سایت اینترنتی بذر کینوا هرمزگان

بذر کینوا

سایت اینترنتی بذر کینوا هرمزگان اطلاعات جامعی در رابطه بذر و دانه کینوا ،  مزیت های کشت بذر کینوا و روش کشت بذر کینوا در هرمزگان و دیگر استان ها ،  ارائه می نماید .

 بذر کینوا- بذری مقاوم به شوری و خشکی

بذر کینوا که با هدف تولید دانه های با ارزش غذایی بالا کشت می‌شود ،  در سال‌های اخیر در ایران نیز مورد توجه قرار گرفته است .  استان هرمزگان از جمله مناطقی است که بذر کینوا را کشت می کند .  

بذر کینوا به خشکی و شوری ،  مقاومت بالایی دارد و نسبت به اغلب محصولات زراعی نیاز آبی کمتری دارد .  ۵ تا ۷ نوبت آبیاری ،  به فاصله ۱۰ تا ۱۵ روز ،  در مدت دوره رشد بذر کینوا ،  نیاز آبی آن را برطرف می‌کند .  به همین دلیل جایگزین مناسبی برای محصولات آب بر محسوب می شود .  

همچنین وجود کیسه های اگزالات کلسیم بر روی برگ و گل آذین این گیاه ،  باعث افزایش مقاومت آن به شوری می شود .  مقاومت به شوری گیاه کینوا نسبت به گندم و جو نیز بیشتر است .  در مناطقی از کشور که شوری آب و خاک بالا است ،  می توان بذر کینوا را کشت و دانه کینوا را برداشت نمود .

خرید فروش کینوا کرمان

روش کشت بذر کینوا

بذر کینوا مشابه کلزا ،  شبدر و کنجد کشت می شود ،  زیرا بازی های آن مانند گیاهان مذکور بسیار ریز می باشد .  انواع روش های کشت ،  به جز روش کرتی برای کشت بذر کینوا مناسب است .  

به علت شاخ و برگی داشتن و منشعب بودن گیاه کینوا ،  کشت کرتی به هیچ عنوان برای این گیاه مناسب نیست .  روش جوی و پشته ،  برای کشت بذر کینوا و مدیریت عملیات داشت و برداشت آن بسیار مناسب است .  

بذر کینوا به صورت دستی و مکانیزه با استفاده از ریز کارهای غلات کشت می‌شود .  و برداشت آن نیز با کمباین برداشت کلزا انجام می پذیرد .  انواع روشهای آبیاری غرقابی ،  قطره ای ،  بارانی و تحت فشار برای آبیاری این گیاه مناسب است .  

استفاده از بذر مناسب ،  تاریخ کشت صحیح ،  کنترل علف های هرز و آفات و بیماری ها و مدیریت زراعی صحیح ،  باعث تولید دانه هایی با ارزش غذایی و اقتصادی بالا و افزایش عملکرد این محصول می گردد .  برای این منظور می توانید از مشاوره رایگان مجموعه ما استفاده نمایید .

بذر کینوا

سایت اینترنتی بذر کینوا هرمزگان

در سال‌های اخیر و با توجه به افزایش تقاضا برای مصرف دانه کینوا ،  در مناطق مختلف جهان ،  کشت بذر کینوا در بیش از 100 کشور جهان ،  از جمله ایران مورد توجه قرار گرفته است .  استان هرمزگان نیز از جمله مناطقی است که بذر کینوا را کشت می کند .  

نیاز آبی کمِ بذر کینوا نسبت به اغلب محصولات کشاورزی ،  دوره رشد کوتاه مدت ،  مقاومت به خشکی و شوری و سودآوری دو برابری نسبت به کشت گندم ،  باعث مورد توجه قرار گرفتن کشت این بذر شده است .  البته هنوز برای بسیاری از کشاورزان این بذر ،  ناشناخته است .  

بذر کینوا

همکاری با سایت اینترنتی بذر کینوا هرمزگان

مجموعه ما با راه اندازی سایت اینترنتی بذر کینوا ،  اطلاعات جامعی در رابطه با بذر و دانه و روش های کشت و تولید محصول کینوا با عملکرد بالا ارائه می دهد .  این مجموعه که با وزارت جهاد کشاورزی در زمینه ترویج کشت بذر کینوا همکاری می کند ،  به عنوان بزرگترین مرکز بذر کینوا در کشور ،  فعالیت می کند .

مجموعه ما در زمینه مجموعه ما بذر کینوا اصل و شناسنامه دار را که دارای قوه نامیه بالا ،  عاری از بذور علف هرز و بیماری است ،  را در اختیار کشاورزان عزیز قرار می دهد .  همچنین در زمینه تولید محصول با عملکرد بالا ،  به کشاورزان عزیز در هرمزگان و سایر استان ها ،  مشاوره رایگان ارائه می نماید .  

مجموعه ما در زمینه فروش محصول کینوا ،  صادرات دانه و توسعه بازار بذر و دانه کینوا با کشاورزان محترم مشارکت می نماید .  جهت کسب اطلاعات جامع در رابطه با بذر کینوا ،  می توانید به سایت اینترنتی بذر کینوا ،  مراجعه نمایید .  

همچنین جهت دریافت مشاوره رایگان در زمینه کشت بذر کینوا در هرمزگان و استفاده از سایر خدمات این مجموعه می توانید با ما تماس بگیرید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *