بهترین قیمت بذر کینوا در خراسان رضوی

بذر کینوا

بهترین قیمت بذر کینوا در خراسان رضوی کدام است ؟ کدام مرکز بذر کینوا از و شناسنامه دار را با بهترین قیمت عرضه می نماید؟ از کدام مرکز در زمینه کشت بذر کینوا در خراسان رضوی می توان مشاوره رایگان دریافت نمود؟

کشت بهاره و پاییزه کینوا در خراسان رضوی

استان خراسان رضوی دارای اقلیم های متنوعی است . در این استان بذر کینوا در دو نوبت بهاره و پاییزه کشت می‌شود . برای کشت بهاره در خراسان رضوی آماده سازی زمین در ماه اسفند انجام می شود و در ماه فروردین معمولاً کشت بذر کینوا انجام می گیرد .

در رابطه با کشت پاییزه در خراسان رضوی ، باید به سرمای هوا در آبان ماه توجه شود . در این استان کشت پاییزه معمولاً در نیمه دوم مرداد ماه انجام می‌شود . تا محصول قبل از در حدود ۱۵ تا ۲۰ آبان ماه برداشت شود . زیرا در اواخر آبان مشکلات بارندگی و یخ زدگی باعث خمیر شدن بذر و کاهش کیفیت دانه می گردد .

کشت بذر کینوا در مناطق شور

برخی از مناطق استان خراسان رضوی با مشکل شوری مواجه هستند . توصیه می‌شود در این مناطق ، کشت بذر کینوا در داخل جوی انجام شود .

درصورتی که از آبیاری غرقابی در این مناطق استفاده می شود ، باید آبیاری به صورت آرام و در زمان طولانی تری به زمین داده شود . زیرا به دلیل ریز بودن بذر کینوا ، احتمال شسته شدن این بذر ها در آبیاری با سرعت بالا وجود دارد .در خراسان رضوی قیمت عرضه بر کینوا بسیار مقرون به صرف بوده و هزینه تولید به نسبت کشت سایر گیاهان بسیار پایین است و سود اوری بالاتری دارد.

بذر کینوا برای کاشت

میزان عملکرد بذر کینوا

به طور کلی بذر کینوا بین 2 تا 5/5 تن در هکتار عملکرد دارد . استفاده از بذر کینوا شناسنامه‌دار ، تاریخ کشت صحیح ، کنترل علف های هرز آفات و بیماریها ، استفاده از کودهای دامی و شیمیایی و مدیریت زراعی صحیح باعث افزایش عملکرد محصول کینوا می گردد .

زمانی که گیاه رو به خشک شدن می‌رود ، محصول کینوا برداشت می‌شود . برداشت محصول کینوا به صورت دستی و یا مکانیزه با استفاده از کمباین برداشت کلزا انجام می پذیرد . پس از برداشت و بوجاری دانه‌های کینوا به صورت صنعتی فراوری شده و برای مصرف عرضه می شود .

بذر کینوا

بهترین قیمت بذر کینوا در خراسان رضوی

جهت تولید محصول کینوا با کیفیت مناسب و با عملکرد بالا ، اولین گام تهیه بذر کینوا شناسنامه دار می باشد . بذر کینوا شناسنامه دار ، دارای قوه نامیه و درصد خلوص بالایی است و فاقد بذور علف هرز و بیماری است .

مصرف این بذرها ، باعث افزایش درصد سبز و افزایش عملکرد و کیفیت محصول می گردد . مجموعه ما به عنوان بزرگترین مرکز بذر کینوا در کشور ، بذر اصل و شناسنامه دار را با بهترین قیمت عرضه می نماید . این مجموعه در زمینه کشت بذر کینوا در خراسان رضوی به کشاورزان عزیز مشاوره رایگان میدهد .

استعلام قیمت بذر کینوا خراسان رضوی

همچنین در زمینه فروش محصول ، توسعه بازار دانه و بذر و صادرات دانه کینوا با زارعی عزیز در خراسان رضوی و استان های مختلف مشارکت می‌کند . جهت تهیه بذر کینوا شناسنامه دار با بهترین قیمت ، و استفاده از مشاوره رایگان در زمینه کشت بذر کینوا میتوانید با ما در ارتباط باشید . و از کلیه خدمات این مجموعه استفاده نمایید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *