قیمت خرید و فروش دانه کینوا سفید سمنان

کینوا بسته بندی

بزرگترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا سفید در کشور ، دانه کینوا سفید و تولید داخل کشور ، را با قیمت بسیار مناسب در سمنان و سایر استان‌ها ، در اختیار متقاضیان عزیز قرار می دهد .

تنوع  رنگ در دانه کینوا

دانه کینوا دانه ای کوچک گرد شکل و مسطح است که قطری به یک و نیم تا ۴ میلیمتر دارد . رنگ دانه کینوا از سفید تا خاکستری یا سفید تا سیاه و معمولاً به رنگ قرمز ، صورتی ، زرد و بنفش مشاهده می شود . البته به طور کلی سه رنگ سفید ، قرمز و سیاه به صورت تجاری تولید و مصرف می شوند  .

تنوع ژنتیکی بالایی در انواع دانه کینوا وجود دارد . به علت داشتن تعادل مناسب بین پروتئین و چربی  ، دانه کینوا با عنوان یک دانه روغنی محسوب می شود  . ارزش غذایی همه رنگ های دانه کینوا بالا بوده و به خایار گیاهی معروف است .

تفاوت اصلی بین دانه های کینوا در طعم ، رنگ و بافت آن ها می باشد . دانه کینوا سفید به علت داشتن طعم مطلوب تر ، بافت نرم تر و رنگ سفید ، بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد .

دانه کینوا

ارزش غذایی دانه کینوا سفید

دانه کینوا سفید دارای نشاسته ی غلات و پروتئین حبوبات می باشد . این دانه نسبت به غلات دارای اسیدآمینه لیزین بیشتر بوده و نسبت به حبوبات از نظر اسیدآمینه تریپتوفان ، غنی تر است .

همچنین دانه کینوا سفید ، به علت داشتن تمام اسیدآمینه های ضروری انسان ، دارای ارزش پروتئینی بالا می باشد . سرعت هیدرولیز پروتئین های موجود در دانه کینوا سفید ، توسط اسید لاکتیک باکتری های دستگاه گوارشی نسبت به هیدرولیز پروتئین های گندم بیشتر است .

دانه کینوا سفید ، دارای املاح معدنی شامل آهن ، فیبر ، منیزیم ، پتاسیم و روی ، کلسیم ، آنتی اکسیدان می باشد . همچنین دارای ویتامین های مختلف از جمله ویتامین E  و یتامین های گروه B می باشد .

بعلاوه دانه کینوا سفید ، به دلیل نداشتن گلوتن ، جایگزین مناسبی برای غلات در رژیم غذایی بیماران مبتلا به سلیاک است .

کینوا

قیمت خرید و فروش دانه کینوا سفید سمنان

جهت اطلاع از قیمت دانه کینوا سفید در سمنان و استان های مختلف کشور ، ‌ می توانید با مجموعه ما در ارتباط باشید . مجموعه ما به عنوان بزرگترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا در کشور ، دانه کینوا سفید و رنگی را به صورت بسته بندی و عمده ، در سمنان و سایر استان ها عرضه می نماید .

این مجموعه با همکاری کشاورزان عزیز در مناطق مختلف کشور ، دانه کینوا سفید را تولید می نماید . پس از جمع‌آوری دانه کینوا با کیفیت بالا ، از استان های مختلف از جمله سمنان ، آن را فراوری می کند .

کینوا

استعلام قیمت خرید و فروش دانه کینوا سفید سمنان

این مجموعه برای اولین بار در کشور ، دانه کینوا سفید را به صورت صنعتی فرآوری نموده و دانه کینوا آماده به طبخ را در سمنان و سایر استان ها ، با قیمت مناسب عرضه می کند .

مجموعه ما آمادگی همکاری با هتل ها ، رستوران ها ، انجمن های سلیاک ، بیمارستان ها و کارخانجات صنایع تبدیلی ، در زمینه تامین دانه کینوا سفید در تناژ بالا و قیمت مناسب می باشد .

جهت اطلاع از قیمت دانه کینوا سفید در سمنان و سایر استان ها و تهیه دانه کینوا سفید و رنگی با قیمت مناسب ، می توانید با ما تماس بگیرید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *