قیمت خرید بذر کینوا در اصفهان

کینوا

جهت اطلاع از قیمت خرید بذر کینوا در اصفهان، می‌توانید با بزرگترین مرکز خرید و فروش بذر کینوا در ایران تماس بگیرید و از مشاوره رایگان این مجموعه در زمینه کشت بذر کینوا، استفاده نمایید.

معرفی بذر کینوا

بذر کینوا بومی منطقه آند در آمریکای جنوبی است. و در حال حاضر نیز، کشورهای پرو، بولیوی و شیلی، بزرگترین تولید کنندگان این محصول در دنیا هستند. بذر کینوا، پس از رشد، تولید دانه کینوا را می‌دهد. دانه کینوا، طی هزاران سال غذای اصلی مردم این مناطق را تشکیل می‌داده است. خرید بذر کینوا در اصفهان و دیگر نقاط کشور به آسانی امکان پذیر است.

به علت اینکه دانه کینوا مواد غذایی سرشاری دارد، به خاویار سبز معروف است. سازمان خواروبار جهانی با توجه به ارزش غذایی دانه کینوا، سال 2013 را به نام سال کینوا نام گذاری کرده است. علاوه بر تولید دانه های مغذی، بذر کینوا به تنش های شوری و خشکی مقاومت بالایی دارد.

همچنین بذر کینوا،  در اقلیم های مختلف قادر به رشد است. زیرا ژنوتیپ های مختلف بذر کینوا به تغییرات اقلیمی سازگارند. در حال حاضر بیش از ۱۰۰ کشور جهان از جمله ایران، بذر کینوا را کشت می‌کنند.

به علت ارزش غذایی و دارویی دانه کینوا و افزایش تقاضای مصرف آن، کشت بذر کینوا، سودآور است. همچنین به خشکی و شوری مقاوم است و دوره رشد کوتاهی دارد. همه این موارد و سودآوری دوبرابری آن نسبت به کشت گندم،  باعث رونق کشت آن در کشور شده است.

کینوا

کشت بذر کینوا در اصفهان

جهت آماده سازی زمین برای کشت بذر کینوا،  مراحل ماخار، شخم، دو نوبت دیسک و کودپاشی لازم است که انجام شود. بذر کینوا در دو نوبت بهاره و پاییزه کشت می‌شود. انتخاب تاریخ مناسب جهت کشت بذر کینوا، تاثیر مهمی بر عملکرد محصول نهایی بذر کینوا دارد. علاوه بر خرید بذر، جهت اطلاع از تاریخ دقیق کشت بذر کینوا در اصفهان و سایر نقاط کشور، می‌توانید با ما تماس بگیرید. این مجموعه در زمینه کشت بذر کینوا در اصفهان، مشاوره رایگان ارائه می‌نماید.

کشت بذر کینوا به انواع روش های سنتی و مکانیزه انجام می‌شود که بسته به امکانات در دسترس،  می‌توان این روش ها را انتخاب نمود. برای کشت مکانیزه بذر کینوا، می‌توان از دستگاه خطی کار غلات استفاده کرد. در این صورت عمق کاشت ۱ تا ۲ سانتی متر، فاصله بین ردیف ها ۵۰ سانتی متر و فاصله بین بذرها در هر ردیف ۷ تا ۱۰ سانتی متر می‌باشد.

میزان بذر کینوا مورد نیاز برای هر هکتار، ۸ تا ۱۰ کیلوگرم می‌باشد.  بذر کینوا در مدت زمان رشد خود به ۵ تا ۷ نوبت آبیاری به فاصله ۱۰ تا ۱۵ روز نیاز دارد. البته در مناطق معتدل، می‌توان از باران های زمستانه نیز استفاده کرد. خرید بذر کینوا در اصفهان در سال های اخیر رواج زیادی داشته است.

برای افزایش عملکرد بذر کینوا می‌توان از کودهای دامی یا شیمیایی استفاده کرد. استفاده از کود شیمیایی NPK یا کود شیمیایی سوپرفسفات تریپل به همراه پتاس، برای افزایش عملکرد بذر کینوا، بسیار مؤثر است. عملکرد بذر کینوا حداقل ۲ تن است و در صورت مدیریت زراعی خوب تا ۵/۵ تن در هکتار نیز خواهد رسید. برای برداشت محصول کینوا، می‌توان از کمباین برداشت کلزا با تغییر هدِ برداشت استفاده نمود.

کینوا

مشکلات کشت کینوا

کشت کینوا طی سالیان اخیر طرفداران زیادی را در کشور به خود اختصاص داده است. اما این محصول برای رشد و بازدهی بالا به روش های تخصصی و ویژه احتیاج دارد. به طور کلی کینوا یک گیاه کم توقع می‌باشد که در شرایط خشک و شور نیز رشد می‌کند اما باید روش‌های صحیح و تخصصی برای نگهداری از آن اجرا گردد.

خرید اینترنتی بذر کینوا

امروزه طرفداران خرید اینترنتی در حال افزایش می‌باشند و بسیاری از افراد با توجه به مشغله‌های طولانی مدت خود ترجیح می‌دهند همه محصولات مختلف مانند بذر کینوا را به صورت اینترنتی و غیر حضوری خریداری کنند. در کشور ما مجموعه ایلیا برای اولین بار امکان خرید اینترنتی بذر کینوا را برای کشاورزان فراهم کرده است. کلیه کشاورزان از طریق تماس با کارشناسان این مجموعه می‌توانند بذر کینوا را در هر کجا از ایران که هستند دریافت نمایند و با توجه به دریافت راه های صحیح کشت و روش های تخصصی، محصولی پر بازده و با کیفیت بالا برداشت نمایند.

خرید بذر اصلاح شده کینوا برای کاشت

همانطور که می‌دانید بذر اصلاح شده پس از کشت بازدهی بسیار خوبی از خود نشان می‌دهد. لازم است بدانید که بذر اصلاح شده متفاوت از بذر تراریخته است. در واقع بذری که اصلاح می‌شود می‌تواند سودآوری  بسیار زیادی را برای کشاورزان به ارمغان بیاورد به همین منظور بسیاری از کشاورزان به دنبال مرکز معتبری هستند تا بتوانند از این طریق بذر اصلاح شده کینوا را خریداری کنند.  ما این مجموعه متخصص را برای خرید بذر اصلاح شده کینوا به کشاورزان پیشنهاد می‌کنیم.  همانطور که می‌دانید کینوا یک محصول حساس و منحصر به فرد است و برای تهیه نیاز به یک مرکز متخصص و معتبر دارد.

کینوا

خرید کینوا اصفهان

متقاضیان که در اصفهان حضور دارند نیز برای خرید کینوا هیچ گونه مشکلی نخواهند داشت و می‌توانند از طریق این شرکت بذر و دانه کینوا را با کیفیت و سلامت بالا خریداری کنند. این مجموعه امکان خرید غیر حضوری را برای متقاضیان در اصفهان نیز فراهم کرده بنابراین متقاضیان کافیست با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرند و در کمترین زمان ممکن محصولات کینوا را در بسته بندی های سالم و بالاترین کیفیت خریداری کنند. خرید کینوا و استفاده از آن در صنایع مختلف می‌تواند یک مزیت بزرگ و پر بازده برای تولیدکنندگان مختلف در اصفهان و سایر نقاط کشور باشد.

قیمت بذرارقام مختلف کینوا

یکی از نکات قابل توجه برای خریداران بذر کینوا قیمت این محصول می‌باشد. همانطور که می‌دانید بذر کینوا مانند سایر محصولات کشاورزی دارای ارقام متفاوتی است و هر کدام از این ارقام با توجه به بازدهی و ویژگی هایی که دارند قیمت های مختلفی را به خود اختصاص داده اند.  از طرفی وارداتی و یا ایرانی بودن این بذر ها نیز بر روی قیمت انواع و ارقام بذر کینوا تأثیرگذار است. بنابراین خریداران و کشاورزان نیاز دارند برای استعلام قیمت ارقام مختلف بذر کینوا با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرند. این مجموعه قیمت اقوام مختلف بذر کینوا را با توجه به میزان بازدهی آنها و همچنین شرایط استاندارد و مصوب در بازار کشور تعیین می‌کند. شرایطی همچون عرضه و تقاضای بازار، هزینه های تهیه بذر و … .

بذر کینوا را از کجا تهیه کنیم

با توجه به نکات ذکر شده انتخاب محل مناسب برای خرید بذر کینوا اهمیت بسیار زیاد و قابل توجهی دارد. بذر کینوا باید از یک مرکز متخصص خریداری شود که به طور ویژه محصولاتی با سلامت و کیفیت بالا عرضه می‌کند همچنین این مجموعه باید ارقام مختلف بذر کینوا را شناسایی کرده و بهترین آنها را در اختیار کشاورزان در بازار قرار دهد. کارشناسان مراکز باید با اطلاعات کافی و آگاهی بالا روش های صحیح کشت بذر کینوا را  در اختیار کشاورزان قرار دهند تا در نهایت محصولی سالم و با سلامت قابل توجه برداشت گردد.  با توجه به موارد ذکر شده مجموعه ایلیا بهترین و قابل اعتمادترین مرکز برای خرید بذر کینوا در کشور می‌باشد.

کینوا

کاشت کینوا و خرید تضمینی محصول

یکی از نگرانی های بزرگی که کشاورزان در رابطه با کشت محصول کینوا دارند این است که در نهایت دانه های برداشت شده را از چه طریق با قیمت مناسب به فروش برسانند.  این مجموعه با عقد قرارداد از زمان کشت بذرها و نگهداری آنها تا برداشت دانه ها در کنار کشاورزان است  و در نهایت دانه های برداشت شده را به صورت تضمینی با قیمت مناسب از آنها خریداری می‌کند. در واقع این شرکت طی یک پروسه برنامه ریزی شده و مناسب بذر کینوا را در اختیار کشاورزان قرار می‌دهد و پس از ارائه راه های صحیح کشت و نگهداری با قیمت مناسب دانه های برداشت شده را از آنها خریداری می‌کند. در نهایت این محصولات را به کارخانه منتقل می‌نماید و وارد پروسه فرآوری و تبدیل به محصولات مختلف کینوا می‌کند.‌

قیمت هر کیلو بذر کینوا

قیمت هر کیلو بذر کینوا به شرایط مختلفی از جمله تقاضای مصرف‌کنندگان، مصوبات معین در کشور، وارداتی و یا ایرانی بودن و … بستگی دارد. به همین منظور خریداران می‌توانند از طریق تماس با کارشناسان این مجموعه اطلاعات کافی در رابطه با قیمت هر کیلو بذر گیاه کینوا را دریافت کنند و در نهایت پس از کسب مشاوره های رایگان، مناسب ترین مقدار بذر را برای زمین زراعی خود خریداری کنند.

قیمت خرید بذر کینوا در اصفهان

همزمان با افزایش کشت بذر کینوا، خرید و فروش بذر کینوا در اصفهان و سایر مناطق دیگر نیز افزایش یافته است.  بذر کینوا در اصفهان و سایر استان ها با قیمت های مختلفی عرضه می‌شود. جهت اطلاع از قیمت خرید و فروش بذر کینوا در اصفهان و هر منطقه ای که هستید، می‌توانید با ما تماس بگیرید.

مجموعه ما به عنوان بزرگترین مرکز خرید و فروش بذر کینوا در ایران،  بذرهای اصل و شناسنامه دار کینوا را توزیع می‌کند. این مجموعه در جهت ترویج کشت بذر کینوا در اصفهان و مناطق دیگر کشور، با وزارت جهاد کشاورزی همکاری می‌کند.

کینوا

همکاری در خرید بذر کینوا اصفهان

این مجموعه پس از عقد قرارداد، خرید و فروش بذر کینوا در اصفهان را به صورت تضمینی انجام می‌دهد. همچنین در زمینه کشت بذر در اصفهان و تولید محصولی باکیفیت، مشاوره رایگان ارائه می‌دهد. برای اطلاع از کلیه خدمات این مجموعه می‌توانید با ما تماس بگیرید.

برای استعلام قیمت، دریافت مشاوره و ثبت سفارش با کارشناسان در تماس باشید.
تلفن: 09156993847 -  09919007672
ایمیل: quinoa@eliatrade.com
ایتا: 09156993847
آدرس: مشهد، پارک علم و فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *