بازار فروش کینوا و محصولات آن در ایران

آرد کینوا

بازار فروش کینوا و محصولات آن در ایران کدام مجموعه است؟ آرد کینوا ویژه کارخانه‌های تولیدی در کدام مجموعه به فروش می‌رسد؟ پودر پروتئینی کینوا چه مصارفی دارد و از کجا می‌توان آن را تهیه نمود؟ قیمت دانه کینوا سه‌رنگ چقدر است؟ شرکت­های پخش و بسته‌­بندی مواد غذایی، دانه کینوا موردنیاز خود را از کدام بازار می­‌توانند تهیه کنند؟

بازار فروش آرد کینوا ویژه کارخانه‌های تولیدی

گیاه کینوا از دسته گیاهان زراعی است که دانه‌های ریز و بسیار مغذی تولید می‌کند. دانه کینوا سرشار از مواد مغذی و با ارزش است، ازاین‌رو به خاویار گیاهی یا سبز معروف است. دانه‌های پخته‌شده‌ کینوا قابل‌استفاده در انواع غذاها، سوپ‌ها و سالادها می‌باشد. از دانه کینوا آردی بسیار مغذی و بدون گلوتن نیز تهیه می‌شود که در پخت نان‌های رژیمی، بیسکویت‌ها و شیرینی‌های سالم و کیک‌های پروتئینی کاربرد دارد. ابتدا برای تهیه آرد کینوا باید دانه آن در ۷ مرحله فرآوری شود. دانه کینوا دارای پوسته‌ای حاوی ماده ساپونین است. این ماده طعمی تلخ دارد و مانند صابون در آب کف می‌کند. چنانچه ماده ساپونین از دانه کینوا زدوده نشود، این دانه غیر قابل خوراکی است و مصرف آن مضر می­باشد.

شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا با در اختیار داشتن دستگاه‌های مجهز و مدرن فرآوری ریزدانه‌ها، قادر به جداسازی ساپونین از دانه کینوا می‌باشد. در فرایند فرآوری دانه کینوا در کارخانه‌های تولید آرد شرکت ایلیا، ماده مغذی و سبوس این دانه حفظ می‌شود و به آن آسیبی وارد نمی‌شود. پس از پوست‌گیری و انجام تمام مراحل فرآوری بر روی دانه کینوا، آن را در دستگاه‌های آسیابانی به روش سرد به آرد کینوا تبدیل می‌نمایند.

آسیاب کردن به روش سرد مختص کارخانه‌های فرآوری و تولید آرد شرکت ایلیا می‌باشد. این شرکت با طراحی دستگاه‌های آسیابانی ویژه، مخصوص ریزدانه‌ها، شرایطی را به وجود آورده که دمای دانه غلات و شبه غلات در تمام فرایند آسیاب شدن بالا نرفته و سبوس و مواد غذایی دانه در آرد حفظ می‌شود.

آرد کینوا تولیدی در شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا، ارزش غذایی برنج کینوا را دارد و به‌صورت فله‌ای به فروش کارخانه‌های تولیدی می‌رسد. برای تهیه آرد کینوا در اوزان مختلف می‌توانید از طریق تماس تلفنی با کارشناسان این مجموعه ارتباط برقرار نمایید.

آرد کینوا

خریدار کینوا عمده و تناژ

دانه کینوا و محصولات آن یک منبع غذایی جدید محسوب می‌شود. آرد جوانه‌زده‌ کینوا برای تهیه نان و نشاسته در صنعت تولید مواد غذایی استفاده می‌شود. از کینوا در تهیه شکلات تلخ پروتئین‌دار به‌عنوان یک میان وعده مغذی و یا برای افزایش پروتئین در تولید مافین، پاستا، اسنک، انواع نوشیدنی‌ها، غلات صبحانه و تولید نان و بیسکویت استفاده می‌شود. کینوا جایگزین مناسبی برای گوشت و پروتئین حیوانی است.

در صورت تمایل به خرید برنج کینوا به‌صورت عمده و تناژ با شماره‌های ذکر شده در سایت ایلیا تماس حاصل نمایید و در ارتباط مستقیم با کارشناسان مجرب بخش فروش دانه کینوا قرار بگیرید.

پودر کینوا پروتئینی کینوا

دانه کینوا در بین تمام دانه‌های مغذی و غلات پروتئین بیشتر و باکیفیت‌تری دارد. ازاین‌رو این دانه و فرآورده‌های آن گزینه بسیار مناسبی برای مصرف ورزشکاران و بدن‌سازی­ها می‌باشد. برنج کینوا پروتئین موردنیاز ورزشکاران برای عضله‌سازی را تأمین می‌نماید. برای مصرف راحت‌تر پروتئین دانه کینوا، آن را پودر کرده و در بسته‌بندی‌های مختلف با نام “پودر پروتئینی کینوا” به فروش می‌رسانند. پودر پروتئینی کینوا محصولی جدید جهت پخت نان‌های رژیمی در منزل می‌باشد.

پودر پروتئین کینوا جایگزین طبیعی پودر پروتئین بدن‌سازی می‌باشد. از فواید مصرف پودر پروتئین کینوا می‌توان به افزایش قدرت و عضله‌سازی در بدن­سازان، کاهش اشتها و افزایش انرژی، حفظ سلامت پوست و مو در طول رژیم غذایی، کنترل سطح قند خون بدن، افزایش سطح ایمنی بدن و کمک به سلامت بیشتر سیستم قلبی و عروقی اشاره کرد.

پودر پروتئین کینوا کاملاً ارگانیک و طبیعی بوده و مزیت‌های بیشتری نسبت به پودر پروتئین صنعتی مورد استفاده بدن‌سازان دارد. برای استفاده از این پودر می‌توانید هر روز ۱ الی ۲ قاشق غذاخوری آن را به سالاد، ماست، شیر، آب‌میوه، سوپ یا هر نوع غذایی که میل می‌کنید اضافه نمایید.

پودر پروتئین کینوا تولیدی در شرکت ایلیا به‌صورت بسته‌بندی‌های چند صد گرمی، نیم‌کیلویی و یک‌کیلویی، آماده فروش به فروشگاه‌های مواد غذایی ارگانیک و باشگاه‌های بدن‌سازی می‌باشد.

کینوا

دانه کینوا قیمت سه رنگ

از حدود ۵ هزار سال پیش در کشورهای قاره آمریکای جنوبی به‌ویژه بولیوی، شیلی و پرو دانه کینوا کشت می‌شده است. در سال ۲۰۰۳ میلادی کشورهای بولیوی و پرو بزرگ‌ترین صادرکنندگان دانه کینوا به سایر کشورهای جهان شناخته شده‌اند. این گیاه ارقام بسیار متفاوتی دارد و در حدود ۱۶۰ ژنوتیپ برای آن گزارش شده است. این ارقام به رنگ‌های مختلف سفید، صورتی و قرمز تا سیاه در دنیا وجود دارد.

ارزش غذایی تمام ارقام دانه کینوا تقریباً به یک میزان است. از چند دهه گذشته ۳ نوع کینوا سفید، قرمز و سیاه به ایران وارد می‌شده است. امروزه کشت برنج کینوا سفید در بسیاری از مزارع سراسر کشور امری معمول به شمار می­‌آید. اما کشت کینوا قرمز و سیاه تنها در مزارع شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا انجام می‌شود. مخلوط سه‌رنگ دانه کینوا به‌عنوان محصولی جدید در بسته‌بندی‌ها چند صد گرمی و به‌صورت فله‌ای به بازار فروش غلات ایران عرضه می‌شود.

قبل از خرید دانه کینوا سه‌­رنگ از کیفیت محصول، روش فرآوری آن و قیمت نهایی ویژه مصرف‌کننده اطمینان حاصل نمایید. مشاوران مجرب و متخصص شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا همواره آماده خدمت‌رسانی و ارائه اطلاعات موردنیاز خریداران دانه کینوا سه‌رنگ می‌باشند. شما می‌توانید از طریق شماره­‌های تماس ذکر شده در سایت یا آدرس ایمیل شرکت به‌صورت مستقیم سؤالات خود را از کارشناسان این مجموعه پرسش نمایید.

کینوا

بازار فروش محصولات کینوا ویژه شرکت­های پخش و بسته‌­بندی

شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا مجموعه‌ای معتبر جهت فروش محصولات کینوا ویژه شرکت‌های پخش و بسته‌بندی می‌باشد. محصولات کینوا عرضه‌شده توسط این شرکت، تولید مستقیم مزارع و کارخانه­‌های این مجموعه است و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. قیمت محصولات کینوا شرکت ایلیا بسیار مقرون‌به‌صرفه است و در صورت فروش به شرکت‌های پخش و بسته‌بندی حاشیه سود بالایی برای محصول نهایی این مجموعه‌ها خواهد داشت. کارشناسان مجرب بخش فروش شرکت ایلیا آماده ارائه خدمات به تمامی شرکت‌های پخش و بسته‌بندی در سراسر کشور می‌باشند؛ از طریق راه‌های ارتباطی ذکر شده در سایت ایلیا با کارشناسان این مجموعه در ارتباط مستقیم قرار بگیرید.

ارتباط با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *