سفارش علوفه کینوا در سراسر ایران

علوفه کینوا

بزرگترین مرکز سفارش علوفه کینوا در سراسر ایران علاوه بر پذیرش سفارش علوفه کینوا از سراسر ایران، در زمینه کشت بذر کینوا و علوفه کینوا، مشاوره رایگان ارائه می نماید.

گیاه علوفه ای کینوا مقاوم به خشکی و شوری

در ﺣﺎل ﺣﺎﺿﺮ ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﻧﯿﺎز آﺑﯽ ﮐﻢ، ﮐﺸﺖ ﮐﯿﻨﻮا در ﺳﺮاﺳﺮ دﻧﯿﺎ ﮔﺴﺘﺮش ﯾﺎﻓﺘﻪ اﺳﺖ .اﻣﺎ ﻣﺘﺄﺳﻔﺎﻧﻪ ﺗﺎ ﮐﻨﻮن اﻃﻼﻋﺎت اﻧﺪﮐﯽ از اﻣﮑﺎن ﺟﺎﯾﮕﺰﯾﻨﯽ ﻋﻠﻮﻓﻪ ﮐﯿﻨﻮا در ﺗﻐﺬﯾﻪ دام در دﺳﺘﺮس ﻣﯽﺑﺎﺷﺪ.

ﺑـﺎ ﺗﻮﺟـﻪ ﺑـﻪ  ﻣﺤﺪودﯾﺖ اراﺿﯽ ﻗﺎﺑﻞ ﮐﺸﺖ و ﮐﺎر، اﻓﺰاﯾﺶ ﮐﺎﺷﺖ ﺧﻮاركﻫﺎي داﻣﯽ، ﻣﻮﺟﺐ اﻓـﺰاﯾﺶ رﻗﺎﺑـﺖ ﺑـﺎ ﻏـﺬای اﻧﺴﺎن ﺷﺪه است. ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ ﻣﺤﺪودﯾﺖ ﻣﻨﺎﺑﻊ آب و ﺗﻐﯿﯿﺮات آب و ﻫﻮاﯾﯽ و اﻗﻠﯿﻤﯽ ﭼﺎﻟﺶﻫﺎي آﯾﻨﺪه برای ﺗﻮﻟﯿـﺪ ﺧﻮراك دام ﺧﻮاهند ﺑﻮد.

در ﻧﻮاﺣﯽ ﮔﺮﻣﺴﯿﺮ ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﺷﺮاﯾﻂ آب و ﻫﻮاﯾﯽ ﻧﺎﻣﻨﺎﺳﺐ، ﻣﺮاﺗﻊ ﮐﻢ ﮐﯿﻔﯿﺖ است و ﺗﻨﻬـﺎ ﺑﺮاي دوره ي ﮐﻮﺗﺎﻫﯽ در دﺳﺘﺮس ﻣﯽﺑﺎﺷﺪ. بنابراین اﻣﮑـﺎن اﺳـﺘﻔﺎده از ﺑﺮﺧـﯽ ﮔﻮﻧـﻪ ﻫـﺎي ﮔﯿﺎﻫﯽ ﺑﻮﻣﯽ و ﺑﺮﺧـﯽ ﻓـﺮآورده  ﻫـﺎي ﻓﺮﻋـﯽ ﻣﺎﻧﻨـﺪ ﺗﻔﺎﻟـﻪ ﭼﻐﻨﺪر ﻗﻨﺪ، ﺗﻔﺎﻟﻪ ﻣﺮﮐﺒﺎت، و ﺗﻔﺎﻟـﻪ زﯾﺘـﻮن را امری اجتناب ناپذیر است.

علوفه کینوا

اهمیت علوفه کینوا در ایران

 در ﮐﺸﻮر ﻣﺎ ﻧﯿﺰ ﺗﺄﻣﯿﻦ ﺧﻮراك دام ﯾﮑﯽ از ﻣﺸﮑﻼت ﻋﻤﺪه ي ﺗﻮﻟﯿﺪات داﻣﯽ اﺳﺖ، ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﻣﻘﺎدﯾﺮ ﺑﺴﯿﺎر زﯾﺎد ﻓﺮآوردهﻫﺎي ﻓﺮﻋﯽ ﮐﺸﺎورزي و ﺿﺎﯾﻌﺎت ﺻﻨﺎﯾﻊ ﻏﺬاﯾﯽ در ﮐﺸـﻮر ﻣـﯽ ﺗـﻮان با برنامه ریزی اﺻﻮﻟﯽ ﺑﺨﺸﯽ از اﯾﻦ ﮐﻤﺒﻮدﻫﺎ را ﺟﺒﺮان ﻧﻤﻮد.

علوفه کینوا علوفه ای مقاوم به خشکی و شوری است که نیاز آبی کمی دارد. همچنین با طور دوره رشد حدود 100 روز، علوفه کینوا جزو گیاهان زودرس تلقی می گردد. علوفه کینوا به عنوان علوفه ای سبک و دارای مواد غذایی مفید، جایگزین مناسبی برای یونجه و ذرت علوفه ای آب بر می باشد.

بذر کینوا در هر هکتار حدود ۵ تن علوفه تولید می کند. کشاورزان تولید کننده علوفه کینوا می تواند علوفه کینوا را به صورت ترکیب با یونجه یا اسپرس برای تغذیه دام استفاده نمایند.

علوفه کینوا

مواد معدنی موجود در علوفه کینوا

علوفه کینوا برای تغذیه دام های سنگین و سبک غذایی خوش هضم و سبک است. مواد معدنی مفیدی همچون کلسیم، منیزیم، روی، آهن و مس در علوفه کینوا وجود دارد. بنابراین مصرف علوفه کینوا باعث تامین این مواد معدنی، برای رشد دام می شود. سفارش علوفه کینوا در ایران در حجم های مخ

علوفه کینوا غنی از آهن می باشد و نیاز دام به آهن را به راحتی تامین می نماید. از دیگر مواد معدنی موجود در علوفه کینوا، ماده معدنی مس می باشد. مس برای سیستم های آنزیمی ، مقاومت در برابر بیماری ، تشکیل گلبول های قرمز و حمل و نقل آهن و سوخت و ساز بدن ضروری است.

علوفه کینوا

ارزش غذایی علوفه کینوا در ایران

غلظت مس در علوفه ها معمولاً پایین است، اما میزان مس موجود در علوفه کینوا به مقدار کافی وجود دارد. همچنین عنصر روی به مقدار کافی در علوفه کینوا وجود دارد.

ماده معدنی روی، برای سنتز پروتئین، متابولیسم اسید نوکلئیک و متابولیسم کربوهیدرات مورد نیاز است. منگنز ماده معدنی مورد نیاز برای رشد و تولید مثل دام است. این ماده معدنی نیز به مقدار کافی در علوفه کینوا وجود دارد.

کشاورزان عزیزی که بذر کینوا را کشت می کنند، در کنار تولید دانه کینوا و فروش آن، می‌توانند علوفه تولید شده را نیز برای مصارف دام مورد استفاده قرار دهند.

بذر کینوا

سفارش علوفه کینوا در سراسر ایران

مجموعه ما به عنوان بزرگترین مرکز خرید و فروش بذر کینوا در سراسر ایران، برای اولین بار در کشور، علوفه کینوا را از کشاورزان عزیزخریداری می نماید. کشاورزان عزیزی که بیش از ۵ هکتار علوفه کینوا کشت می کنند، می توانند با مجموعه ما در ارتباط باشند.

این مجموعه علوفه کینوا را از زمینهای بالا بیشتر از پنج هکتار، در سراسر ایران، خریداری می نماید. همچنین آماده همکاری با کلیه موسسات تحقیقاتی در رابطه با تحقیق درباره علوفه کینوا می باشد.

بذر کینوا

همکاری در سفارش علوفه کینوا در ایران

مجموعه ما در زمینه تولید علوفه کینوا، با کشاورزان عزیزی است که در هکتار بالا بذر کینوا را کشت می نمایند، علاقه مند به همکاری است. این مجموعه آماده پذیرش سفارش علوفه کینوا در سراسر ایران می باشد.

 دامداری های سنتی و صنعتی در سراسر کشور، می توانند برای تهیه علوفه کینوا با مجموعه ما در ارتباط باشند. مجموعه ما علوفه کینوا را با قیمت مناسب در سراسر ایران، در اختیار متقاضیان عزیز قرار می دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *