فروش عمده بذر و دانه کینوا در یزد

کینوا

امکان فروش عمده بذر و دانه کینوا در یزد ، در معتبرترین مرکز خرید و فروش کینوا ایرانی مهیا شد. این مرکز محصولات کینوا برای عرضه به شرکت‌های بسته‌بندی و پخش را تولید می‌کند. قیمت خرید دانه کینوا به‌صورت فله و بسته‌بندی از سایت این مرکز قابل استعلام است. این مجموعه دانه کینوا را با قیمتی عادلانه و تضمینی از کشاورز در یزد خریداری می‌کند.

خرید و فروش کینوا

کینوا گیاهی باستانی از خانواده چنوپودیوم است که دانه‌ای شبیه غلات تولید می‌کند. این گیاه با گونه‌هایی مانند چغندر و اسفناج شباهت‌های زیادی دارد. از برگ‌ها کینوا به‌عنوان سبزی و به‌صورت خام و پخته استفاده می‌شود. اما بیشترین کاربرد کشت گیاه کینوا استفاده از دانه آن در تغذیه انسان است. بیش از ۵ هزار سال است که دانه کینوا در منطقه کوهستانی آند در آمریکای جنوبی به‌عنوان یک غذای اصلی مصرف می‌شود. اقوام اینکا از دانه کینوا به‌عنوان برنج استفاده می‌کردند.

 گیاه کینوا بسیار مقاوم است و به‌راحتی در خاک‌های شور رشد می‌کند. کشت بذر کینوا آسان است و چون آفات و بیماری خاصی ندارد به‌راحتی قابل پرورش دادن است. نیاز آبی آن از گندم و جو کمتر است و از نظر نیاز به کود مانند گندم می­‌باشد. در ایران بذر کینوا در ۳ فصل بهار، تابستان و پاییز کشت می‌شود. بسته به شرایط آب‌وهوایی منطقه و تغییرات دما در فصول مختلف، کارشناسان متخصص شرکت ایلیا زمان دقیق کشت را برای کشاورز مشخص می‌کنند.

 لازم به ذکر است که دانه کینوا که به‌صورت خوراکی مصرف می‌شود و یا محصولی که از مزارع برداشت می‌شود، قابلیت کشت به‌عنوان بذر را ندارد. برای تهیه بذری که قوه نامیه بالا و عملکرد مناسبی داشته باشد، توصیه می‌شود بذرهای اصلاح‌شده و استاندارد را خریداری نمایید.

 شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا با تحقیقات بر روی بذرهای کینوا وارداتی، موفق به تولید بذر کینوا ایرانی شده است. بذر کینوا تولیدی شرکت ایلیا بسیار پربازده است و دانه‌های گیاه آن در کمتر از ۱۰۰ روز می‌رسد. کشاورزان خرد و عمده، مجموعه‌های کشت و صنعت و جهادهای کشاورزی می‌توانند جهت تهیه بذر کینوا موردنیاز خود، از طریق شماره‌های ذکرشده در سایت با کارشناسان بخش فروش این شرکت ارتباط برقرار نمایند.

کینوا

خرید دانه کینوا در تهران

کینوا گیاهی علفی و یک‌ساله است که دانه‌های ریز با قطر ۲ میلی‌متر در رنگ‌های سفید، قرمز، زرد، بنفش، قهوه‌ای یا سیاه تولید می‌کند. کینوا بومی مناطق کوهستانی آمریکای جنوبی است و برای اقوام باستانی این مناطق همراه با ذرت و سیب‌زمینی جزء اصلی بوده است. این دانه دارای پوسته‌ای تلخ‌مزه به نام ساپونین است که چنانچه از دانه زدوده نشود قابلیت خوراکی نخواهد داشت.

 شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا با در اختیار داشتن دستگاه­های مدرن، دانه کینوا را پوست‌گیری می‌نماید. برنج کینوا تولیدی این شرکت بسیار مرغوب و مشتری‌پسند است. برای خرید دانه کینوا در تهران با کارشناسان بخش فروش این سایت در ارتباط قرار بگیرید.

محصولات کینوا برای عرضه به شرکت پخش

دانه کینوا برداشت‌شده از مزرعه نیاز به فرآوری خاص دارد. ابتدا دانه‌ها را کوبیده و در مزرعه تمیز می‌کنند. سپس برای فرآوری بیشتر به یک کارخانه مجهز منتقل می‌نمایند تا زباله‌های ریز، کاه و پوسته ساپونین تلخ دانه، که درواقع ماده‌ای محافظتی گیاه در برابر حشرات و پرندگان است، از آن جدا شود. سپس دانه‌های پوست‌گیری شده شسته می‌شوند تا ساپونین باقیمانده بر روی آن‌ها کاملاً از بین برود.

در انتها دانه‌های مرطوب را در دستگاه سانتریفیوژ به‌سرعت می‌چرخانند تا خشک شود. پس از خشک‌شدن دانه‌های کینوا بر اساس اندازه از هم جدا می‌شوند. دستگاه‌های سورتینگ، دانه‌های بزرگ را که به رویال کینوا معروف است از دانه‌های کوچک‌تر جدا می‌کند. همه اندازه‌های دانه کینوا به بازار عرضه می‌شود اما قیمت دانه‌های بزرگ­تر و درشت‌تر گران­تر است. شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا با انجام ۷ مرحله کامل فرآوری بر روی دانه برداشت‌شده کینوا، محصولی یکدست، درشت و باکیفیت را آماده عرضه به شرکت‌های پخش می‌کند.

قیمت دانه کینوا فله و بسته بندی در یزد

دانه کینوا در بازار فروش مواد غذایی ایران به‌صورت بسته‌بندی و فله عرضه می‌گردد. قیمت دانه کینوا به‌صورت عمده و فله مقرون‌به‌صرفه‌تر است و از قیمت نوع بسته‌بندی آن ارزان‌تر می‌باشد. دانه کینوا بسته‌بندی‌شده در وزن‌های چند صد گرمی تا یک‌کیلویی به فروش می‌رسد. دانه کینوا بسته‌بندی‌شده آماده عرضه به فروشگاه‌های فروش مواد غذایی ارگانیک، فروشگاه‌های وگان و هایپر مارکت‌ها می‌باشد. دانه کینوا بسته‌بندی‌شده تمیز، شسته شده و آماده استفاده سریع می‌باشد. جهت استعلام قیمت دانه کینوا در یزد از طریق شماره تماس‌های موجود در سایت ایلیا با کارشناسان بخش فروش این مجموعه ارتباط برقرار نمایید.

کینوا

کینوا را از کجا بخریم

کینوا یک شبه غله بسیار مغذی است که معروف‌ترین منبع پروتئین گیاهی می­‌باشد. از کینوا به‌خاطر پتانسیل‌های بالای غذایی آن در رژیم غذایی گیاهی، رژیم‌های لاغری و رژیم‌های فاقد گلوتن استفاده می‌شود. دانه کینوا سرشار از فیبر محلول در آب، آهن، اسید آمینه‌های ضروری به‌خصوص لیزین و ویتامین‌های گروه ب است. ازاین‌رو مصرف کینوا در رژیم‌های درمانی بسیار معمول و متداول است.

 برای تهیه دانه کینوا باید به این نکته توجه کنید که محصول موردنظر شما از نظر مواد زائد و ساپونین پاک‌سازی شده باشد. بسیار مهم است که محصول کینوا را از مراکزی تهیه بفرمایید که مجوزات سلامت مورد تأیید سازمان غذا و دارو را داشته باشند. شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا تمام مجوزات سلامت و غیرترا­ریختگی دانه کینوا را دارد. برای خرید دانه کینوا مرغوب از بخش فروش سایت شرکت ایلیا، از طریق راه‌های ارتباطی ذکر شده در این سایت با کارشناسان متخصص این مجموعه ارتباط برقرار نمایید.

قیمت خرید کینوا از کشاورز در یزد

ازآنجاکه کشاورز دانه کینوا برداشت‌شده از مزارع خود را نمی‌تواند به طور مستقیم به بازارهای عرضه مواد غذایی ارائه نماید، شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا اقدام به خرید دانه کینوا از کشاورز با قیمت تضمینی می‌کند. این شرکت بذر کینوا با عملکرد بالا را در اختیار کشاورز قرار می‌دهد و به وی کمک می‌کند تا محصولی کم‌ریسک و باکیفیت را برداشت نماید. سپس محصول برداشت‌شده را مستقیماً از کشاورز با قیمت مصوب و به‌صورت تضمینی خریداری می‌نماید. جهت استعلام قیمت خرید کینوا از کشاورز در شهر یزد با کارشناسان بخش فروش بذر کینوا در سایت شرکت ایلیا ارتباط تلفنی برقرار نمایید.

ارتباط با ما


دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *