خرید ویژه آرد کینوا در تبریز

آرد کینوا

ارد کینوا در شهر های صنعتی و مختلف ایران خریداری می شود. آرد کینوا در تبریز توسط کارخانه جات صنایع تبدیلی و شرکت های پخش و بسته بندی خریداری می گردد. آرد کینوا در تبریز در حجم عمده و جزئی به فروش می رسد. فروش تناژ آرد کینوا در تبریز توسط خریداران عمده انجام می شود و در مقادیر خرد، خرید آرد کینوا توسط مصرف کنندگان خانگی خریداری می شود. آیا آرد کینوا برای تولید محصولات رژیمی مناسب است؟

کارخانه های خریدار آرد کینوا

آرد کینوا، به عنوان یک محصول فراسودمند در تولید انواع محصولات توسط کارخانه جات خریداری می شود. آرد کینوا توسط کارخانه جات زیر خریداری می شود:

  • شرکت های پخش و بسته بندی
  • تولید مکمل های غذای مادر و کودک
  • ساخت مکمل های لاغری و چاقی
  • تولید مکمل های ورزشکاران
  • تولید نان های سنتی و حجیم رژیمی
  • ساخت محصولات آرایشی و بهداشتی
  • کارخانه ماکارونی و پاستا
  • صنایع لبنی
  • کارخانه بیکری
  • کارخانه تولید شیرینی و شکلات رژیمی
  • صنایع تولید غذا نیمه آماده
  • کارخانه تولید سالاد نیمه آماده

این کارخانه جات برای خرید آرد کینوا باید مراکز معتبر را انتخاب کنند. مراکزی که پتانسیل تامین آرد کینوا را داشته باشند. تولید محصولات غنی شده با آرد کینوا علاوه بر افزودن به ارزش غذایی محصول، باعث تولید محصولی نو و‌ جدید می شود و بازار فروش خوبی را به دست می آورند.

کینوا

تولید انواع محصولات رژیمی

محصولات رژیمی در جوامع امروزی جایگاه ویژه ای دارند و انواع محصولات رژیمی در کشور تولید میکنند. کینوا با دارا بودن کالری کمو فیبر فراوان در تولید محصولات رژیمی به کار می رود. فیبر موجود در کینوا، محلول در آب است و در معده حجیم می شود ‌و باعث جلوگیری از گرسنگی و پرخوری می شود و باعث ایجاد سیری طولانی مدت خواهد شد.

تولید انواع محصولات رژیمی با کینوا، قدمی مثبت در تولید انواع محصولات به شمار می رود زیرا کینوا یک غله گیاهی است که دارای مواد مغذی و معدنی فراوانی می باشد. این محصولات بازار فروش بسیار خوبی خواهند داشت و مشتریان زیادی را به خود جذب خواهند کرد.

کارخانه جات تولید کننده محصولات رژیمی برای خرید کینوا و محصولات کینوا مورد نیاز می توانند با شرکت ایلیا همکاری داشته باشند. شرکت ایلیا بزرگ ترین و اولین تولید کننده کینوا در ایران است که آمادگی همکاری با کارخانه جات تولید کننده محصولات رژیمی را دارد. این مجموعه خدمات گسترده و ویژه ای برای کارخانه جات خریدار تناژ  کینوا در نظر دارد، از جمله این خدمات می توان به: ارائه مشاوره تخصصی، امکان ارسال نمونه و تولید محصول آزمایشی، امکان استفاده از بخش تحقیق و توسعه مجموعه، اشاره کرد. مجموعه های علاقه مند از طریق شماره های موجود با کارشناسان مجرب و متخصص ایلیا در ارتباط باشند و اطلاعات لازم را جویا شوند.

قیمت آرد کینوا تناژ در تبریز

آرد کینوا در تبریز به صورت تناژ، به فروش می رسد. قیمت آرد کینوا تناژ در تبریز ارزان تر از مقادیر جزئی است. قیمت آرد کینوا تناژ در تبریز با توجه به عوامل موثری همچون کیفیت دانه ها، ایرانی یا خارجی بودن، حجم خرید، نوع بسته بندی و … اشاره نمود. قیمت آرد کینوا تناژ دارای نوسان است و از قیمتی ثابت برخوردار نیست. علاقه مندان برای اطلاع از قیمت دقیق و به روز آرد کینوا، می توانند از طریق شماره های موجود با مجموعه های تامین کننده آرد کینوا در ارتباط باشند و سفارش خود را ثبت نمایید.

کینوا

فروش آرد کینوا بسته بندی در تبریز

آرد کینوا بسته بندی در تبریز عمدتا توسط مصرف کنندگان خانگی خریداری می شود. این فراورده را می توان به تنهایی و یا به صورت ترکیبی با سایر آرد ها استفاده نمود. آرد کینوا بسته بندی در تبریز توسط فروشگاه های زنجیره ای سطح شهر، فروشگاه های غذای سالم، فروشگاه های اینترنتی به فروش می رسد. در هنگام خرید آرد کینوا بسته بندی، به تاریخ تولید، تاریخ انقضا و دارا بودن مجوز بهداشتی و سیب سلامت دقت نمایید و‌ محصولی با کیفیت و مقوی را خریداری نمایید.

چالش های آرد کینوا وارداتی

آرد کینوا وارداتی توسط شرکت های وارد کننده در کشور عرضه می شود. خرید آرد کینوا وارداتی با چالش هایی از جمله گران بودن، عدم تامین به موقع اشاره نمود. قیمت آرد کینوا وارداتی از انواع تولید شده در داخل کشور گران تر است زیرا قیمت آرد کینوا وارداتی با توجه به قیمت ارز تعیین می شود و از آن جایی که قیمت ارز در کشور بالا است این محصول نیز قیمت بالا و نوسانی خواهد داشت.

تامین آرد کینوا وارداتی نیز یکی از مشکلات این محصول است. عدم ارسال در موعد مقرر و ارسال محصولی بی کیفیت، عدم دسترسی آسان و … از چالش های خرید آرد کینوا وارداتی می باشد.

ماندگاری آرد کینوا

آرد کینوا از آسیاب دانه  کینوا به دست می آید. این فراورد باید در مکان خشک و خنک نگه داری شود تا از کپک‌ و ورود حیوانات جلوگیری شود. آرد کینوا را می توان در سردخانه نگهداری کرد.

کینوا

آرد کینوا سمی نخرید !

دانه کینوا بر روی پوسته خارجی خود دارای ماده ای به نام ساپونین است. ساپونین تلخ مزه و سمی است و قبل مصرف باید حذف شود. برای خرید آرد کینوا مراکز معتبر را انتخاب کنید که دارای مجوز بهداشتی و سیب سلامت باشید. خرید از مراکز معتبر که دارای سیب سلامت هستند و مطابق یا استاندارد های روز ملی و بین المللی تولید می شوند.

از کجا می توان آرد کینوا با مجوز بهداشتی خرید ؟

برای خرید آرد کینوا مراکز معتبری که دارای مجوز بهداشتی و سیب سلامت هستند، را انتخاب کنید. متاسفانه سود جویان و متقلبان اقدام به فروش آرد کینوا بدون مجوز بهداشتی می کنند. شرکت ایلیا یکی ازمراکز تولید کننده و وارد کننده آرد کینوا در ایران است که دارای تمامی مجوزات بهداشتی و استاندارد های بین المللی و ملی می باشد. خرید از این مجموعه به صورت تناژ برای خرید آرد کینوا با مجوز بهداشتی از طریق سایت و یا شماره های موجود سفارش خود را ثبت نمایید.

برای استعلام قیمت، دریافت مشاوره و ثبت سفارش با کارشناسان در تماس باشید.
تلفن: 09156993847 -  09157121998
ایمیل:
quinoa@eliatrade.com
ایتا: 09156993847
آدرس: مشهد، پارک علم و فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *