خرید و فروش کینوا برای کارخانه ماکارونی و پاستا

کینوا

خرید و فروش کینوا برای کارخانه ماکارونی و پاستا از طریق کدام مجموعه معتبر صورت می گیرد؟ تولید محصولات فراسودمند غنی شده با غلات کامل، امروزه پیش از قبل مورد توجه صنعت غذا قرار گرفته است و کارخانه جات تولید کننده مواد غذایی از جمله ماکارونی و پاستا در تولید محصولات غنی شده با آرد غلات کامل نظیر کینوا پیشرو هستند. این مجموعه ها علاوه بر تولید محصولی با ارزش، بازار فروش بسیار خوبی نیز به دست خواهند آورد.

لیست محصولات کینوا

با توجه به گسترش تقاضا برای مصرف کینوا، تنوع محصولات این غله نیز افزایش یافت. محصولات کینوا همانند دانه کینوا دارای ارزش غذایی بالایی هستند. این محصولات شامل:

  • کینوا ایرانی
  • کینوا وارداتی
  • دانه کینوا سفید
  • کینوا قرمز
  • کینوا سیاه
  • آرد کینوا
  •  کینوا سه رنگ
  • پرک کینوا
  • کینوا حجیم شده می باشند.

محصولات کینوا را می توان به صورت بسته بندی و کیلویی در حجم عمده و جزئی از مراکز عرضه کننده کینوا خریداری کرد.

کینوا

کارخانه های خریدار کینوا

امروزه اکثر مردم جامعه، تمایل به خرید و استفاده از مواد غذایی با ارزش دارند. کارخانه جاتی که در امر تولید محصولات فراسودمند پیشرو باشند، بازار مشتریان بسیار خوبی به دست خواهند آورد. از این رو کارخانه جات زیادی علاقه مند به استفاده از غلات ارزشمند از جمله کینوا هستند. این کارخانه جات شامل:

  • تولید گوشت های گیاهی ویژه افراد گیاهخوار
  • شرکت های پخش و بسته بندی
  • تولید مکمل های غذای مادر و کودک
  • تولید مکمل های لاغری و چاقی
  • ساخت مکمل های ورزشکاران
  • تولید نان های سنتی و حجیم رژیمی
  • تولید محصولات آرایشی بهداشتی
  • کارخانه ماکارونی و پاستا
  • کارخانه محصولات آرایشی بهداشتی
  • صنایع لبنی
  • کارخانه بیکری
  • کارخانه تولید شیرینی و شکلات رژیمی
  • صنایع تولید غذا نیمه آماده
  • کارخانه تولید سالاد نیمه آماده می باشند.

تولید ماکارونی و پاستا رژیمی

تولید مواد غذایی رژیمی از جمله ماکارونی و پاستا که دارای کربوهیدرات زیادی می باشد، برای افرادی که دچار بیماری دیابت هستند و یا افرادی که رژیم لاغری دارند، با محدودیت همراه است. استفاده از آرد کینوا که آردی سرشار از فیبر می باشد در تولید انواع پاستا و ماکارونی باعث تولید محصولی رژیمی خواهد شد. دارندگان کارخانه جات تولید ماکارونی و پاستا رژیمی علاوه بر تولید محصولی جدید و فراسودمند، قدمی بزرگ در جهت سبک زندگی سالم بر می دارند. این مجموعه ها با استفاده از آرد کینوا بر خواص حسی و رئولوژیکی محصول می افزایند.

کینوا

تولید آرد پروتئینی کینوا

کینوا غله ای است که سرشار از پروتئین است. آرد کینوا نیز همانند دانه کینوا دارای پروتئین است. تولید آرد پروتئینی کینوا اولین بار در کشور توسط شرکت ایلیا که بزرگ ترین تولید کننده کینوا و محصولات آن در ایران است انجام شد. آرد پروتئینی کینوا به عنوان آردی غنی کننده می توانند با سایر آرد ها از جمله آرد گندم و جو اختلاط شود و‌ ضمن افزودن به ارزش غذایی بر خواص رئولوژیکی و حسی محصول از جمله عطر، طعم، بافت و مقبولیت محصول تولید شده نیز بیافزاید. به علت استقبال مردم مراکز زیادی در زمینه خرید و فروش کینوا فعالیت می کنند. علاقه مندان جهت خرید کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خرید آرد پروتئین کینوا با کارشناسان مجموعه در تماس باشند.

خرید کینوا کیلویی سه رنگ

کینوا سه رنگ محصولی شامل کینوا سفید، قرمز و سیاه می باشد. این محصول را می توان به صورت کیلویی خریداری کرد. از مزیت های خرید کیلویی می توان به حجم خرید توسط خریدار اشاره نمود، که با توجه به نیاز حجم مشخصی را تهیه می کند. این محصول در داخل ایران به صورت تولید داخلی و وارداتی عرضه می شود. در هنگام خرید کینوا سه رنگ به صورت کیلویی باید مرکزی معتبر را انتخاب نمود و از سالم و فرآوری بودن دانه ها اطمینان حاصل کرد. داشتن مجوز بهداشتی، سیب سلامت، کیفیت و درشتی دانه از نکات مهم در خرید کینوا سه رنگ به صورت کیلویی می باشد.

کینوا

خرید کینوا سفید ارزان

کینوا سفید پرمصرف ترین نوع کینوا می باشد که دارای رنگی متمایل به طلایی است. کینوا سفید طعم خاصی ندارد و در همه  غذا ها می توان استفاده نمو‌د. خرید و فروش کینوا سفید به صورت عمده برای شرکت های پخش و بسته بندی و کارخانه جات صنایع تبدیلی و به صورت خرد برای مصارف شخصی امکان پذیر است. کینوا سفید تولید داخلی قیمتی ارزان نسبت به نمونه های خارجی دارد. قیمت کینوا برای کارخانه جات صنایع تبدیلی حائز اهمیت است زیرا در حجم عمده این محصول را خریداری می کنند. شرکت ایلیا تولید کننده کینوا سفید در ایران است. قیمت کینوا سفید در این مجموعه با توجه به این که تولید کننده مستقیم است، ارزان و مقرون به صرفه می باشد.

کینوا سفید تولید شده در این مجموعه دارای کیفیتی بسیار مناسب است و دانه ها درشت، بدون آسیب دیدگی و بوجاری شده می باشد. این مجموعه آمادگی همکاری با کارخانه جات و شرکت های علاقه مند به خرید کینوا سفید را دارد. ‌جهت کسب اطلاعات در خصوص همکاری و‌ خرید کینوا سفید می توانید از طریق سایت و شماره های موجود اقدام به خرید نمایید.

خرید کینوا تهران و سایر شهر ها

کینوا دانه ای ارزشمند و سرشار از مواد مغذی و معدنی مورد نیاز برای بدن است. این دانه در تهران و‌ سایر شهر های ایران برای عموم مردم قابل استفاده است و علاقه مندان می توانند این محصول را به راحتی از فروشگاه های زنجیره ای سطح شهر و فروشگاه های اینترنتی خریداری نمایند. خریداران عمده کینوا در تهران و سایر شهرها می توانند از طریق مراکز عرضه کننده کینوا، که کینوا ایرانی و خارجی را به فروش می رسانند، خریداری نمایند.

تامین آرد کینوا تناژ برای کارخانه ها

آرد کینوا از مواد اولیه اصلی بسیاری از کارخانه جات می باشد. کارخانه جات صنایع غذایی در جهت غنی سازی و بالا بردن خواص حسی و رئولوژیکی محصولات از آرد کینوا استفاده می کنند. این مجموعه ها آرد کینوا را به صورت تناژ از مراکز عرضه کننده خریداری می کنند.

شرکت ایلیا تولید کننده و وارد کننده کینوا و محصولات کینوا از جمله آرد کینوا می باشد. این شرکت آرد کینوا را با قیمت مقرون به صرفه به خریداران عمده خود عرضه می کند. شرکت ایلیا خدمات ارزنده ای برای کارخانه جات در نظر دارد. از جمله این خدمات می توان به ارائه آنالیز کیفی و کمی محصول، ارسال نمونه و تولید آزمایشی، کیفیت تضمین شده، پتانسیل تامین بلند مدت و آمادگی عقد قرارداد و مشاوره تخصصی، اشاره نمود. کارخانه جاتی که علاقه مند به همکاری با مجموعه توسعه تجارت سبز ایلیا هستند می توانند با شماره های موجود در سایت تماس حاصل نمایند و با کارشناسان مجرب مجموعه در ارتباط باشند.

ارتباط با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *