خرید کینوا عمده برای کارخانه لبنیاتی

کینوا

مراکز خرید کینوا عمده برای کارخانه های لبنیاتی در کشور را از چه طریق می توان مطلع شد؟ کینوا غله ای سرشار از مواد مغذی می باشد که امروزه کاربرد های فراوانی دارد. یکی از کاربرد های کینوا در تولید محصولات لبنی می باشد. کارخانه جات لبنیات، کینوا مورد نیاز خود را به صورت عمده از مراکز تامین کننده کینوا در کشور تهیه می کنند.

کارخانه های خریدار کینوا

با گسترش مصرف مواد غذایی سالم و فراسودمند، مصرف کینوا که غله ای سرشار از مواد معدنی و مغذی می باشد رواج یافته است. از این رو کارخانه جات زیادی از کینوا برای به کار بردن درفرمولاسیون خود استفاده می کنند. این کارخانه جات شامل:

  • تولید محصولات گیاهی ویژه افراد گیاهخوار
  • شرکت های پخش و بسته بندی
  • تولید مکمل های غذایی
  • ساخت مکمل های لاغری و چاقی
  • تولید مکمل های ورزشکاران
  • تولید نان های سنتی و حجیم رژیمی
  • ساخت محصولات آرایشی و بهداشتی
  • کارخانه ماکارونی و پاستا
  • کارخانه محصولات آرایشی و بهداشتی
  • صنایع لبنی
  • کارخانه بیکری
  • کارخانه تولید شیرینی و شکلات رژیمی
  • صنایع تولید غذا نیمه آماده
  • کارخانه تولید سالاد نیمه آماده، می باشند.

هر یک از این مجموعه ها به نحوی کینوا را در ترکیب مواد غذایی به کار می برند.

کینوا

بزرگترین تولید کننده کینوا در ایران

کینوا برای اولین بار در ایران، در اصفهان کشت شد. بعد از موفقیت این کشت، کینوا در سایر مناطق نیز کشت شد. شرکت ایلیا بزرگ ترین و اولین شرکت تولید کننده کینوا در ایران است. این مجموعه با پشتوانه تغییر سبک زندگی در جامعه و استفاده از مواد غذایی سالم و فراسودمند، به این موفقیت دست یافته است. این مجموعه، کینوا با کیفیت و قیمت مناسب را ارائه می دهد. کینوا تولید شده در این مجموعه با نمونه های خارجی قابل رقابت است و قیمتی پایین تر نسبت به آن ها داشته و همچنین کیفیتی مشابه نمونه های خارجی دارد. کارخانه جات صنایع غذایی که کینوا را در فرمولاسیون محصولات خود به کار می برند می توانند برای تامین کینوا مورد نیاز خود، با مجموعه ایلیا همکاری داشته باشند.

تامین نامحدود محصولات کینوا

یکی از دغدغه های کارخانه جاتی که از کینوا استفاده می کنند، تامین این محصول است. این کارخانه جات به دنبال مرکزی برای تامین کینوا و محصولات آن هستند. مراکز تولید کننده کینوا در ایران می توانند تامین نامحدودی برای کینوا داشته باشند. برخلاف نمونه های خارجی که  تامین آن مشکل است و با توجه به قیمت ارز، ممکن است تغییری در قیمت کینوا نیز ایجاد شود و از لحاظ اقتصادی نیز به صرفه نیست. تامین کننده های ایرانی، انتخاب خوبی برای تامین نامحدود محصولات کینوا در ایران می باشد.

لبنیات غنی شده با کینوا

کینوا غله ای است که می توان در تمام مواد غذایی از جمله لبنیات آن را به کار برد. امروزه لبنیات غنی شده با کینوا در کشور تولید و عرضه می شود. کارخانه جات تولید کننده محصولات لبنی، کینوا مورد نیاز خود را از مراکز تامین کننده این محصول خریداری می کنند. این مراکز باید معتبر باشند و دارای مجوزات بهداشتی و سیب سلامت نیز باشند.

کینوا

خرید کینوا ایرانی

کینوا در ایران نیز کشت می شود و از کیفیت بسیار خوب و قابل رقابت با نمونه های خارجی برخوردار است. کینوا تولید شده در ایران قیمت مناسب تری دارد. یکی از مزیت های کینوا ایرانی، قدرت تامین و نوسانات قیمتی کم آن است. کینوا ایرانی در حجم عمده و خرد قابل خریداری است. افراد می توانند برای خرید کینوا ایرانی از طریق فروشگاه های زنجیره ای سطح شهر، عطاری ها، فروشگاه های غذای سالم و فروشگاه های اینترنتی، اقدام نمایند.

خرید کینوا در تهران

کینوا در شهر های ایران از جمله تهران عرضه می شود. خرید کینوا در تهران به صورت عمده و جزئی امکان پذیر است. خریداران می توانند برای خرید به مراکز فروش کینوا در تهران مراجعه کنند. شرکت های بسته بندی و پخش، کارخانه جات صنایع غذایی، عطاری ها، هتل ها، رستوران ها و فروشگاه های غذای سالم از خریداران عمده این محصول، محسوب می شوند. در تهران که پایتخت ایران می باشد، مراکز فراوانی ارائه دهنده کینوا و محصولات آن هستند. برای خرید کینوا در تهران باید مراکز معتبر را انتخاب کنید.

تفاوت کینوا ایرانی و خارجی

کینوا ایرانی و خارجی از لحاظ ارزش غذایی تفاوت چندانی ندارند و بیشتر تفاوت آن ها از لحاظ ظاهری و قیمتی می باشد. انواع کینوا خارجی و ایرانی از لحاظ عطر، طعم، بو و شکل ظاهری با هم تفاوت دارند. دانه کینوا ایرانی کرم رنگ و کدر می باشد و اندازه ذرات ریز تر و بوی خاص تری دارد. کینوا خارجی شفاف و روشن است و اندازه ذراتش درشت می باشد.

انواع کینوا خارجی قیمتی بالاتر از انواع کینوا ایرانی دارد و از لحاظ اقتصادی برای کارخانه جات صرفه اقتصادی ندارد زیرا علاوه بر قیمت بالا، تامین کینوا خارجی نیز مشکل تر است و کارخانه جات را با مشکل تامین مواجه می کند. نوسانات قیمتی در کینوا خارجی بسیار زیاد و قیمتی ثابت ندارد زیرا با توجه به قیمت ارز، قیمت کینوا خارجی تعیین می شود. مصرف کینوا خارجی برای مصارف خانوار از لحاظ قیمتی با کینوا ایرانی تفاوت چندانی ندارد. کارخانه جات صنایع غذایی با خرید کینوا ایرانی می توانند علاوه بر خرید کینوا با کیفیت، هزینه خرید و هزینه جانبی از جمله حمل و نقل را کاهش دهند.

کینوا

پخش عمده کینوا

کینوا در ایران به صورت تولید ایرانی و خارجی عرضه می شود. فروش کینوا به صورت عمده نیز امکان پذیر است و شرکت ها و کارخانه جات صنایع غذایی، کینوا را به صورت عمده از شرکت های تامین کننده خرید می کنند. شرکت های بسته بندی با توجه به بازار گسترده ای که در اختیار دارند با خرید کینوا به صورت عمده می توانند بازار خوبی از فروش این محصول کسب کنند.

برای خرید عمده کینوا باید از مراکز معتبری خرید خود را انجام دهید که دارای مجوز های بهداشتی باشد. از مشخصه های مرکزی معتبر برای خرید کینوا به صورت عمده، کیفیت و قیمت تضمین شده می باشد، ارائه آنالیز کیفی وکمی، امکان مرجوع سفارش در صورت نارضایتی و … .

خرید آرد پروتئینی کینوا فله

آرد پروتئینی کینوا از جدید ترین محصولات کینوا می باشد. از این آرد برای تولید انواع محصولات غذایی استفاده می شود. استفاده از آرد پروتئینی کینوا، جایگزین خوبی برای آرد های بدون سبوس می باشد. این آرد فاقد گلوتن و سبوس دار می باشد. آرد پروتئینی کینوا به صورت فله و بسته بندی عرضه می شود. خرید آرد پروتئینی کینوا به صورت فله در مراکز تولید کننده و انواع فروشگاه ها امکان پذیر است. مرکزی که از آن آرد پروتئینی کینوا را خریداری می کنید باید دارای مجوزات بهداشتی و تضمین های لازم برای خرید باشد.

شرکت ایلیا اولین تولید کننده آرد پروتئینی کینوا، با تولید این محصول گامی بزرگ در تولید محصولات فراسودمند بر می دارد. کارخانه جات صنایع غذایی و شرکت های پخش و بسته بندی و همچنین برای مصارف شخصی می توانید این محصول را به صورت فله خریداری کنید. خریداران محترم این محصول در کشور می توانند برای خرید آرد پروتئینی کینوا به صورت فله، در صورت تماس با کارشناسان مجموعه سفارش خود را ثبت کنید.

خرید کینوا در تبریز و سایر شهر ها

بسیاری از مراکز فروش کینوا در شهر های مختلفی از جمله تبریز، در ایران فعالیت می کنند. خرید کینوا در شهرهای ایران به صورت جزئی و بسته بندی، فله و تناژ امکان پذیر است. خریداران برای خرید کینوا و محصولات آن می توانند به مراکز ارائه دهنده کینوا از جمله فروشگاه های غذای سالم، فروشگاه های زنجیره ای و اینترنتی و عطاری ها مراجعه کنند. در هنگام خرید کینوا به علامت سیب سلامت و مجوز های بهداشتی موجود دقت نمایید.

ارتباط با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *