قیمت خرید و فروش دانه کینوا فله تبریز

کینوا

جهت اطلاع از قیمت خرید و فروش دانه کینوا فله و بسته بندی در تبریز و استان های مختلف کشور ،  می توانید با بزرگترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا در ارتباط باشید.

دانه کینوا غنی از پروتئین

دانه کینوا که به عنوان دانه ای نشاسته ای و شبه غله مطرح شده است ،  به خاویار گیاهی معروف می باشد . این دانه ها دارای مواد غذایی مفید از جمله پروتئین ،  ویتامین های گروه B ،  اسید های آمینه ،  ویتامین  E و املاح معدنی می باشند.

دانه کینوا به علت کیفیت پروتئینی بالایی که دارد ،  به عنوان یک غذای کامل شناخته می‌شود . دانه گیاه کینوا تنها دانه گیاهی است همه اسید آمینه های ضروری برای انسان را دارد . این دانه ها از نظر ترکیب اسیدآمینه ای مشابه پروتئین شیر (کازئین) می باشند.

همچنین دانه کینوا ،  غنی از اسید آمینه های لیزین و متیونین است که در غلات به مقدار کم وجود دارد .  به همین دلیل دارای ارزش غذایی بالایی است . ارزش غذایی دانه کینوا ،  نه تنها از نظر پروتئین ،  بلکه از لحاظ تعادل بالای اسید آمینه آن نیز ،  قابل توجه می باشد. خرید فروش کینوا در تبریز برای بیماران مبتلا به بیماری های خاص دارای یارانه می باشد.

کینوا

ارزش غذایی دانه کینوا

میزان پروتئین کل دانه کینوا از غلاتی مانند جو ،  برنج و ذرت بیشتر و مشابه مقدار پروتئین موجود در گندم است . میزان اسید آمینه آرژنین دانه کینوا ،  از سویا و جو پوست گیری شده بیشتر است.

همانطور که بیان گردید ،  از ویژگی‌های مهم دانه کینوا این است که نسبت به دانه غلات به طور خاصی لیزین بالاتری دارد . با توجه به اینکه این اسید آمینه در بسیاری از غلات یک اسید آمینه محدود کننده محسوب می‌شود ،  دانه کینوا منبع خوبی برای تامین آن می باشد.

تعادل اسید های آمینه ضروری در دانه کینوا بسیار مطلوب است و در مقایسه با غلات و حبوبات طیف گسترده‌تری از اسیدهای آمینه را دارد . مصرف دانه کینوا در برنامه غذایی افرادی که به مصرف گوشت تمایلی ندارند ،  از جمله سالمندان و افراد گیاهخوار ،  توصیه می شود.

مصرف دانه کینوا در گروه های سنی مختلف علاوه بر تامین پروتئین مورد نیاز آن ها ،  ریز مغذی های مورد نیاز بدن را نیز تامی می نماید . مصرف دانه کینوا ،  هیچ محدودیت سنی نداشته و همه افراد از کودک تا سالمند ،  می توانند از مواد غذایی سرشار آن ،  استفاده نمایند.

دانه کینوا

نشاسته موجود در دانه کینوا

نشاسته عنصر کربوهیدرات اصلی دانه کینوا است که بین 52 تا 74 درصد آن را تشکیل می دهد . گرانول نشاسته دانه کینوا چند ضلعی هستند و با داشتن قطر 0.6 تا 2.2 میکرومتر ،  اندازه کوچکتر از غلات معمولی دارند. این مجموعه برای خرید فروش دانه کینوا در تبریز برای انواع هایپر مارکت ها و فروشگاه ها شرایط فوق العاده ای را برای همکاری در نظر گرفته است.

همچنین نشاسته موجود در دانه کینوا ،  غنی از آمیلوپکتین است . این مواد از ثبات انجماد و ذوب بسیار خوبی برخوردار اند و عملکرد آن را تقویت می کند.

برخلاف کربوهیدرات ها  ،  لیپیدها و پروتئین ها  ،  مینرال ها مواد معدنی هستند که ،  که توسط ارگانیسم های زنده تولید نمی شوند  و نقش های مهمی در بدن بازی می کنند . مصرف کم یا کاهش دسترسی به این مواد ،  ممکن است باعث عدم تعادل در سلامتی و اختلال در عملکردهای حیاتی گردد.

بنابراین این ریز مغذی ها باید از طریق یک رژیم مناسب و متعادل تامین شوند .  دانه کینوا خاوی مواد معدنی از جمله منیزیم ،  کلسیم ،  آهن ،  روی ،  مس ،  فیبر و پتاسیم می باشند .

کینوا

قیمت خرید و فروش دانه کینوا فله تبریز

در سال های اخیر با افزایش شناخت نسبت به دانه کینوا ،  مصرف این دانه در بسیار از کشورهای جهان مورد توجه قرار گرفته است . در مناطق مختلف کشور ،  از جمله تبریز نیز ،  کشت بذر ،  تولید دانه کینوا و مصرف آن ،  روند صعودی دارد . به دنبال آن ،  بازار خرید و فروش دانه کینوا به صورت فله و بسته بندی ،  نیز رونق یافته است.

دانه کینوا سفید و رنگی در انواع قیمت ها و به صورت فله و بسته بندی ،  خرید و فروش می شود . جهت اطلاع از قیمت خرید و فروش دانه کینوا در تبریز ،  به صورت فله و در بسته بندی های مختلف ،  می توانید با مجموعه ما در ارتباط باشید.

همکاری در قیمت خرید و فروش دانه کینوا فله تبریز

این مجموعه که با هدف ترویج کشت بذر کینوا و بومی سازی تولید دانه کینوا در ایران راه اندازی شده است . در سال های اخیر و با همکاری وزارت جهاد کشاورزی و کشاورزان عزیز ،  در مناطق مختلف کشور ،  دانه های باکیفیت کینوا را تولید می نماید.

مجموعه ما ،  پس از جمع آوری دانه های کینوا باکیفیت بالا ،  برای اولین بار در ایران ،  اقدام به فرآوری دانه کینوا کرده است . دانه های فرآوری شده و آماده به طبخ کینوا در بسته بندی های مختلف و همچنین به صورت فله در تناژ بالا ،  با قیمت های مناسب عرضه می گردد.

این مجموعه به عنوان بزرگترین مرکز فرآوری دانه کینوا در ایران ،  آماده همکاری با کلیه مراکز متقاضی خرید دانه کینوا باکیفیت می باشد . دانه کینوا مرغوب و باکیفیت در تناژ بالا و به صورت فله ،  در اختیار هتل ها ،  رستوران ها ،  باشگاه ها ،  بیمارستان ها و انجمن های سلیاکی قرار می گیرد.

همچنین کارخانجات صنایع تبدیلی که تمایل به تولید محصولات حاوی دانه کینوا دارند ،  می توانند از خدمات این مجموعه استفاده نمایند.

جهت اطلاع از قیمت خرید و فروش دانه کینوا فله در تبریز و استان های کشور ،  و اطلاع از کلیه خدمات این مجموعه ،  می توانید با ما تماس بگیرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *