خرید اینترنتی سبوس برنج قهوه‌ای فله و بسته‌بندی

سبوس

خرید اینترنتی سبوس برنج قهوه‌ای فله و بسته‌بندی در سایت شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا امکان‌پذیر شد. برای اطلاع از اثرات سبوس برنج قهوه‌ای بر لاغری، مقالات موجود در سایت شرکت ایلیا را مطالعه بفرمایید. شما همچنین می‌توانید قیمت سبوس برنج قهوه‌ای تهیه‌شده از لایه دوم را از این سایت استعلام کنید.

مرکز خرید اینترنتی سبوس برنج قهوه‌ای بسته‌بندی

دانه برنج مانند بسیاری از غلات دارای پوسته‌ای نسبتاً سخت است که سبوس نام دارد. در فرایند فرآوری دانه برنج، پوسته اول این دانه را جدا کرده تا برنج قهوه‌ای به دست آید. ازآنجاکه در ایران برنج سفید بیشترین طرف‌دار را در بین انواع برنج دارد، لایه دوم سبوس برنج قهوه‌ای را نیز از آن زدوده تا برنج سفید تهیه گردد. سبوس برنج قهوه‌ای یک ماده مغذی دارای کربوهیدرات‌های پیچیده است که با تأخیر در روده گوارش و جذب می‌شوند. دیرهضم بودن سبوس برنج قهوه‌ای سبب می‌شود که کلسترول در روده‌ها تجمع نکند و گلوکز اضافی در خون آزاد نشود.

فیبر موجود در سبوس برنج قهوه‌ای سبب جذب گلوکز در سلول‌ها می‌شود و سطح قند خون را کاهش می‌دهد. ازاین‌رو استفاده از سبوس برنج قهوه‌ای در رژیم درمانی افراد مبتلا به دیابت نوع ۲ توصیه می‌شود. سبوس برنج قهوه‌ای یکی از مواد تصفیه‌کننده کبد است. هرچقدر کبد ما از چربی و سموم پاک‌تر شود، تأثیر آن بر سلامتی را بیشتر حس می‌کنیم. بیماری‌هایی همچون خستگی مزمن، لک‌های پوستی، جوش‌های مقاوم پوست، سرطان و ریزش مو به دلیل کبد چرب و سرشار از سموم می­‌باشد. مصرف مداوم سبوس برنج قهوه­‌ای کبد را پاک‌سازی می­‌کند.

شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا معتبرترین مرکز خرید اینترنتی سبوس برنج قهوه‌ای بسته‌بندی در کشور، منطقه و بازارهای جهانی می‌باشد جهت خرید اینترنتی سبوس برنج قهوه‌ای بسته‌بندی با کارشناسان بخش فروش ما تماس بگیرید.

سبوس

سبوس برنج قهوه‌ای برای لاغری

سبوس برنج قهوه­‌ای که اغلب از دانه آن حذف می‌شود، سرشار از مواد غذایی و ویتامین‌های مختلف است. بسیاری از مطالعات نشان می‌دهد که مصرف سبوس برنج قهوه‌ای در کنار فعالیت بدنی مناسب و رعایت اصول رژیم غذایی، سبب کاهش وزن و لاغری می‌گردد. این ماده غذایی مفید علاوه بر تأمین نیازهای بدن، کالری کمی دارد و به ثابت نگه‌داشتن وزن کمک می‌کند.

فیبر موجود در سبوس برنج قهوه‌ای عاملی مؤثر در روند کاهش وزن است. فیبر می‌تواند آب زیادی در خود جذب کند و حجم معده را اشغال نماید. درنتیجه شما با مصرف سبوس برنج قهوه‌ای احساس سیری بیشتری خواهید کرد. هرچقدر عملکرد روده‌ها بهتر باشد روند لاغری و کاهش وزن سریع‌تر اتفاق می‌افتد. یبوست و مشکلات روده یکی از عوامل چاقی هستند که با مصرف سبوس برنج قهوه‌ای درمان می‌شود. از نکات مهم در مورد مصرف سبوس برنج قهوه‌ای در رژیم لاغری، جلوگیری از ریزش مو در اثر مصرف کم کربوهیدرات می‌باشد.

قیمت سبوس برنج قهوه‌ای تهیه شده از لایه دوم

دانه برنج مانند سایر غلات از دو لایه پوسته تشکیل شده است. لایه اول پوسته برنج ممکن است به سموم و مواد شیمیایی استفاده‌شده در شالیزار برنج آغشته شده باشد و در اثر مصرف به سلامت بدن آسیب برساند. اما لایه دوم پوسته برنج که همان سبوس برنج است، از نظر ارزش غذایی مغذی است و خاصیت مصرفی دارد.

سبوس برنج قهوه‌ای تولید شده در شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا، همان لایه دوم سبوس برنج قهوه‌ای است. جهت استعلام قیمت سبوس برنج قهوه‌ای تهیه شده از لایه دوم، با کارشناسان بخش فروش شرکت ایلیا تماس بگیرید.

سبوس

خواص سبوس برنج قهوه‌ای برای مو

یکی از فواید مصرف سبوس برنج قهوه‌ای، اثر مثبت آن بر تقویت و رشد مو است. تحقیقات نشان می‌دهند که مصرف سبوس برنج قهوه‌ای سبب جلوگیری از ریزش مو می‌شود. مواد مغذی موجود در سبوس برنج قهوه‌ای از سفید شدن زودهنگام مو جلوگیری می‌کند و حتی مصرف مداوم و طولانی‌مدت آن می‌تواند بر روی موهای سفید اثر گذاشته و رنگ آن‌ها را برگرداند.

هرچقدر از سبوس برنج قهوه‌ای در سنین پایین‌تر استفاده شود، اثرگذاری آن بر روی مو و تقویت آن بیشتر خواهد بود. به‌طوری‌که گفته می‌شود جوانان مبتلا به ریزش و سفیدی مو بهتر است برای درمان و رفع مشکل‌شان از سبوس برنج قهوه‌ای در رژیم غذایی خود استفاده کنند. ویتامین‌های گروه B موجود در سبوس برنج قهوه‌ای، مهم‌ترین عامل تأثیرگذار بر مشکلات مربوط به مو در جوانان می‌باشد. از سبوس برنج قهوه‌ای می‌توان در ماست و سالاد یا از ترکیب آن در شیر استفاده کرد.

بهترین مارک سبوس برنج قهوه‌ای

شلتوک برنج همان لایه اول پوسته برنج است که گاهی به‌اشتباه با سبوس برنج جایگزین می‌شود. برخی از فروشندگان عمده سبوس برنج، درواقع شلتوک برنج را به‌جای این ماده می‌فروشند. خواص اصلی سبوس برنج در لایه زیرین شلتوک آن می‌باشد. درواقع شلتوک برنج هیچ خاصیت غذایی ندارد و حتی ممکن است مصرف آن به سلامت بدن شما آسیب برساند. بهتر است برای تهیه سبوس برنج قهوه‌ای از مراکز معتبر تولید این ماده غذایی خرید کنید.

شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا یکی از مراکز تولید بهترین مارک سبوس برنج قهوه‌ای در ایران است. برای تهیه بهترین مارک سبوس برنج قهوه‌ای از این شرکت با کارشناسان بخش فروش مجموعه ایلیا تماس بگیرید.

خرید اینترنتی سبوس برنج قهوه‌ای فله در کشور

شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا تولیدکننده سبوس برنج قهوه‌ای فله در کشور می‌باشد. این شرکت آمادگی تأمین سبوس برنج قهوه‌ای فله موردنیاز خریداران مختلف اعم از عطاری‌ها، کارخانجات صنایع تبدیلی و فروشگاه‌های عرضه مواد غذایی می‌باشد. جهت خرید سبوس برنج قهوه‌­ای فله در سراسر ایران با کارشناسان بخش فروش ما تماس بگیرید.

ارتباط با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *