خرید جو دوسر پرک فله برای شرکت های پخش

جو دوسر

برای خرید جو دوسر پرک فله برای شرکت های پخش و بسته‌بندی و سایر مجموعه‌ها در کشور می‌توانید از شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا استعلام قیمت نموده و بهترین محصولات را با آنالیز و کیفیت بسیار عالی قابل رقابت با محصولات وارداتی سفارش و دریافت نمایید. این مجموعه بزرگ‌ترین مجموعه تولید جو دوسر با ارقام اروپایی در ایران است و می‌تواند برای تامین نامحدود شرکت‌های مختلف تولیدی و بسته‌بندی و پخش فعال در کشور همکاری نماید. برای اطلاع از جزئیات این محصول و نحوه کار با ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

خرید جو دوسر پرک فله

معمولاً خریدهای تناژ عمده و فله جو دوسر پرک را مجموعه‌های انجام می‌دهند که واسطه هستند. شرکت‌های پخش شرکت‌های بسته‌بندی و کارخانجات تولیدی و صنایع تبدیلی محصولات فراسودمند، محصول جو دوسر پرک را به‌صورت فله و عمده خریداری می‌کنند و با بسته‌بندی‌های خرد و بسته‌بندی‌های دویست و سیصد گرمی با برند خود یا با برند سایر مجموعه‌ها بسته‌بندی کرده و وارد بازار می‌کنند.

 خرید جو دوسر پرک فله به‌صورت عمده، در بازار قیمت پایین‌تری به نسبت خریدهای خرده‌فروشی و کیلویی دارد. افرادی که محصولات را به‌صورت فله خریداری می‌کنند، قیمت مناسب‌تری را از تأمین‌کننده و تولیدکننده دریافت می‌کنند. لذا اگر شما دارای مجموعه‌های تولیدی محصولات فراسودمند هستید یا یک شرکت پخش و شرکت بسته‌بندی هستید، می‌توانید با خرید فله جو دوسر از قیمت‌های بسیار ویژه در کشور برخوردار باشید برخوردار شوید.

جو دوسر

قیمت جو دوسر در بازار

قیمت جو دوسر در بازار بسیار متنوع است و بسته به این‌که جو دوسر وارداتی باشد یا ایرانی می‌توانند قیمت‌های مختلفی را به خود اختصاص دهد. معمولاً جو دوسر های وارداتی دارای قیمت‌های بسیار بالایی هستند و در حدود بسته‌بندی‌هایی چهل تا هشتاد هزار تومان در بازار فروش می‌روند.

 محصولات جو دوسر وارداتی با توجه به قیمت بالایی که دارد و محدودیت واردات آن، معمولاً در بسته‌بندی‌های گرم پایین مشاهده می‌شود و به‌صورت لوکس مورد استفاده مردم قرار می‌گیرند و به عنوان یک مکمل غذایی استفاده می‌شود.

 ولی جو دوسر ایرانی که به‌صورت عمده و ویژه توسط شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا تولید می‌شود، دارای کیفیت بسیار بالایی بوده و قیمت مناسبی دارد. علت این‌که قیمت این محصول به نسبت محصول وارداتی پایین‌تر است، این است که هزینه‌های مربوط به حمل‌ونقل و نوسانات دلار و ارز و هزینه‌های بسته‌بندی را ندارد.

با توجه به این‌که محصول داخل کشور تولید می‌شود، از لحاظ اقتصادی بسیار به‌صرفه می‌باشد. جو دوسر ایرانی تولیدشده توسط این مجموعه با توجه به این‌که از ارقام اروپایی تولید شده‌است و دارای کیفیت بالایی است و تلخی موجود در دانه‌های دیگر را ندارد. این محصول می‌تواند در اختیار شرکت‌های پخش و بسته‌بندی قرار گیرد همچنین کارخانجات صنایع تبدیلی می‌توانند محصولات جو دوسر تولیدی این مجموعه را در تناژ های نامحدود خریداری نموده و برای تولید محصولات فراسودمند و رژیمی استفاده نمایند.

 خریداران محصولات با توجه به نوع مصرف خود می‌توانند جو دوسر را برای مصرف خرده‌فروشی و مصرف خانگی خریداری کنند. جو دوسر وارداتی گزینه خوبی است و اما اگر مصرف تناژ و عمده دارند، می‌توانند جو دوسر ایرانی و تولیدی این مجموعه را که از لحاظ آنالیز ارزش غذایی و کیفی با جو دوسر وارداتی برابری می‌کند، خریداری نمایند.

خرید محصولات مختلف جو دوسر پرک فله در بازار ایران

محصولات مختلف جو دوسر در بازار ایران بسیار متنوع است و همان‌طور که در بالا توضیح داده شد تفاوت زیادی بین جو دوسر وارداتی و جو دوسر ایرانی وجود دارد. در حال حاضر شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا چهارصد هکتار از زمین‌های بسیار مرغوب را به کشت این محصول اختصاص داده و تولید ویژه‌ای را در کشور دارد. ارقامی که شرکت ایلیا بر روی آن‌ها دست گذاشته‌است، قابلیت کشت در استان‌های مختلف را دارد و همچنین این شرکت می‌تواند خرید تضمینی محصول را نیز انجام دهد.

 محصول برداشت‌شده از زمین کشاورز وارد پروسه فرآوری شده و به کارخانه منتقل شده و وارد پرسه فرآوری می‌شود و فرآوری ویژه‌ای بر روی آن انجام می‌گیرد. دانه تولیدی توسط این مجموعه بسیار درشت بوده و فاقد تلخی است و کیفیت بالایی دارد و بعد از پرک شدن نیز خرد نمی‌شود و به‌صورت جو دوسر نامرغوب در نمی‌آید.

جو دوسر

 محصولات مختلف جو دوسر در بازار ایران شامل:

  • آرد جو دوسر
  • دانه جو دوسر با پوست
  • دانه جو دوسر بدون پوست
  • سبوس جو دوسر
  • جو دوسر پرک فوری
  • جو دوسر درشت
  • جو دوسر پرک ریز می‌باشد.

در حوزه آسیابانی، دستگاه‌های ویژه و خط تولید بسیار خاصی برای آسیاب آرد جو دوسر توسط شرکت ایلیا در نظر گرفته‌شده است.

این مجموعه از روش‌های عادی دانه را آرد نمی‌کند. در روش‌های معمولی آسیابانی غلات، ارزش غذایی محصول کاهش پیدا کرده و دانه با حرارت بالا آرد می‌شود و پروتئین و سایر ارزش‌های غذایی آن از بین می‌رود.

درصورتی‌که دستگاه‌های آسیابانی شرکت ایلیا به‌صورت سرد دانه را آرد می‌کند و باعث می‌شود ارزش غذایی و پروتئین محصول حفظ گردد. لذا کارخانجات تولیدی صنایع غذایی و مجموعه‌های تولیدی برای تولید نان، کیک، کلوچه، ماکارونی و سایر محصولات رژیمی و فراسودمند، می‌توانند از آرد جو دوسر با پروتئین بالا و ارزش غذایی حفظ‌شده، اقدام نمایند و بدون محدودیت تامین با این مجموعه همکاری نمایند.

جو دوسر

خرید جو دوسر پرک فله توسط شرکت‌های پخش در کشور

شرکت‌های پخش و بسته‌بندی معمولاً به‌صورت فله عمده و تناژ خریداری می‌کنند و کیفیت که آن‌ها خرید می‌کنند، باید شرایط زیر را داشته باشد.

 محصول تازه باشد و به مدت زیادی دپو نشده باشد

 محصول تازه را بسته‌بندی کردن می‌تواند بر روی طعم و ماندگاری محصول مؤثر باشد و مشتریان و خریداران به‌راحتی می‌توانند محصول تازه و غیر تازه را تشخیص بدهند. بنابراین شرکت‌های پخش بهتر است، محصولات را از مجموعه‌های خرید کنند که محصول تازه را و بسته‌بندی نمایند و کیفیت بالایی داشته باشد.

تلخی محصول

 نکته‌ای که در جو دوسر بسیار اهمیت دارد، دانه‌های جو دوسر دارای تلخی بسیار خاصی هستند که با حذف با حرارت دادن و حذف ماده آونین، می‌تواند شیرین شود. با حفظ ارزش غذایی تلخی آن نیز گرفته شود و مورد استفاده مصرف‌کنندگان قرارمی گیرد. شرکت‌های پخش و بسته‌بندی برای این‌که مشتریان خود را از دست ندهند، باید دقت کنند که محصولی که خریداری می‌کنند، میزان تلخی پائینی داشته باشد یا تلخی نداشته باشد تا مخاطبین آن‌ها بتوانند حتی برای تازه خوری و مصارف مختلف از دانه از محصولات جو دو سر استفاده نمایند.

قدرت تامین بلندمدت

شرکت‌های پخش در کشور معمولاً با مجموعه‌هایی علاقه‌مند هستند، همکاری کنند که بتوانند محصولات جو دوسر را به‌صورت بلندمدت تامین نمایند. معمولاً محصولات جو دوسر وارداتی دارای مشکل تامین محدود محصول هستند. شرکت‌های واردکننده جو دوسر به دلیل مشکلات نوسان ارز و تحریم و مشکلات حمل‌ونقل، گاهاً شش ماه از سال را درگیر واردات هستند و معمولاً شرکت‌های پخش و بسته‌بندی نمی‌توانند با آن‌ها قراردادهای بلندمدت عقد نمایند و برای تامین بلندمدت روی محصولات وارداتی حساب کند.

 لذا از شرکت‌های پخش و بسته‌بندی که علاقمند هستند رو این محصول فراسودمند و پر طرفدار کار کنند، توصیه می‌کنیم با شرکت توسعه تجارت ایلیا در ارتباط بوده و نمونه‌های دریافتی خود را سفارش دهند.

 شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا با کشت و تولید محصول در داخل کشور با بالاترین گرید های بین‌المللی فعالیت می کند. این شرکت با تولید محصول با ارزش غذایی بسیار ویژه، مشکل مجموعه‌های تولیدی و بسته‌بندی در داخل کشور را رفع کرده و آن‌ها می‌توانند با عقد قرارداد به‌صورت نامحدود محصول را در داخل ایران با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت دریافت نمایند. برای ارتباط گرفتن و دریافت مشاوره و استعلام قیمت‌های ویژه می‌توانید با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید.

ارتباط با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *