیاه ،  می توانید از مشاوره رایگان مجموعه ما استفاده نمایید .

بذر کینوا

سایت اینترنتی بذر کینوا جهرم

همانطور که بیان گردید ،  هدف اصلی از کشت بذر کینوا ،  تولید دانه کینوا و با کیفیت مناسب می باشد .  با توجه به جدید بودن گیاه کینوا ،  کشاورزان عزیز اطلاعات کافی در رابطه با تولید محصولی با عملکرد بالا و با کیفیت مناسب ،  اطلاعات کاملی ندارند .  

مجموعه ما با راه اندازی سایت اینترنتی بذر کینوا ،  قصد دارد در زمینه کشت صحیح بذر کینوا و تولید محصولی با عملکرد بالا ،  کشاورزان عزیز را پشتیبانی نماید .  در سایت اینترنتی بذر کینوا ،  علاوه بر معرفی بذر کینوا و دانه آن ،  روش صحیح کشت بذر کینوا در جهرم و مناطق مختلف کشور و عوامل موثر بر افزایش عملکرد ،  ارائه می شود .  

بذر کینوا

همکاری در سایت بذر کینوا جهرم

مجموعه ما به عنوان بزرگترین مرکز خرید و فروش بذر کینوا ،  بذر کینوا اصل و شناسنامه دار را که دارای قوه نامیه و درصد خلوص بالا و عاری از بذور علف هرز و بیماری است ،  عرضه می کند .  این مجموعه در زمینه کشت بذر کینوا در جهرم به صورت صحیح ،  مشاوره رایگان به کشاورزان عزیز ارائه می دهد .

همچنین در زمینه فروش محصول کینوا ،  صادرات دانه کینوا و توسعه بازار دانه و بذر کینوا با کشاورزان عزیز با زارعین محترم ،  مشارکت می نماید .  جهت دریافت اطلاعات جامع ،  در رابطه با بذر و دانه کینوا ،  می توانید به سایت اینترنتی بذر کینوا ،  مراجعه نمایید یا با مجموعه ما تماس بگیرید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *