فروشگاه بذر کینوا ارگانیک

بذر کینوا ارگانیک

بهترین فروشگاه بذر کینوا ارگانیک پیش روی شماست. کشاورزان عزیزی که قصد کشت ارگانیک دارند می توانند برای آگاهی بیشتر از تولیدات ارگانیک با کارشناسان این مجموعه در تماس باشند.

کینوا ارگانیک

امروزه پرداختن به غذاهای سالم، با توجه به فوائد فراوان این محصولات بیش از پیش بر همه افراد جوامع مختلف آشکار شده است. کشاورزی ارگانیک نوعی از کشاورزی است که در آن کاربرد مواد شیمیایی به حداقل میزان مورد نیازکاهش می یابد. برای تولید محصول از منابع موجود در مزرعه مانند دام، انسان و بقایای گیاهی استفاده می شود.

بذر کینوا ارزش غذایی بالایی دارد که باعث شده به خاویار گیاهی معروف شود. بنابراین تولید گیاه کینوا به روش ارگانیک علاوه بر افزایش ارزش غذایی آن، میزان سلامت، کیفیت و ارزش تجاری افزایش می یابد.

کینوا ارگانیک

کشاورزی ارگانیک

کشاورزی ارگانیک روشی است که براساس آن غذای انسان از هزاران سال قبل تا پیش از پیدایش سموم و کودهای شیمیایی، تولید می شد. هدف کشاورزی ارگانیک حفظ و نگهداری منابع و پایداری عوامل و همچنین تامین سلامت و امنیت غذایی برای مصرف کنندگان است. امروزه بذر کینوا ارگانیک در سراسر کشور توسط این مجموعه تامین می شود.

در این روش استفاده از مواد شیمیایی به حداقل می رسد و برای حاصلخیزی خاک و تامین مواد غذایی مورد نیاز محصول، از تناوب زراعی، بقایای گیاهی، کود سبز، کودهای حیوانی و فضولات آلی، شخم زمین و برای از بین بردن علف های هرز و آفات از روش های مبارزه بیولوژیک استفاده می شود تا محصول سالم و با کیفیت مطلوب و طبیعی تولید شود.

مواد ارگانیک، دارای مقادیر بیشتری از مواد مغذی مانند ویتامین ها و مواد معدنی هستند و چون تولید این محصولات به زمان و نیروی بیشتری نیاز دارد، قیمت آن ها در بازار گران تر از سایر محصولات است.

بذر کینوا مشهد

فروشگاه بذر کینوا ارگانیک

همانطور که گفته شد، بذر کینوا گیاهی با ارزش غذایی بالا است که طی 5000 سال به طور مداوم غذای مردم منطقه آند آمریکای جنوبی بوده است. در بین آن ها به خاویار گیاهی معروف است. برای تولید بذر کینوا مانند بسیاری از محصولات زراعی از انواع کودها، آفت کش ها و علف کش های شیمیایی استفاده می شود. تولید بذر کینوا ارگانیک علاوه بر افزایش مواد غذایی موجود در آن و ، باعث افزایش سلامت و سودآوری آن نیز می شود.

از روش های افزایش عملکرد در تولید محصولات ارگانیک، استفاده از کودهای بیولوژیک با هدف افزایش عملکرد محصولات زراعی است.

مجموعه ما به عنوان بزرگترین مرکز خرید و فروش بذر کینوا در ایران و با همکاری رسمی وزارت جهاد کشاورزی، در زمینه توزیع بذرهای اصل و شناسنامه دار کینوا فعالیت دارد. همچنین در این مجموعه با هدف افزایش محصولات سالم زراعی، کودهای بیولوژیک و در کنار آن مشاوره رایگان در زمینه تولید بذر کینوا ارگانیک نیز در اختیار زارعین عزیز قرار داده می شود.

ارتباط با کینوا


دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *