محل خرید عمده کینوا برای کودک

کینوا

کینوا برای کودکان یک غذای ایده آل و مقوی و تهیه آن برای مادران بسیار ساده و سریع است. محل خرید عمده کینوا برای کودک در این مطلب آورده شده است.

کینوا غذایی کامل برای کودک

فراهم کردن غذای مناسب و سالم، همیشه دغدغه مادرانی است که به سلامت کودکانشان اهمیت می دهند. یکی از غذاهایی که در حال حاضر محبوبیت زیادی دارد کینوا است که بسیار سالم و مغذی می باشد. کینوا پروتئین بالایی دارد و شامل تمام اسید آمینه های ضروری مورد نیاز بدن است. کینوا همه 9 اسید آمینه لازم برای رشد کودک را دارا می باشد. همچنین دانه های پخته شده بسیار نرم هستند و برای کودکان بسیار سبک و جذاب است. این دانه ایجاد حساسیت نمی کند و می تواند از ۶ ماهگی با مشورت پزشک به رژیم غذایی کودکان اضافه شود.

کینوا

کینوا جزء اولین مواد غذایی است که می توان به رژیم غذایی کودکان اضافه کرد. شما می توانید این دانه را بپزید و با موز و شیر و عسل پوره کنید و به کودکان ۶ تا ۸ ماهه بدهید. کینوا سرشار از فیبر و آهن و منیزیوم است. منیزیم به استخوان ها و دندان های کودکان کمک می کند تا جذب کلسیم بهتری داشته باشد. این ویژگی برای کودکان در سن رشد بسیار ارزشمند و مفید است.

پروتئین و کربوهیدرات موجود در دانه کینوا انرژی کودکان جهت بازی کردن را تأمین می کند. پتاسیم موجود در این دانه کمک می کند تا قلب کودکان به طور منظم کار کند و ویتامین های گروه B موجود در این دانه حالت شادابی را در کودک حفظ می کند. این ویژگی ها برای کودکان که همیشه در حال بازی و ورزش هستند بسیار مفید است.

کینوا

همکاری با خرید کینوا

این مجموعه محل عمده خرید کینوا برای کودک است. هم چنین کارشناسان این مجموعه به صورت رایگان در این زمینه به شما مشاوره می‌دهند.

فروشگاه‌ها، هایپر مارکت‌ها، عطاری‌ها، رستوران‌ها، هتل‌ها، باشگاه‌های بدن سازی، انجمن‌های سلیاک و دیابت و بیمارستان‌ها می‌توانند برای سفارش دانه کینوا بصورت خرد و عمده با این مجموعه در تماس باشند.

برای استعلام قیمت، دریافت مشاوره و ثبت سفارش با کارشناسان در تماس باشید.
تلفن: ۰۹۱۵۶۹۹۳۸۴۷
ایمیل: quinoa@eliatrade.com
ایتا: ۰۹۱۵۶۹۹۳۸۴۷
آدرس: مشهد، پارک علم و فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *