بهترین قیمت بذر کینوا در قروه

بذر کینوا

بزرگترین مرکز خرید و فروش و بهترین قیمت بذر کینوا در قروه ،بذر کینوا اصل و شناسنامه دار را با بهترین قیمت در اختیار کشاورزان عزیز در قروه و سایر نقاط استان کردستان قرار داده و در زمینه کشت بذر کینوا در قروه ، مشاوره رایگان ارائه می دهد.

میزان تحمل به تنش سرما و گرما

گیاه کینـوا از جملـه گیاهـان زراعـی اسـت کـه قادر به تحمل تنش سرما تا حدودی است . میــزان تحمــل این گیاه ، بــه طــول دوره یخبنــدان ، رقــم ، مرحلــه فنولوژیکــی،رطوبـت نسـبی و شـرایط مزرعـه بسـتگی زیــادی دارد .

دمــای 3 درجه سانتی گراد؛ دمای حداقــل ، دمای 30 تا 35 درجه ، دمای بهینه و دمای 50 درجه سانتی گراد ، حداکثر دمای لازم برای جوانه زنی بذر کینوا می باشد .  گیاه کینـوا در طـول دوره تشــکیل جوانــه گل بیشتریــن حساســیت را نسبت بــه یخبنــدان دارد . همچنین کمتریــن حساســیت این گیاه ، مربوط به طــول دوره رشــد رویشـی آن ، می باشد قیمت بذر کینوا در قروه توسط این مجموعه قابل استعلام می باشد.

دوره پرشــدن دانــه کینــوا نیز به دمای بالا و پایین ، حســاس اسـت . بـرای رسـیدن بـه عملکـرد اپتیمـم میانگیـن دمـا در طـول دوره پرشـدن دانـه بایـد 20 درجـه سـانتیگراد باشـد .

 دمای بالاتر از 35 درجه و یا برخورد دوره پرشدن دانه با سرمای ابتدای زمستان،باعـث کاهـش عملکــرد محصول کینوا می شــود . به همین دلیل انتخـاب تاریـخ کاشـت مناسـب در تولید محصولی با عملکــرد مطلوب ، از اهمیـت زیادی برخــوردار اســت.

کینوا

کشت بذر کینوا در قروه

قروه جزو مناطق سرد ایران محسوب می شود و در سال های اخیر ، کشت بذر کینوا در آن مورد توجه قرار گرفته است . همانطور که بیان گردید ، تعیین تاریخ کشت در این منطقه و سایر مناطق دارای اهمیت زیادی می باشد.

جهت اطلاع از تاریخ دقیق کشت بذر کینوا در قروه ، می توانید با ما در ارتباط باشید . کارشناسان مجموعه ما که تجربه کشت بذر کینوا را در قروه و سایر مناطق استان کردستان دارند ، به کشاورزان عزیز مشاوره رایگان ارائه می نمایند. قیمت انواع بذر کینوا در قروه و سایر شهر های کردستان برای کشاورزان پیشرو دارای تخفیف های ویژه ای است.

کشت بذر کینوا در قروه در دو نوبت بهاره و پاییزه انجام می شود . این منطقه مشکل شوری و خشکی ندارد . و با توجه به اینکه کیفیت خاک های این منطقه بسیار مرغوب و ماده آلی آن بالا است ، عملکرد مطلوبی دز این منطقه برداشت می شود.

محصول تولید شده از کشت بذر کینوا در قروه به راحتی بین 2.5 تا 6 تن می باشد . کشت بذر کینوا مشابه گیاهان بذر ریزی همچون شبدر و کلزا است . برای کشت مکانیزه بذر کینوا از ریزکار غلات و برای برداشت آن از کمباین برداشت کلزا ، استفاده می شود.

البته کاشت و برداشت این بذر به صورت دستی نیز انجام می شود . 8 تا 10 کیلوگرم بذر برای هر هکتار ، محصولی با عملکرد مناسب تولید می شود کشت بذر کینوا به صورت جوی و پشته ، و آبیاری آن به انواع روش های آبیاری امکان پذیر است . به جز روش کرتی به سایر روش ها می توان بذر کینوا را کشت نمود.

بذر کینوا

آبیاری و عملکرد بذر کینوا در قروه

به طور کلی ، 5 تا 7 نوبت به فاصله 10 تا 15 روز ، نیاز آبی این گیاه را برطرف می نماید . کشاورزان عزیز می توانند برای آبیاری گیاه کینوا از انواع روش های آبیاری غرقابی ، قطره ای ، بارانی ، نوار تیپ و… استفاده نماید.

وجود بارش های بهاره و پاییزه تعداد نوبت های |آبیاری ان گیاه را کاهش می دهد. برای افزایش عملکرد بذر کینوا می توان از کودهای دامی ، کودهای شیمیایی مانند NPK یا سوپر فسفات تریپل به همراه پتاس ، استفاده کرد. قیمت بذر کینوا در قروه برای تولید حداکثری محصول بسیار مناسب است.

 با توجه به رطوبت بالا در منطقه قروه ، کنترل بیماری و علف های هرز باید مورد توجه قرار بگیرد . که برای این منظور نیز می توانید از مشاوره رایگان مجموعه ما استفاده نمایید . همانطور که بیان گردید حداقل عملکرد بذر کینوا 2 و حداکثر 5.5 تن در هکتار می باشد . همچنین پس از تسلط کشاورز بر روی کشت آبی کینوا ، امکان کشت این گیاه به صورت دیم در قروه و استان کردستان نیز وجود دارد.

بذر کینوا

بهترین قیمت بذر کینوا در قروه

جهت اطلاع از بهترین قیمت بذر کینوا در قروه ، می توانید با مجموعه ما در ارتباط باشید . این مجموعه به عنوان بزرگترین مرکز خرید و فروش بذر کینوا در کشور ، بذر کینوا اصل و شناسنامه دار و فاقد بذور علف هرز را در اختیار کشاورزان عزیز قرار می دهد.

همکاری در قیمت عرضه بذر کینوا در قروه

مجموعه ما در زمینه کشت بذر کینوا در قروه و سایر مناطق کشور ، به کشاورزان عزیز مشاوره رایگان می دهد . همچنین در زمینه توسعه بازار دانه و بذر کینوا در کشور ، صادرات دانه کینوا ، فروش محصول کینوا و افزایش عملکرد این گیاه ، با کشاورزان عزیز همکاری می نماید.

جهت اطلاع از بهترین قیمت بذر کینوا در قروه و استفاده از کلیه خدمات این مجموعه ، می توانید با ما در ارتباط باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *