قیمت فروش علوفه کینوا

علوفه کینوا

بزرگترین مرکز قیمت فروش علوفه کینوا ، علاوه بر توزیع بذر کینوا اصل و شناسنامه دار، برای اولین بار در کشور علوفه کینوا را با قیمت مناسب خرید و فروش می نماید و شما را از قیمت فروش علوفه کینوا، آگاه می سازد.

تولید علوفه کینوا

در ﮐﺸﻮر ﻣﺎ ﺗﺄﻣﯿﻦ ﺧﻮراك دام ﯾﮑﯽ از ﻣﺸﮑﻼت ﻋﻤﺪه ي ﺗﻮﻟﯿﺪات داﻣﯽ می باشد. ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﻣﻘﺎدﯾﺮ ﺑﺴﯿﺎر زﯾﺎد ﻓﺮآوردهﻫﺎي ﻓﺮﻋﯽ ﮐﺸﺎورزي و ﺿﺎﯾﻌﺎت ﺻﻨﺎﯾﻊ ﻏﺬاﯾﯽ در ﮐﺸـﻮر، می تواند ﺑﺨﺸﯽ از اﯾﻦ ﮐﻤﺒﻮدﻫﺎ را ﺟﺒﺮان ﻧﻤﻮد. همچنین با وجود خشکسالی های پی در پی در اغلب نقاط، مسئله آب اهمیت زیادی دارد.

یونجه و ذرت علوفه ای از علوفه های پر مصرف برای تغذیه دام هستند که به آبیاری زیادی نیاز دارند. بنابراین کشت علوفه های کم آب بر، با عملکرد زراعی بالا، می تواند راهکار مناسبی باشد.

علوفه ﮐﯿﻨﻮا ﺑﻪ ﺧﻮﺑﯽ ﺑﺎ ﺷﺮاﯾﻂ اقلیمیﻣﺘﻔﺎوت، ﺳﺎزﮔﺎر ﺷـﺪه و نسبت به تنش های خشکی و شوری نیز مقاوم است. این گیاه ﻣﯿ ﺘﻮاﻧﺪ در ﻣﻨﺎﻃﻘﯽ ﮐﻪ بسیاری از گیاهان ﻗﺎدر ﺑﻪ رﺷﺪ نیستند، ﺑﻪ ﺧﻮﺑﯽ ﮔﺴﺘﺮش ﯾﺎﺑﺪ. علوفه و دانه ﮐﯿﻨﻮا ﺑﺎ ﮐﻤﯿﺖ و ﮐﯿﻔﯿﺖ ﺑﺎﻻي ﭘﺮوﺗﺌﯿﻦ و ﭼﺮﺑﯽ،  با داشتن دو ﻋﺎﻣﻞ ﻣﻮاد ﻣﻌﺪﻧﯽ و ﺑﺮﺧﯽ وﯾﺘﺎﻣﯿﻦﻫﺎ، ﺗﺮﮐﯿﺐ ﺗﻐﺬﯾﻪاي مناسبی دارند.

بذر کینوا

اهمیت علوفه کینوا

ﻋـﻼوه ﺑـﺮ اﯾـﻦ علوفه ﮐﯿﻨـﻮا روش های ﻓﯿﺰﯾﻮﻟﻮژي ﻓﻮق اﻟﻌﺎده ای ﺑﺮاي ﺗﺤﻤﻞ اﺳﺘﺮس، ﺑﻮﯾﮋه ﺑﺎزدﻫﯽ ﺑﺎﻻ در ﮐﻢ آﺑﯽ دارد.  ﻣﻘﺪار داﻧﻪ ﺗﻮﻟﯿـﺪ ﺷـﺪه ﺑﻪ ازاء ﻫﺮ ﻟﯿﺘﺮ آب ﻣﺼﺮﻓﯽ در علوفهﮐﯿﻨﻮا ﺑﻪ ﻃـﻮر ﻗﺎﺑـﻞ ﻣﻼﺣﻀـﻪ اي ﺑﯿﺸـﺘﺮ از ﺳـﺎﯾﺮ ﻏـﻼت اﺳـﺖ.

در سال های اخیر کشت بذر کینوا در استان های مختلف کشور، با تولید دانه و علوفه خوبی همراه می باشد. بذر کینوا به تغییرات اقلیمی سازگاری خوبی دارد و قابلیت رشد در اکثر نقاط کشور را دارد. علوفه کینوا در تمامی استان های کشور خرید و فروش می شود و قیمت فروش آن برای دام داری ها ویژه می باشد.

از هر هکتار بذر کینوا کشت شده، بین 2 تا 5/5 تن دانه برداشت می شود. همچنین حدود 5 تن علوفه کینوا نیز برداشت می شود. کشاورزان عزیز با کشت بذر کینوا، می توانند علاوه بر تولید دانه، از علوفه آن نیز برای تغذیه دام های سنگین و سبک استفاده نمایند.

همچنین با فروش علوفه کینوا در کنار دانه کینوا، سودآوری خود را افزایش دهند.

علوفه کینوا

تغذیه دام و طیور با علوفه کینوا

همانطور که بیان گردید، علوفه کینوا، علوفه ای مناسب باری تغذیه دام های سنگین و سبک می باشد. البته برای خوش خوراک شدن این علوفه بهتر است با یونجه و سایر علوفه ها ترکیب شود. قیمت فروش علوفه کینوا در ایران رو به افزایش است.

برداشــت، خرمنکوبــی و بوجــاری علوفه کینــوا دارای محصــولات جانبــی اســت کــه می توانــد در تغذیــه دام مــورد اســتفاده قرار بگیرد. تحقیقات انجام شده نشان داده که علوفه کینوا برای خوراک شترمرغ به صورت تک غذا، مورد مناسبی می باشد.

علوفه کینوا

ارزش غذایی علوفه کینوا در دام ها

علوفه کینوا دارای مواد معدنی مفیدی همچون کلسیم، منیزیم، آهن، روی، گوگرد و… می باشد که برای رشد دام لازم است. همچنین دانه کینوا نیز برای تغذیه انواع طیور نیز مورد استفاده قرار می گیرد. دانه کینوا سرشار از انواع پروتئین، املاح معدنی و یتامین است.

البته دانه کینوا پس از برداشت نباید به صورت مستقیم استفاده شود. بلکه لازم است که دانه کینوا فرآوری شده که فاقد ساپونین است، مورد استفاده برای طیور قرار بگیرد. مصرف دانه کینوا برای پرندگان زینتی از جمله عروس هلندی نیز بسیار مفید است.

همچنین آرد کینــوا می توانــد به عنــوان یــک منبــع پروتئیــن، جایگزیــن ذرت و ســویا بــرای تغذیــه طیــور گوشــتی مــورد اســتفاده قــرار گیــرد. 

علوفه کینوا

قیمت فروش علوفه کینوا

همانطور که بیان گردید، در سال های اخیر، کشت بذر کینوا و تولید دانه و علوفه کینوا در کشور مورد توجه قرار گرفته است. مجموعه ما برای اولین بار در ایران علوفه کینوا را از کشاورزان عزیز خریداری می نماید. جهت اطلاع از قیمت فروش علوفه کینوا، می توانید با ما تماس بگیرید.

این مجموعه به عنوان بزرگترین مرکز خرید و فروش بذر کینوا، بذر کینوا اصل و شناسنامه دار را در اختیار کشاورزان عزیز قرار می دهد. و با ارائه مشاوره رایگان درزمینه کشت بذر کینوا و تولید دانه و علوفه کینوا، کشاورزان عزیز را پشتیبانی می نماید.

علوفه کینوا

همکاری در قیمت فروش علوفه کینوا

مجموعه ما آماده همکاری با مراکز تحقیقاتی در زمینه علوفه کینوا می باشد. کشاورزان عزیزی که بیش از 5 هکتار بذر کینوا را کشت نموده اند، برای فروش علوفه خود می توانند با ما تماس بگیرند. همچنین دامداری های سنتی و صنعتی، جهت تهیه علوفه کینوا با انواع کیفیت و قیمت می توانند با ما در ارتباط باشند. جهت اطلاع از قیمت فروش علوفه کینوا، تهیه بذر کینوا، دریافت مشاوره رایگان و فروش محصول خود می توانید با ما تماس بگیرید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *