محل فروش کینوا ارگانیک

کینوا

ارگانیک، عبارتی برای توصیف خوردن غذاهای طبیعی، بدون مواد افزودنی و شیمیایی می باشد . در ادامه با محل فروش کینوا ارگانیک آشنا می شوید.

کینوا چیست؟

کینوا گیاهیست بدون گلوتن، با پروتئین کامل و کم کالری که با مصرف آن نه تنها نیاز پروتئینی بدن رفع می شود، بلکه با مصرف آن ۸ آمینواسید لازم برای بدن نیز فراهم شده است. گیاه کینوا بومی آمریکای جنوبی است.

دانه های کینوا مورد توجه بسیاری از گیاه خواران قرار گرفته و برای دریافت پروتئین کامل، بجای استفاده از مواد غذایی گوشتی از کینوا استفاده می شود.. کینوا غله برتر گیاهخواران می باشد و برای تمامی گروه های خونی مناسب است. سال ۲۰۱۳ از سوی سازمان FAO سال جهانی کینوا نام گذاری شد.

کینوا منبعی غنی از آهن، پتاسیم، فسفر، ویتامین B، امگا ۳، منیزیم، کلسیم و لیزین (یکی از ضروری‌ترین اسید آمینهٔ اصلی) است. کینوا گیاهی است که برای متعادل کردن قند خون و کنترل دیابت بسیار سودمند می‌باشد.

مصرف کینوا باعث کاهش کلسترول خون و فشار خون، کاهش وزن، رفع یبوست، ضد التهاب، پرورش اندام، تقویت مو، پیشگیری از سرطان و کنترل بیش فعالی کودک می‌شود.
کینوا دارای ارقام و رنگ های متفاوت است. رایج‌ترین رنگ های کینوا سفید، قرمز و سیاه می‌باشد.

کینوا

کینوا ارگانیک

دانه کینوا ارگانیک، عضو مهم یک تغذیه سالم محسوب می شود که همیشه توسط متخصصان و صاحب نظران علم تغذیه توصیه شده است. با اینکه کینوا در حال تبدیل شدن به جزء اصلی تغذیه مردم سراسر جهان است اما هنوز افراد زیادی با این دانه ی شگفت انگیز آشنایی ندارند.

کینوا

کینوا غنی از اسیدهای آمینه، پروتئین و فیبر است و بهترین جایگزین برای مصرف برنج و گندم می باشد. همچنین دارای منبع خوبی از ویتامین، کلسیم، منیزیم و منگنز است و میزان پروتئین آن دو برابر برنج می باشد. شما می توانید 1 فنجان کینوا را به همراه 2 فنجان آب و افزودن نمک و روغن به میزان دلخواه، با حرارت ملایم بپزید تا آب آن کاملا جمع شود. سپس به مدت 15 دقیقه دم کنید.

برای استعلام قیمت، دریافت مشاوره و ثبت سفارش با کارشناسان در تماس باشید.
تلفن: ۰۹۱۵۶۹۹۳۸۴۷
ایمیل: quinoa@eliatrade.com
ایتا: ۰۹۱۵۶۹۹۳۸۴۷
آدرس: مشهد، پارک علم و فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *