فروش اینترنتی غله کینوا در ایران

کینوا

برای فروش اینترنتی غله کینوا در ایران میتوانید با این مجموعه ارتباط گرفته و ظرفیت ها و پتانسیل های خودتان را مطرح کنید، سپس نحوه ی همکاری شما با شرکت طی جلسه حضوری یا مجازی اعلام خواهد شد.

گیاه کینوا

کینوا گیاهی شبه غله، دولپه و یکساله بهاره است و یکی از قدیمی ترین محصولات زراعی منطقه آند آمریکای جنوبی می باشد. غله کینوا با ارزش غذایی بالا، برای مردم اینکا در آمریکای جنوبی به عنوان مادر همه ی دانه ها و برنج اینکا مطرح است. این گیاه مقاومت به خشکی و شوری بالایی دارد و برای کشوری مانند ایران با اقلیم گرم و خشک محصول زراعی مناسبی است که در سالهای اخیر مورد توجه کشاورزان قرار گرفته است.

کینوا

بذر غله کینوا در ایران

در سالهای قبل غله کینوا در چندین نوبت توسط موسسه تحقیقات اصلاح و تهیه نهال و بذر به کشور ایران وارد شد. طی آزمایشاتی در کرج و برخی شهرستان ها کشت شد اما نتایج تحقیقات موفقیت آمیز نبود. در سال 1387 مجدداً مقداری از بذور دو رقم کینوا وارد ایران شد و و تحقیقات صورت گرفته بر روی کاشت و سازگاری آن توسط موسسه تحقیقات اصلاح و تهیه نهال و بذر کرج ثمربخش و امیدوار کننده بود.

طی سال های اخیر کشت این گیاه باارزش در استان های مختلف کشور صورت گرفته و به علت بازدهی و سودآوری دوبرابری نسبت به گندم و برخی غلات، به عنوان محصول زراعی سودآور مورد توجه قرار گرفته است. میزان بذر مورد نیاز در هکتار برای گیاه کینوا 10 کیلوگرم می باشد که با احتساب خاک متوسط تقریباً 2 تن در هکتار عملکرد را به همراه خواهد داشت.

کینوا

خرید اینترنتی بذر غله کینوا در ایران


هم اکنون امکان خرید و زراعت برای دو نوع بذر از گیاه غله کینوا در کشور وجود دارد. ژنوتیپ ساجاما و ژنوتیپ تیتیکاکا با بذری به رنگ سفید که طی تحقیقات صورت گرفته نوع تیتیکاکا ( سفیدرنگ) عملکرد بالاتر و مطلوب تری دارد.

با توجه به اینکه گیاه کینوا، در ایران به عنوان یک محصول زراعی ناشناخته مطرح است و با توجه به عملکردهای مطلوب آن در مناطق خشک ایران، عملکرد و سوددهی بالای آن برای کشاورزان، وجود بازارهای داخلی و خارجی برای صادرات این محصول باارزش، این مجموعه را برآن داشت تا زمینه کشت و زراعت هرچه بیشتر و مطلوب تر آن را در کشور فراهم کند. این شرکت با مجوز رسمی از وزارت جهاد کشاورزی آمادگی هرگونه همکاری با کشاورزان عزیز را دارد.

کینوا

همکاری !


شرکت کیان تجارت سانا افتخار دارد که سهم به سزایی در تولید غله کینوا در ایران داشته است و هر ساله بر تعداد هکتارهای تحت کشت آن با کیفیت بالا افزوده و به افزایش سود کشاورزان عزیزمان کمک قابل توجهی کرده است. خدمات این شرکت به عنوان بهترین و بزرگترین شرکت توزیع بذر غله کینوا در ایران عبارتند از:


1- قراردادن بذرهای اصل و شناسنامه دار در اختیار کشاورزان
2- ارسال بذر کینوا به سراسر کشور
3- مشاوره تخصصی و کاملا رایگان از طریق مشاوران مجرب ابتدای کشت تا پایان برداشت دانه کینوا
4- خرید و فروش تضمینی بذر و دانه کینوا
5- حمل رایگان محصول زراعی پس از برداشت از مزرعه در هر هر نقطه ای از کشور

برای استعلام قیمت، دریافت مشاوره و ثبت سفارش با کارشناسان در تماس باشید.
تلفن: 09156993847 -  09919007672
ایمیل: quinoa@eliatrade.com
ایتا: 09156993847
آدرس: مشهد، پارک علم و فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *