قیمت هر کیلو آرد کینوا در بیرجند

کینوا

کینوا در بیرجند و سایر شهر های ایران به صورت کیلویی و بسته بندی به فروش می رسد. قیمت هر کیلو کینوا در بیرجند با توجه به آیتم های مختلفی تعیین می شود. کینوا در بیرجند به صورت محصولات مختلفی عرضه می شود، یکی از محصولات کینوا که امروزه کاربرد های گسترده ای دارد، آرد کینوا است. امروزه از کینوا در صنایع تبدیلی به طور گسترده استفاده می شود. قیمت هر کیلو آرد کینوا در بیرجند را از چه طریق می توان مطلع شد؟ محصولات کینوا در بیرجند چگونه عرضه می شوند؟

کاربرد های آرد کینوا چیست

آرد کینوا حاصل آسیاب دانه های کینوا می باشد. آرد کینوا امروزه کاربرد های فراوانی دارد. از جمله کاربرد های آرد کینوا می توان به:

  • شرکت های پخش و بسته بندی
  • تولید مکمل های غذای مادر و کودک
  • ساخت مکمل های لاغری و چاقی
  • تولید مکمل های ورزشکاران
  • ساخت نان های سنتی و حجیم رژیمی
  • تولید محصولات آرایشی بهداشتی
  • کارخانه ماکارونی و پاستا
  • کارخانه لبنی
  • صنایع بیکری
  • کارخانه تولید شیرینی و شکلات رژیمی
  • صنایع تولید غذا نیمه آماده
  • کارخانه تولید سالاد نیمه آماده، اشاره نمود.
کینوا

خرید آرد کینوا عمده در بیرجند

آرد کینوا به صورت عمده در بیرجند توسط شرکت های پخش و بسته بندی و‌ کارخانه جات صنایع تبدیلی خریداری می شود. آرد کینوا عمده به صورت ایرانی و وارداتی وجود دارد و مجموعه های علاقه مند در بیرجند می توانند آرد کینوا را به صورت عمده و تناژ از مراکز فروش خریداری نمایند.

خرید آرد کینوا غیر تراریخته در بیرجند

محصولات غیر تراریخته در شرایط کاملا طبیعی رشد نموده اند. محصولات غیر تراریخته هیچ گونه دستکاری ژنتیکی برروی آن ها صورت نگرفته است و هیج گونه ماده شیمیایی به آن افزوده نشده است. آرد کینوا غیرتراریخته حاصل آسیاب دانه های کینوا غیرتراریخته است. اثرات مصرف محصولات تراریخته به طور دقیق مشخص نشده است. دانه کینوا غیرتراریخته در شرایط طبیعی سیکل رشد خود را طی نمو‌ده است. خرید آرد کینوا غیر تراریخته در بیرجند به صورت عمده، جزئی، بسته بندی و کیلویی امکان پذیر است و علاقه مندان با توجه به نوع مصرف و بودجه مورد نظر آرد کینوا را از مراکز فروش در بیرجند، خریداری می کنند.

تولید محصولات رژیمی با آرد کینوا

امروزه مصرف محصولات رژیمی گسترش یافته است و افرادی که به تناسب اندام خود اهمیت می دهند و قصد کاهش وزن دارند از محصولات رژیمی استفاده می کنند. آرد کینوا، کالری کمی دارد و دارای منابع بسیارخوبی از فیبر است و این آرد را تبدیل به یک آرد رژیمی نمود است. کارخانه جات تولید کننده محصولات رژیمی، می توانند با افزودن آرد کینوا به فرمولاسیون محصولات، علاوه بر رژیمی بودن آرد کینوا و افزودن خواص تغذیه ای فراوان، بر خواص حسی، رئولوژیکی و تکنولوژیکی محصولات نیز می افزاید.

کارخانه جات تولید کننده محصولات رژیمی برای خرید آرد کینوا می توانند با شرکت ایلیا همکاری داشته باشند. شرکت ایلیا تولید کننده و وارد کننده آرد کینوا در ایران است. این مجموعه پتانسیل تامین بلندمدت آرد کینوا را برای کارخانه جات تولید کننده محصولات رژیمی دارد. شرکت ایلیا خدمات ویژه ای برای این کارخانه جات در نظر دارد. ‌مجموعه های علاقه مند برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص همکاری می توانند با کارشناسان مجرب و متخصص ایلیا در ارتباط باشند.

کینوا

پخش و بسته بندی آرد کینوا

شرکت های پخش و بسته بندی از خریداران اصلی آرد کینوا محسوب می شوند. آرد کینوا توسط شرکت های پخش و بسته بندی به صورت عمده خریداری می شوند و این مجموعه ها آرد کینوا را در مجموعه خود بسته بندی می کنند و در بازار پخش خواهند کرد. شرکت های پخش و‌ بسته بندی برای خرید آرد کینوا می توانند با شرکت ایلیا همکاری داشته باشند. شرکت ایلیا اولین و‌ بزرگ ترین تولید کننده کینوا و‌محصولات کینوا مانند آرد کینوا در ایران محسوب می شود.

این مجموعه پتانسیل تامین بلند مدت آرد کینوا برای شرکت های پخش و‌ بسته بندی را دارد و این اطمینان را در این افراد ایجاد می کند که محصولی درجه یک را با قیمت ارزان و مقرون به صرفه خریداری نموده است. مجموعه های علاقه مند برای اطلاع از شرایط همکاری و خرید آرد کینوا با شماره های موجود در ارتباط باشند.

آیا کینوا لاغر می کند

بله کینوا و‌ محصولات کینوا اثرات بسیار زیادی بر روی کاهش وزن و لاغری دارند. امروزه افراد زیادی ازچاقی رنج می برند و علاقه مند به کاهش وزن و لاغری عستند. دانه های گیاه امروزه مورد استقبال این افراد قرار گرفته است. کینوا با دارا بودن فیبر فراوان و کالری کم یکی از دانه های جدید است که برای لاغری و تولید محصولات لاغری استفاده می شود. به افرادی که قصد لاغری دارند توصیه می شود کینوا را در رژیم غذایی خود قرار دهند.

کینوا برای بیماران دیابتی

کینوا دارای کربوهیدرات های پیچده است. کربوهیدرات های پیچیده باعث افزایش ناگهانی قند خون نمی شوند. کربوهیدرات های موجود در کینوا به کندی هضم می شوند و بیماران دیابتی بدون نگرانی می توانند کینوا را استفاده نمایند. کینوا باعث تثبیت قند خون و کنترل قند خون می شود. به بیماران دیابتی و انجمن های دیابت توصیه می شود از کینوا استفاده نمایند.

کینوا

فیبر کینوا

کینوا دارای منابع غنی از فیبر می باشد. فیبر موجود در کینوا محلول در آب است. فیبر های محلول در آب در معده حجیم می شوند. حجیم شدن فیبرها باعث احساس سیری در فرد می شود و از گرسنگی و پرخوری جلوگیری می کند. مصرف کینوا با دارا بودن فیبر فراوان اثرات زیادی بر روی سلامتی انسان  دارد.

قیمت کینوا با مجوزات بهداشتی

کینوا برای فروش نیازمند مجوزات بهداشتی است. دارا بودن مجوز بهداشتی نشان دهنده تولید محصولی سالم و با کیفیت در شرایط کاملا بهداشتی و کنترل شده است. قیمت کینوا با مجوز بهداشتی با توجه به آیتم های مختلفی تعیین می شود. از جمله عوامل موثر بر قیمت کینوا می توان به ایرانی یا خارجی بودن دانه، حجم خرید، کیفیت دانه ها، نوع مصرف و کاربرد، نوع بسته بندی و … اشاره نمود. علاقه مندان برای اطلاع از قیمت به روز کینوا با مجوزات بهداشتی می توانند با مراکز فروش در ارتباط باشند و اطلاعات قیمتی مورد نیاز را جویا شوند.

برای استعلام قیمت، دریافت مشاوره و ثبت سفارش با کارشناسان در تماس باشید.
تلفن: 09156993847 -  09157121998
ایمیل:
quinoa@eliatrade.com
ایتا: 09156993847
آدرس: مشهد، پارک علم و فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *