قیمت انواع کینوا رنگی و سفید فله تولیدی در ایران

کینوا سه رنگ

بهترین قیمت انواع کینوا رنگی و سفید فله تولیدی در ایران را از چه شرکتی استعلام بگیریم؟ قیمت کینوا فله به چه شکل محاسبه می‌شود؟ دانه کینوا در چه رنگ‌هایی تولید می‌شود و قیمت کینوا فله در سه رنگ مختلف را به چه شکل پیدا کنیم؟ برای دریافت پاسخ این سوالات، همراه ما باشید.

قیمت هر کیلو کینوا

کینوا یکی از سالم‌ترین و کامل‌ترین غذاهایی است که در تمام دنیا شناخته شده است. این محصول سرشار از پروتئین، ویتامین و فیبر، آهن، پتاسیم، کلسیم و … می‌باشد و برای سلامت افراد در تمام گروه‌های سنی توصیه می‌گردد. دانه‌های کینوا  پس از طی کردن مراحل فرآوری و بررسی خلوص دانه‌ها، در بسته بندی‌های بهداشتی آماده می‌شود. در طی این مراحل فراوری، پوسته سخت و سمی ساپونین از آن جدا می‌گردد و برای مصرف آماده می‌شود.

بسته بندی دانه‌های کینوا توسط مجموعه ایلیا در بسته‌بندی‌های یکدست و مناسبی می‌باشد و پس از آنالیز کیفی روانه بازار می‌گردد. برای استعلام قیمت هر کیلو دانه کینوا می‌توانید از طریق مجموعه ایلیا اقدام نمایید. این مجموعه به عنوان یکی از برترین و تخصصی‌ترین مجموعه‌ها در در زمینه تولید کینوا و محصولات آن، انواع محصولات و دانه آن را در رنگ سفید و به صورت رنگی در بسته بندی‌های مناسب بهداشتی، آماده عرضه می‌نماید.

دانه کینوا در تمام استان‌هایی که قابلیت کشت دارند توسط نظارت‌های کارشناسان متخصص مجموعه، کشت می‌شود و پس از جمع آوری، مورد فرآوری قرار می‌گیرند و تمام این مراحل فرآوری به صورت کارخانه‌ای و مکانیزه انجام می‌گردد. محصولات با قیمت واقعی به دست مصرف‌کننده می‌رسد و هیچ گونه هزینه اضافی شامل حال دانه‌های کینوا نمی‌گردد. قیمت هر کیلو دانه کینوا را می‌توانید از طریق شماره‌های درج شده در سایت و تماس با مشاوران مجموعه به دست بیاورید.

کینوا

قیمت کینوا سه رنگ فله در فروشگاه‌های کشور

از جمله خریداران کینوا سه رنگ در کشور، فروشگاه‌ها و هایپر مارکت‌های متفاوتی می‌باشند که به دنبال مجموعه‌ای هستند که دانه‌های کینوا در سه رنگ مختلف با کیفیت بالا و قیمت مناسب را تهیه کنند. مجموعه ایلیا محصولات کینوا را در بسته بندی‌های مختلف به صورت کینوا سفید و رنگی تهیه می‌کند و در ابعاد متفاوت روانه بازار می‌نماید. این مجموعه با افتخار تمام محصولات خود را با تاییدیه بهداشتی آماده می‌کند و تمام دانه‌ها قبل از ورود به بازار توسط کارشناسان متخصص مجموعه بررسی می‌شوند و به لحاظ خلوص دانه‌ها، یک دست بودن بسته بندی‌ها، وضعیت بهداشت و … تایید می‌گردند.

مجموعه تجارت سبز ایلیا از آنجایی که اجازه ورود هیچ فرد واسطه‌ای را به مراحل تولید و عرضه دانه‌های کینوا نمی‌دهد بنابراین قیمت کینوا فله به صورت واقعی و مقرون به صرفه تعیین می‌گردد. تمام فروشگاه‌های کشور می‌توانند به صورت حضوری و همچنین اینترنتی محصولات را با تضمین کیفیت و عقد قرارداد با مجموعه، تهیه نمایند.

کینوا را در مشهد و سایر شهرها از کجا بخریم

دانه کینوا از آنجایی که یک گیاه مقاوم به کم آبی است و در شرایط نسبتا سخت نیز رشد می‌کند، در مناطق مختلفی از کشور کشت می‌گردد. سوال بسیاری از خریداران و تولیدکنندگان صنایع تبدیلی این است که کینوا و محصولات آن را  چگونه تهیه کنند. مجموعه ایلیا پس از جمع‌آوری دانه‌های کینوا کشته شده در سراسر کشور، این دانه‌ها را مورد فراوری‌های کارخانه قرار می‌دهد تا برای مصرف آماده گردد.

تصور بسیاری از افراد این است که می‌توانند دانه‌های کینوا را به طور مستقیم با قیمت پایین از کشاورزان تهیه کنند، اما اگر دانه‌های کینوا به شکل کارخانه‌ای و مکانیزه و بهداشتی فرآوری نگردد و ساپونین آن جدا نشود. علاوه بر اینکه هیچ خاصیتی ندارد، می‌تواند باعث ایجاد مسمومیت‌های غذایی نیز بشود. بنابراین مجموعه ایلیا بسته‌بندی‌های سالم و بهداشتی و باکیفیت دانه‌های کینوا را برای خرید به صورت اینترنتی نیز در سراسر کشور فراهم کرده است.

تمام خریداران دانه‌های کینوا در مشهد و سایر شهرهای کشور می‌توانند با کارشناسان و متخصصان مجموعه ایلیا در تماس باشند و محصول مناسب با مصرف خود را تهیه کنند. این مجموعه تمام محصولات را با تضمین کیفیت و قیمت به دست مصرف کنندگان خود می‌رساند.

کینوا

خرید کینوا رنگی فله خارجی و وارداتی

کینوا به‌طور بومی متعلق به آمریکای جنوبی می‌باشد اما پس از شناخت خواص متعدد آن در سرتاسر دنیا، کشت آن رواج پیدا کرد و در ایران نیز موفق شده است سطح زیرکشت گسترده‌ای را به خود اختصاص دهد. چرا که یک گیاه سودآور است و به لحاظ اقتصادی برای کشاورزان به صرفه می‌باشد. اما از آنجایی که واردات کینوا به کشور ممنوع شده، تمرکز بر روی نمونه ایرانی بیشتر شده است.

مجموعه ایلیا طی سالیان اخیر بررسی‌های ویژه‌ای را بر روی دانه کینوا انجام داده است و محصول ایرانی را تولید کرده که به لحاظ کیفیت با نمونه‌های خارجی رقابت می‌کند و با قیمت بسیار مناسب‌تری به دست مصرف کنندگان می‌رسد. بنابراین تمام خریداران کینوا رنگی به صورت فله می‌توانند از طریق شماره‌های درج شده در سایت ایلیا با کارشناسان بخش فروش این مجموعه در ارتباط باشند و نسبت به خرید محصول مورد نظر خود اقدام کنند.

کینوا

قیمت کینوا سفید تناژ در بازار

از آنجایی که کینوا سفید در تولید غذاهای متعدد و در صنایع تولیدی متفاوت مورد توجه افراد بسیار زیادی قرار گرفته است، می‌توان این توصیه را کرد که کارخانه‌های صنایع تبدیلی از کینوا سفید به صورت تناژ برای محصولات خود استفاده کنند، چرا که تهیه این محصولات به شکل تناژ از لحاظ قیمت مناسب‌تر و به صرفه‌تر می‌باشد. اما سوال اینجاست کدام مجموعه کینوا سفید تناژ را با کیفیت مناسب و تضمین سلامت ارائه می‌دهد؟

مجموعه ایلیا، کینوا سفید را با فراوری‌های مکانیزه به صورت ارگانیک و با تاییدیه بهداشتی به دست مصرف کنندگان خود می‌رساند و تمام تولیدکنندگان بخش‌های تولیدی و همچنین فروشگاه‌ها و هایپر مارکت‌های سراسر کشور می‌توانند کینوا سفید تناژ را با قیمت مناسب تهیه کنند. متاسفانه حضور افراد دلال در بازار باعث افزایش قیمت‌ها به شکل نامتعارف شده است. تمام محصولات این مجموعه بدون حضور افراد واسطه تهیه می‌گردد و بنابراین این محصولات دارای قیمت‌های واقعی و مناسب هستند.

آرد کینوا

قیمت آرد کامل کینوا سفید برای صنایع تبدیلی

همانطور که ذکر کردیم صنایع تبدیلی روز به روز در حال پیشرفت می‌باشند و ترجیح می‌دهند از مواد غذایی و مواد اولیه با سلامت بالا استفاده کنند. یکی از این محصولات آرد کامل کینوا سفید می‌باشد که برای تهیه انواع نان، کیک، شیرینی، بیسکویت و … مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصولات کیفیت بسیار مناسبی دارند و می‌توانند تولیداتی سرشار از پروتئین، ویتامین، پتاسیم، کلسیم و البته فاقد گلوتن ارائه دهند. صنایع تبدیلی متفاوت برای تهیه آرد کامل کینوا سفید می‌توانند از طریق مجموعه ایلیا اقدام نمایند و این محصول را با قیمت مناسب تهیه کنند. مجموعه ایلیا با تمام خریداران خود قرار داد با تضمین کیفیت و و قیمت عقد می‌کند و نگرانی‌های خریداران را می‌تواند از بین ببرد.

 خرید فله‌ای کینوا برای پخش و بسته بندی

شرکت‌های بسته بندی که غلات و مواد غذایی مختلف را به شکل کیلویی تهیه  و با بسته بندی‌های مناسب روانه بازار می‌کنند، خواهان خرید محصولات با کیفیت بالا و قیمت مناسب می‌باشند که به لحاظ استانداردهای بهداشتی نیز تایید شده باشد. تمام این خریداران در هنگام تهیه کینوا به صورت کیلویی به نکات متفاوتی توجه می‌کنند. برای مثال دانه کینوا باید یک دست باشد و به لحاظ مشتری پسندی مشکلی نداشته باشند.

همچنین ساپونین دانه‌ کینوا به طور کامل جدا شده باشد چرا که این پوسته یک پوسته سمی و تلخ می‌باشد و در صورت جدا نشدن به صورت اصولی و کارخانه‌ای، باعث ایجاد مسمومیت‌های غذایی می‌گردد. مجموعه ایلیا تمام این ویژگی‌ها را در بر گرفته و محصولات را به صورت کیلویی با کیفیت و قیمت مناسب به دست شرکت‌های پخش و بسته بندی می‌رساند.

ارتباط با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *