قیمت خرید کینوا برای تولید مکمل با فیبر بالا

کینوا

برای استعلام قیمت خرید کینوا برای تولید مکمل با فیبر بالا به کدام مرکز مراجعه کنیم؟ آرد کینوا ارگانیک و سالم با مجوز بهداشتی در سراسر کشور، به چه نحو قابل دسترس است؟ خواص فیبر چیست و فیبر کینوا برای سلامتی و رژیم‌های غذایی چه اهمیتی دارد؟

کینوا چیست چه خاصیتی دارد

دانه کینوا یک غذای مملو از پروتئین و ویتامین می‌باشد و می‌تواند یک جایگزین فوق العاده برای برنج باشد. این شبه غله که در خانواده اسفناج‌ها قرار می‌گیرد، یکی از سالم‌ترین و کامل‌ترین غذاها در تمام دنیا است. یکی از ویژگی‌های جذاب این دانه، عدم داشتن گلوتن می‌باشد، بنابراین برای افراد مبتلا به سلیاک و افرادی که به مصرف گلوتن حساسیت دارند توصیه می‌شود. این دانه ارزشمند سرشار از فیبر می‌باشد و 9 اسید آمینه ضروری بدن را دارد. کینوا یا خاویار گیاهی منبع کلسیم

  •  آهن
  •  ویتامین‌های گروه ب
  •  فسفر
  •  ویتامین ای
  •  انواع آنتی اکسیدان‌های مفید
  • منیزیم و … می‌باشد.
کینوا

 امروزه با شناخت هر چه بیشتر خانواده‌ها در رابطه با خواص فوق العاده دانه کینوا، تقاضا برای مصرف این محصول بیشتر و بیشتر شده است. خاستگاه اصلی این دانه آمریکای جنوبی می‌باشد اما به مرور کشت آن در تمام دنیا گسترش یافت و هم اکنون سطح زیر کشت گسترده‌ای را در کشور خودمان به خود اختصاص داده است. این دانه بسیار مغذی برای افراد گیاهخوار و افراد با رژیم غذایی مختلف بسیار مناسب می‌باشد و موفق شده است در رژیم‌های غذایی ورزشکاران و مادران باردار و شیرده قرار بگیرد. همچنین با مشورت پزشک می‌توان از سنین کودکی این دانه خاویار گیاهی را در سبد غذایی کودکان قرار داد.

دانه کینوا جایگاه ویژه‌ای در طب سنتی دارد و برای پیشگیری و درمان

  •  مشکلات قلبی و عروقی
  •  سنگ کلیه
  • دیابت
  •  فشار خون
  • برای بهبود دستگاه گوارش
  •  سلامت پوست و مو
  •  برای رفع مشکل یبوست
  • و … مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 این دانه طبخ آسانی دارد و می‌تواند یک غذای محبوب برای خانه خانواده‌ها باشد.

کینوا

کالری کینوا و مقدار مصرف در روز

امروزه با کمتر شدن تحرک افراد و بیشتر شدن مشغله آن‌ها، مصرف غذاهای با کالری کم در جهت رژیم‌های سالم محبوبیت زیادی پیدا کرده است. در واقع افراد ترجیح می‌دهند در طول روز غذاهای با کالری کم مصرف کنند و با تحرک بیشتر، کالری‌های مصرف شده را بسوزانند. دانه کینوا یکی از غذاهایی است که کالری کمی دارد و در جهت لاغری و قرار گرفتن در رژیم روزانه بسیار مناسب است.

مقدار مصرف کینوا در طول روز نیز مانند هر مواد غذایی دیگری باید دارای میزان کنترل شده‌ای باشد و از حد مشخصی بیشتر نگردد. این دانه مقوی می‌تواند جایگزین برنج و گندم باشد همانطور که در بسیاری از کشورها این اتفاق افتاده است و یا در ترکیب با برنج پخته می‌شود. به طور کلی در هر ۱۰۰ گرم کینوا پخته شده، ۱۲۰ کالری وجود دارد و در صورتی که با غذاهای مناسب ترکیب گردد، می‌تواند یک غذای مناسب و ترکیب دلچسب برای طرفداران رژیم‌های سالم باشد.

اهمیت محصولات ورزشی و فراسودمند با فیبر بالا

افراد ورزشکار و دارای رژیم‌های غذایی خاص در جهت تکمیل سبد غذایی خود مشکلاتی را دارند. ممکن است مواد غذایی کم کالری مصرف کنند اما دچار کمبودهای غذایی در بدن شوند و بالعکس. به همین دلیل شناخت و تولید مواد غذایی که علاوه بر پیش رفتن در جهت یک رژیم غذایی سالم، بتواند کمبودهای غذایی بدن را جبران کند. دانه کینوا همواره مورد توجه تولیدکنندگان قرار گرفته است، یکی از این محصولات آرد کینوا می‌باشد.

کینوا سرشار از فیبر می‌باشد به نحوی که برای بهبود یبوست، دستگاه گوارش و همچنین در جهت لاغری بسیار کاربرد دارد، باعث ایجاد سیری طولانی مدت می‌گردد و از پرخوری و چاقی جلوگیری می‌کند. فیبر کینوا میزان قابل توجهی است و یک غذای محبوب برای ورزشکاران می‌باشد.

کینوا

خرید و فروش آرد کینوا برای تولید مکمل با فیبر بالا

یکی از محصولات مورد توجه ورزشکاران، آرد و پودر پروتئین کینوا است که از دانه کینوا تهیه می‌شود. اگر این محصولات به روش صحیح و تخصصی فرآوری بشوند و از دانه کینوا به آرد تبدیل بشوند، خواص فوق العاده خود را از دست نخواهند داد و همچنان حاوی فیبر بالایی خواهند بود. مجموعه ایلیا موفق شده است که با افتخار این اتفاق را رقم بزند و مراحل اولیه فراوری مانند شستشوی دانه‌های کینوا، بوجاری، بررسی تخصصی دانه‌ها و سپس فرآوری ثانویه آنها در جهت تبدیل به محصولات کینوا مانند آرد و پودر را به صورت کارخانه‌ای کاملاً بهداشتی انجام بدهد و طی این فرایند هیچ مشکلی برای خواص غذایی کینوا ایجاد نمی‌شود.

به همین جهت باشگاه‌ها و کلینیک‌های تخصصی رژیم برای تهیه آرد کینوا می‌توانند به مجموعه ایلیا مراجعه کنند و از طریق کارشناسان و مشاوران این مجموعه مشاوره لازم را دریافت نمایند و سپس در جهت تهیه محصول مورد نظر خود اقدام کنند سپس در طی صنعت خود می‌توانند این آرد را به مکمل‌های حاوی فیبر فراوان تبدیل کنند و در اختیار ورزشکاران و مشتریان خود قرار بدهند. خوشبختانه مجموعه ایلیا امکان برقراری قرارداد با این کلینیک‌ها و باشگاه‌ها را فراهم کرده است و به راحتی محصول با مجوز بهداشتی و کاملا ارگانیک را در اختیار عزیزان قرار می‌دهد.

قیمت خرید دانه و آرد کینوا غیر تراریخته

یکی از موارد مورد توجه برای خریداران محصول کینوا، غیر تراریخته بودن آن می‌باشد. از آنجایی که سلامت دانه کینوا از اهمیت بالایی برخوردار است و افراد این محصول را از مراکز معتبر تهیه می‌کنند، غیر تراریخته بودن آن نیز اهمیت زیادی دارد. مرکز ایلیا با افتخار، کینوا و محصولات آن را کاملاً سالم و به صورت غیر تراریخته در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.

این مجموعه به عنوان بزرگترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا و محصولات آن، اقدام به تولید و پخش این محصولات کرده و از آنجایی که اجازه ورود هیچ فرد واسطه‌ای را در طی این فرآیند نمی‌دهد محصولات با قیمت واقعی و با قیمتی مقرون به صرفه به دست خریداران می‌رسد. برای استعلام قیمت و پس از مراجعه به سایت ایلیا می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی معرفی شده با کارشناسان متخصص مجموعه در ارتباط باشید و محصول مورد نظر متناسب با مجموعه خود را تهیه نمایید.

ارتباط با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *