بهترین قیمت بذر کینوا درجه یک

کینوا

جهت اطلاع از بهترین قیمت بذر کینوا درجه یک در استان های مختلف کشور، می توانید با بزرگترین مرکز خرید و فروش بذر کینوا در ایران، در ارتباط باشید و مشاوره رایگان در زمینه کشت بذر کینوا نیز، دریافت نمایید.

کشت بذر کینوا

آماده سازی زمین جهت کشت بذر کینوا شامل شخم، دو مرحله دیسک سنگین و سبک می باشد. کود پاشی قبل از کشت بذر کینوا، جهت افزایش عملکرد آن نیز توصیه می شود. میزان بذر مورد نیاز در هر هکتار بین ۸ تا ۱۰ کیلوگرم می باشد. انتخاب بذر کینوا درجه یک برای تولید محصولی باکیفیت بسیار مناسب است.

متاسفانه بذرهای تقلبی که در برخی موارد عرضه می شود، فاقد قدرت جوانه زنی است. همچنین در بسیاری از موارد بذرهای تقلبی و بی کیفیت دارای اختلاط ژنتیکی می باشند. در نتیجه محصول تولید شده دارای رنگ های مختلف و اندازه های متفاوتی است که به هیچ وجه امکان فروش آن وجود ندارد یا قیمت آن به شدت کاهش می یابد.

همچنین بذرهای غیر استاندار دارای بذور علف هرز می باشند که همزمان با کشت بذر کینوا ، این بذور رشد کرده و به محصول تولیدی خسارت می زنند. و هزینه مبارزه با عف های هرز افزایش می یابد.بنابراین تهیه بذر کینوا درجه یک به عنوان اولین گام برای تولید محصولی با کیفیت و بدون دردسرهای بعدی است. جهت تهیه بذر کینوا درجه یک می توانید با مجمووعه ما تماس بگیرید. این مجموعه بذرهای گواهی شده و باکیفیت و فاقد هرگونه بذرعلف هرز را عرضه می کند.

بذر کینوا

کود دهی و آبیاری بذر کینوا

امکان کشت بذر کینوا با روشهای مختلف از جمله روش سنتی و مکانیزه وجود دارد. برای کشت مکانیزه می توان از دستگاه خطی کار غلات استفاده کرد. بذر کینوا نیاز آبی کمی داشته و با ۵ تا ۷ نوبت آبیاری با فاصله ۱۰ تا ۱۵ روز نیاز آبی آن برطرف می شود. بهترین قیمت بذر کینوا را می توانید از مرجع معتبر بذر و دانه کینوا جویا شوید.

عملکرد بذر کینوا حداقل 2 تن در هکتار و در صورت مدیریت زراعی مناسب، تا 5/5 تن در هکتار خواهد رسید. جهت افزایش عملکرد بذر کینوا از 150 کیلوگرم NPK در هکتار، و دو نوبت کود سرک یا میزان 150 کیلوگرم سوپرفسفات تریپل به همراه 100 کیلوگرم پتاس در هکتار و دو نوبت کود سرک می توان استفاده نمود.

بذر کینوا

مبارزه با علف های هرز

علف هـای هـرز نقـش مهمـی در محدودیـت تولید محصول باکیفیت برای بذر کینـوا دارند. علـف هـای هـرز نـه تنهـا بـرای منابـع بـا بذر و گیاه کینـوا رقابـت می کننـد، بلکـه وجـود علف هـای هـرز در محصول کینـوا، نیز قیمـت آن به شدت کاهـش می دهد..

مهم تریـن راهـکار کنتـرل علـف هـرز، آبیـاری پیـش از کاشـت و سـپس شـخم زمین مورد نظر می باشد. در اینصورت علف های هـرز بـه زیـر خـاك می روند وبه عنوان ماده آلی به خاک اضافه می شوند. توصیـه مهـم بعـدی که بسیار کم هزینه تر از مبارزه با علف های هرز است، اسـتفاده از بـذور گواهـی شـده می باشد. بهترین قیمت بذر کینوا زمانی است که کشاورز کنترل علف هرز خوبی داشته باشد تا کیفیت محصول خود را افزایش دهد.

مجموعه ما با هدف تولید محصول باکیفیت کینوا، بذر کینوا درجه یک که دارای شناسنامه است را در استان های مختلف توزیع می نماید. جهت تهیه بذر کینوا درجه یک می توانی با ما تماس بگیرید.

معمـولا علف هـای هـرز در مراحـل اولیـه رشـد گیـاه بیش تریـن مشـکل را ایجـاد می کننـد. بهتـر اسـت وجیـن در مرحله اولیـه رشد گیاه کینوا و 30 روز بعد از کاشت انجـام شـود. همچنین بهتـر اسـت فاصلـه ردیف ها طـوری تنظیم شـود که امـکان کنتـرل مکانیکـی علف هـای هـرز بـا ماشـین آلات، امـکان پذیر باشـد.

کینوا

بهترین قیمت بذر کینوا درجه یک

جهت اطلاع از بهترین قیمت بذر کینوا درجه یک می توانید با بزرگترین مرکز خرید و فروش بذر کینوا در کشور در ارتباط باشید. و بذر کینوا درجه یک و گواهی شده دریافت نمایید.به دنبال استقبال کشت بذر و افزایش مصرف دانه کینوا، خرید و فروش بذر کینوا با قیمت های مختلف رونق گرفته است. البته در این بین افرادی سودجو با هدف کسب درآمد، اقدام به توزیع بذرهای تقلبی کینوا کرده اند.

همانطور که بیان شد، بذرهای تقلبی، دارای اختلاط ژنتیکی بوده و همچنین در مواردی حتی قدرت جوانه زنی ندارند. بنابراین استفاده از این بذرها کشاورزان عزیز را متضرر می کند.

کینوا

همکاری در قیمت بهترین بذر کینوا

مجموعه ما با همکاری وزارت جهاد کشاورزی در جهت ترویج کشت بذر کینوا درجه یک و تولید دانه مرغوب کینوا، در ایران فعالیت می نماید. این مجموعه به عنوان بزرگترین مرکز خرید و فروش بذر کینوا در ایران، بذر کینوا درجه یک، اصل و شناسنامه دار را در اختیار متقاضیان عزیز قرار می دهد.

بعلاوه در این مجموعه پس از عقد قرارداد، خرید و فروش محصول بذر کینوا در کلیه استان های کشور، به صورت کاملاً تضمینی انجام می شود. در این مجموعه مشاوره جهت کشت بذر کینوا، به صورت تخصصی و کاملاً رایگان در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

جهت اطلاع از بهترین قیمت بذر کینوا درجه یک، تهیه بذر کینوا اصل و شناسنامه دار، و استفاده از سایر خدمات این مجموعه، می توانید با ما تماس بگیرید.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *