فروشگاه بذر کینوا در ایلام

بذر کینوا

جهت تهیه بذرهای اصل و شناسنامه دار کینوا، می توانید با بزرگترین مرکز خرید و فروش بذر کینوا در ایلام و سایر استان های کشور، در ارتباط باشید و محصول خود را به صورت کاملاً تضمینی به فروش برسانید.

معرفی بذر کینوا

سال 2013 سازمان فائو بذری را به کشورهای جهان معرفی کرد که به خشکی، شوری و یخ زدگی بسیار مقاوم است. همچنین در شرایط آب و هوایی مختلف نیز، قادر به رشد است. این بذر، بذر کینوا است که پس از رشد و رسیدگی گیاه حاصل از آن، دانه های مغذی تولید می نماید.

دانه های کینوا، از 5000 سال قبل، غذای اصلی مردم آمریکای جنوبی جنوبی را تشکیل می داده اند. سازمان فائو ارزش غذایی دانه کینوا را با شیرخشک مقایسه نموده است و لقب خاویار گیاهی را به آن داده است.

بذر کینوا زودرس است و در زمان حدوداً 100 روز، دوره رشد خود را کامل می کند. بذر کینوا در دو نوبت بهاره و پاییزه و در مناطق مساعد، در نوبت تابستانه کشت می شود. همچنین امکان کشت بذر کینوا، به صورت دیم نیز وجود دارد.

در حال حاضر بیش از 100 کشور جهان، بذر کینوا را مورد کشت قرار داده اند. همچنین در سال های اخیر، کشت بذر کینوا در ایلام و استان های مختلف کشور، نیز با عملکرد زراعی خوبی همراه بوده است. به علت افزایش تقاضای دانه کینوا در جهان، کشت بذر کینوا سودآور خواهد بود.

بذر کینوا

کشت بذر کینوا

استان ایلام سابقه موفقی در زمینه کشت گیاهان بذر ریز دارد. همچنین ادوات کشاورزی مربوط به کشت این گیاهان نیز در دسترس کشاورزان عزیز است. به همین دلیل، منطقه ای بسیار مناسب جهت کشت بذر کینوا است.

کشاورزان ایلامی که گیاه کلزا را به خوبی تولید می کنند، به آسانی می‌توانند بذرکینوا را با عملکردی بالا تولید کنند. کشت مکانیزه بذر کینوا در ایلام می تواند سودآوری قابل توجهی را در پی داشته باشد. زیرا همانطور که بیان شد، کشاورزان این استان تجربیات مفیدی در زمینه کشت گیاهان بذر ریز دارند.

کشت بذر کینوا در ایلام در دو نوبت بهاره و پاییزه انجام می شود. انتخاب تاریخ کشت، تاثیر مهمی بر روی عملکرد محصول کینوا دارد. جهت اطلاع از تاریخ مناسب کشت بذر کینوا در ایلام می توانید از مشاوره رایگان مجموعه ما بهره مند شوید.

جهت کشت بذر کینوا، برای هر هکتار، به 8 تا 10 کیلوگرم بذر نیاز است. بذر کینوا در مدت زمان رشد خود به 5 تا 7 نوبت آبیاری به فاصله هر 10 تا 15 روز نیاز دارد. برای افزایش عملکرد بذر کینوا می توان از کودهای دامی یا شیمیایی استفاده کرد.

عملکرد بذر کینوا حداقل 2 تن و در صورت مدیریت زراعی خوب تا 5/5 تن در هکتار نیز می رسد. برای برداشت محصول کینوا، میتوان از کمباین برداشت کلزا با تغییر هدِ برداشت استفاده نمود.

بذر کینوا

فروشگاه بذر کینوا در ایلام

کشت بذر کینوا در ایلام و سایر استان های کشور، در سال های اخیر، با استقبال خوبی از سوی کشاورزان عزیز روبه رو شده است. متاسفانه برخی از کشاورزان پس از خرید بذر کینوا، و تولید محصول، با مشکل فروش محصول خود روبه رو هستند.

مجموعه ما با همکاری وزارت جهاد کشاورزی، در جهت ترویج کشت بذر کینوا در ایلام و استان دیگر کشور، فعالیت می کند. این مجموعه به عنوان بزرگترین فروشگاه بذر کینوا در ایران، بذرهای اصل و شناسنامه دار کینوا را توزیع می نماید.

بذر کینوا

همکاری در بذر کینوا ایلام

فروشگاه بذر کینوا در ایلام، با عقد قرارداد، خرید محصول کینوا را از کشاورزان عزیز، به صورت کاملاً تضمینی انجام می دهد. و کشاورزان عزیز دیگر نگران فروش محصول خود نخواهند بود.

همچنین این مجموعه که بزرگترین مرکز خرید و فروش بذر کینوا در ایران است، مشاوره رایگان کشت بذر کینوا نیز ارائه می دهد. کارشناسان این مجموعه به صورت تخصصی و رایگان، کشاورزان عزیز را در تولید محصولی با عملکرد زراعی بالا، همراهی می نمایند.برای اطلاع از کلیه خدمات بزرگترین فروشگاه بذر کینوا در ایلام و سایر استان های کشور، می توانید با ما تماس بگیرید.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *