قیمت خرید دانه کینوا برای لاغری در ایران

کینوا

کینوا سرشار از مواد مغذی است و به روند کاهش وزن و لاغری کمک می کند. در این مطلب قیمت خرید دانه کینوا برای لاغری در ایران آورده شده است.

گیاه پرخاصیت کینوا

گیاه کینوا برای استحصال دانه های خوراکی در ایران کاشته می شود. کینوا مشابه غلات است و مانند آن پخته و مصرف می شود ولی در اصل جزء غلات نیست! این گیاه عضو خانواده اسفناج است و به خاطر رشد خوب در بدترین و دشوار ترین شرایط آب و هوایی شهرت یافته است و برای بیابان زدایی می تواند مورد کشت قرار گیرد. همچنین سرشار از مواد پروتئینی می باشد ولی مقدار کالری خیلی کمی دارد و برای لاغری بسیار مفید است.

کینوا

دانه کینوا و اثر آن برای لاغری

هر گونه ماده غذایی که کم کالری باشد و مواد مغذی بدن را تامین کند برای کاهش وزن و لاغری مناسب است. یک پیمانه کینوا پخته شده (۱۸۵ گرم) حاوی ۲۲۳ کالری است. همچنین کینوا پروتئینی کامل است و ۹ آمینواسید ضروری را در خود دارد و برای افرادی که از رژیم غذایی جهت کاهش وزن پیروی می کنند و باید غذاهای غنی از پروتئین را در برنامه غذایی خود بگنجانند، کینوا این خاصیت احساس سیری و روند سوزاندن چربی را فراهم می کند.

کینوا

دانه کینوا بخوریم و برای لاغری نگران نباشیم!!!

از کینوا می‌توان در تهیه انواع پلو به جای برنج در کنار خورش، ماهی و غذاهای گوشتی، کوکو، کتلت، دسر، سوپ، سالاد و انواع دلمه و حتی برگر استفاده کرد. روش پخت کینوا دقیقا مثل روش پخت برنج است. دانه‌های کینوا را در قابلمه بریزید و به اندازه یک بند انگشت روی آن‌ها آب بریزید. حداکثر ۱۵ دقیقه زمان لازم است تا بپزید. می توانید آن را همانند برنج دم کنید.

این مجموعه عرضه کننده بهترین محصولات فرآوری شده کینوا از قبیل سویق کینوا، پرک کینوا، ماسک صورت کینوا، کینوا ساپونین زدایی شده و پودر پروتئینی کینوا است. علاقه مندان می توانند جهت خرید دانه کینوا با این مجموعه تماس بگیرند.

برای استعلام قیمت، دریافت مشاوره و ثبت سفارش با کارشناسان در تماس باشید.
تلفن: ۰۹۱۵۶۹۹۳۸۴۷
ایمیل: quinoa@eliatrade.com
ایتا: ۰۹۱۵۶۹۹۳۸۴۷
آدرس: مشهد، پارک علم و فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *