قیمت خرید بذر کینوا اردبیل

از کدام مرکز می توان قیمت خرید بذر کینوا را در اردبیل استعلام نمود؟ کدام مرکز در زمینه کشت بذر کینوا در اردبیل مشاوره رایگان ارائه می نماید؟ آیا امکان خرید بذر کینوا اصل و شناسنامه دار در اردبیل وجود دارد؟

کشت بذر کینوا  به صورت آبی و دیم در اردبیل

 استان اردبیل دارای اقلیم‌های متفاوتی است .  در مناطقی از این استان مانند اردبیل ،  بیله سوار ،  پارس آباد مغان ،  مشکین شهر و سرعین بذر کینوا به صورت آبی ،  کشت می شود .  البته با توجه به تنوع بافت خاک در این مناطق ،  عمق کاشت و روش کشت باید به صورت صحیح انجام شود .

در مناطقی از اردبیل ،  مانند خلخال ،  کوثر ،  جلفا و میر به علت بارندگی های مناسب ،  بذر کینوا به صورت دیم نیز کشت می شود .  عملکرد بذر کینوا در این مناطق ،  بسیار مطلوب می‌باشد .  در این مناطق تاریخ کشت دارای اهمیت زیادی است .  قیمت خرید بذر کینوا در اردبیل و سایر شهر های غربی را می توانید در این مجموعه جویا شوید.

تاریخ کشت بذر کینوا باید به گونه ای انتخاب شود که مرحله دانه تحت تاثیر دمای پایین قرار نگیرد .  جهت اطلاع از تاریخ دقیق کشت ،  عمق کاشت و روش صحیح کشت بذر کینوا ،  می توانید از مشاوره رایگان مجموعه ما استفاده نمایید .

بذر کینوا

اهمیت کنترل علف های هرز

از مسائل مهمی که در کشت بذر کینوا باید به آن توجه شود بحث کنترل علفهای هرز می باشد .  علف های هرز گیاه کینوا ،  شامل؛ خرفه ،  سلمه تره ،  تاج خروس ،  تاجریزی ،  قیاق و  .  .  .  است .  

بذور این علف های هرز از نظر شکل ،  وزن و اندازه مشابه دانه کینوا می باشد .  به همین دلیل ،  در صورت مخلوط شدن دانه کینوا با بذور علف های هرز ،  بوجاری آن مشکل و هزینه بر می شود .  در نتیجه قیمت این محصول به شدت کاهش یافته و حتی به صفر می رسد .

روش های کنترل علف هرز

جهت کنترل علف های هرز ،  اولین گام ،  تهیه بذر کینوا اصل و شناسنامه دار می باشد .  بذر کینوا شناسنامه دار ،  عاری از بذور علف هرز است .  همچنین چند ماه قبل از کشت بذر کینوا ،  پیشنهاد می شود ،  زمین مورد نظر آبیاری شود .  پس از رشد علف های هرز ،  در صورتی که چندماه قبل تا کشت بذر کینوا ،  زمان است ،  استفاده از علف کش ترفلان ،  برای حذف علف های هرز ،  پیشنهاد می شود .  

پس از پایان دوره کارنس این علف کش ،  بذر کینوا کشت می شود .  اما در صورتی که یک یا دو ماه تا کشت ،  زمان باقی است .  پس از آبیاری و رشد علف های هرز ،  توصیه می شود که با انجام شخم ،  علف های هرز در زمین دفن گردند .

همچنین پس از رشد گیاه کینوا ،  درصورت مشاهده علف های هرز پهن برگ ،  لازم است که با وجین دستی یا با کولتیواتور ،  به حذف علف های هرز اقدام شود .  و در صورت مشاهده علف های هرز باریک برگ ،  استفاده از سم گالانت سوپر ،  پیشنهاد می شود .

کینوا

قیمت خرید بذر کینوا اردبیل

جهت اطلاع از قیمت خرید بذر کینوا در اردبیل و استان های دیگر ،  می توانید با مجموعه ما در ارتباط باشید .  این مجموعه به عنوان بزرگترین مرکز خرید و فروش بذر کینوا در کشور فعالیت می نماید .  مجموعه ما با هدف تولید محصولی باکیفیت مناسب ،  بذر کینوا اصل و شناسنامه دار را با قیمت مناسب ،  در اختیار کشاورزان عزیز قرار می دهد .  

بذر کینوا

استعلام قیمت خرید بذر کینوا اردبیل

کارشاسان این مجموعه تجربه کشت بذر کینوا را در اردبیل و مناطق مختلف کشور دارند .  و رد زمنیه ترویج کشت بذر کینوا در کشور ،  با وزارت جهاد کشاورزی همکاری می نمایند .  این افراد در زمینه کشت بذر کینوا در اردبیل و تولید محصولی با عملکرد زراعی بالا ،  به کشاورزان عزیز مشاوره رایگان ارائه می نمایند .

همچنین در زمینه فروش محصول کینوا ،  صادرات دانه کینوا و توسعه بازار بذر و دانه کینوا ،  با کشاورزان عزیز مشارکت می نمایند .  جهت اطلاع از قیمت خرید بذر کینوا در اردبیل و اطلاع از کلیه خدمات این مجموعه ،  می توانید با ما در ارتباط باشید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *