بررسی بازار بذر کینوا خمین

بذر کینوا

بررسی بازار بذر کینوا در خمین وسایر شهر های کشور چگونه است؟ کدام مرکز بذر کینوا شناسنامه‌دار و اصل را توضیح می نماید؟ از کدام مرکز می توان در زمینه کشت بذر کینوا در خمین ، مشاوره رایگان دریافت کرد؟

ویژگی های برتر کشت بذر کینوا

بذر کینوا در شرایط سخت و حتی در زمین های زراعی فقیر قابلیت رشد دارد . البته در صورت فراهم بودن شرایط زراعی مطلوب ، سودآوری حاصل از کشت بذر کینوا ، تا دوبرابر گندم نیز می رسد .

دوره رشد کوتاه مدت

دوره رشد کوتاه مدت ای دارد که حدود ۱۰۰ روز را شامل می شود به همین دلیل بسیار زود رس است این ویژگی بذر کینوا باعث شده که امکان کشت آن در دو نوبت از سال در مناطق مستعد فراهم آورد فراهم باشد .

بذر کینوا

نیاز آبی کم

همچنین بذر کینوا نیاز آبی کمی دارد و شوری و خشکی را تحمل می کند مقاومت بذر کینوا نسبت به شوری از گندم و جو نیز بیشتر می باشد در طول دوره رشد خود و این بار به ۵ تا ۷ نوبت آبیاری نیاز دارد و حتی در مناطقی با باران های بهاره و پاییزه و پاییزه این تعداد دفعات آبیاری کاهش می یابد .

کشت آسان و در دسترس

امکان کشت بذر کینوا به انواع روش های کشت و آبیاری آن به انواع روش ها وجود دارد . کشت آسان و با هزینه پایین از دیگر مزیت‌های ها کشت این گیاه است ، که باعث شده کشت بذر کینوا در خمین و مناطق مختلف کشور مورد توجه قرار بگیرد .

بذر کینوا

بررسی بازار بذر کینوا خمین

تولید دانه کینوا با ارزش غذایی بالا و ویژگی های زراعی بذر کینوا ، اعم از مقاومت به شوری و خشکی ، نیاز آبی کم ، طول دوره رشد کوتاه مدت و سودآوری مطلوب ، باعث شده تا کشت آن مورد توجه قرار بگیرد .

همچنین بازار فروش بذر کینوا در خمین و دیگر مناطق در سال های اخیر نیز رونق یافته است . پیش‌بینی می‌شود که این روند در سال‌های آینده ، به صورت افزایشی ادامه داشته باشد . جهت بررسی وضعیت بازار بذر کینوا در خمین و مناطق مختلف ، می توانی با ما تماس بگیرید .

بذر کینوا

همکاری با بازار بذر کینوا خمین

مجموعه ما در زمینه کشت بذر کینوا با وزارت جهاد کشاورزی همکاری می نماید . این مجموعه با هدف تولید دانه کینوا ، با کیفیت مناسب و عملکرد بالا ، بذر کینوا اصل و شناسنامه دار را عرضه می‌کند . این بذرها دارای قوه نامیه و درصد خلوص بالایی بوده و عاری از بذر علف هرز و بیماری می باشد .

همچنین این مجموعه در زمینه کشت کینوا در مناطق مختلف کشور ، به کشاورزان عزیز مشاوره رایگان ارائه می دهد . و در زمینه فروش محصول کینوا ، توسعه بازار دانه و بذر و صادرات دانه کینوا ، با زارعین عزیز مشارکت می‌کند .

جهت بررسی وضعیت بازار بذر کینوا در خمین ، تهیه بذر کینوا شناسنامه دار ، دریافت مشاوره کشت رایگان در خمین و کلیه استان ها ، می توانید با ما در ارتباط باشید

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *