خریدار کینوا برای کودک

کینوا کوک

خریدار کینوا برای کودک می‌تواند کینوا کاملا فرآوری شده بدون تلخی و با طعم شیرین، تمیز و بدون هرگونه سنگ ریزه و هم چنین مشتقات کینوا شامل آرد و سویق را از بزرگترین مجموعه تولید و فرآروی کینوا در کشور خریداری نماید.

معرفی دانه کینوا:

دانه کینوا که از کشت بذر کینوا حاصل می‌شود. اولین بار در حدود 5000 سال پیش در منطقه آمریکای جنوبی کشت شد. و با توجه به خواص ارزشمند آن مورد استقبال و توجه مردم قرار گرفت. این دانه به عنوان یک شبه غله شناخته می‌شود.

پروتئین کینوا نسبت به غلات بیشتر و از حبوبات کمتر است. اما یک منبع پروتئینی خیلی عالی به شمار می‌رود. و به دلیل داشتن تمام اسیدآمینه های ضروری بدن به عنوان یک غذای کامل شناخته می‌شود. و خریدار می تواند با اطمینان خاطر از این محصول برای کودک خود استفاده نماید.

دانه کینوا

کینوا برای کودک چه اهمیتی دارد:

کودک ها به لحاظ رشد و نمو در مرحله مهمی از زندگیشان هستند. در نتیجه باید مراقب برنامه‌ تغذیه ای آن ها باشیم. و در وعده های روزانه شان غذاهایی مفید و مغذی که نیاز روزانه بدن آن ها را تامین می کنند قرار دهیم. کینوا یک غذای فوق العاده مقوی، سبک و سرشار از انرژی و مفید برای کودکان می‌باشد. خریدار کینوا برای کودک می تواند از فواید آن توسط این مجموعه اطلاع یابد.

ویتامین های موجود در کینوا و توصیه آن به خریدار کینوا برای کودک:

این غذای ارزشمند شامل گروه ویتامین های B و E می‌باشد. ویتامین  Bاز ویتامین‌های مورد نیاز برای رشد و نمو ذهنی و جسمی در کودکان می‌باشد. این مجموعه تامین کننده بهترین کینوا برای خریدار و کودک است.اگر با کمبود این ویتامین در کودکان مواجه شویم عوارضی مانند تغییرات خلق و خو، حافظه‌ ضعیف و در نهایت عدم عملکرد مناسب مغز را در پی خواهد داشت. نقش ویتامین E هم در حفاظت بدن در مقابل میکروب ها، به دلیل موثر بودن آن در تقویت سیستم ایمنی بدن می‌باشد.

کینوا کودک

در واقع ویتامین E نوعی آنتی اکسیدان نیز به شمار می‌آید.آنتی اکسیدان‌ها در تقویت سیستم ایمنی بدن موثرند. املاح معدنی مانند کلسیم، منیزیوم، آهن، پتاسیم و روی در کینوا به میزان زیادی وجود دارد.کودکان برای داشتن تمرکز در یادگیری حتما باید به میزان کافی آهن مصرف کنند. مصرف کینوا در طی روز برای کودکان مقدار مناسبی از آهن مورد نیازشان را تامین می‌کند. کلسیم نیز از املاح مهم و ضروری برای کودکان است.

به این دلیل که در رشد و سلامت استخوان ها نقش مهمی دارد. چون کودکان در مرحله شکل گیری و رشد استخوان و غضروف هستند با مصرف کینوا می‌توانند نیاز به کلسیم بدنشان را تامین کنند. سویق کینوا و آرد کینوا از مواد غذایی است که می‌توان از آن ها برای تهیه غذای کودک مانند فرنی استفاده کرد. و باعث وزن گیری کودک و نیز جذب مواد مغذی به بدن آنها شد. خریدار میتواند کینوا را از این مجموعه خریداری کند.

کینوا برای کودک

خرید کینوا با کیفیت برای خریدار کینوا برای کودک :

اگر به دنبال یک مرکز مطمئن برای خرید کینوا و مشتقات آن شامل آرد کینوا و سویق کینوا هستید. به شما پیشنهاد می‌کنیم به سایت ما سر بزنید. و محصول مورد نظرتون رو سفارش بدید. دلیل پیشنهاد ما برای خرید کینوا و مشتقات آن از ما این است که این محصول در بازار ممکن است بصورت تقلبی و با دونه های سنگریزه، علف هرز و بدون فرآوری و از بین رفتن ساپونین موجود در پوسته کینوا و تلخ باشد.

اما این مجموعه بصورت کاملا تخصصی ساپونین موجود در پوسته کینوا را حذف کرده و از هرگونه سنگ ریزه و دانه های علف هرز آنها را پاک شده است. هم چنین کینوا موجود در این مجموعه علاوه بر فرآوری و تمیز بودن نیازی به شستشو ندارد و آماده به طبخ می‌باشد.

بهترین کینوا بصورت بسته بندی یا فله در اختیار خریداران محترم قرار می‌گیرد.و خریدار گرامی می توانند با خیالی آسوده از کینوا و مشتقات آن در این مجموعه دیدن و برای کودک عزیزش خریداری نماید. هم چنین برای طرز پخت و هرگونه سوالی در مورد نوع طبخ کینوا می توانند با مشاوران این مجموعه در تماس باشند.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *