خرید بذر و دانه کینوا در تبریز

کینوا

برای خرید بذر و دانه کینوا در تبریز می‌توانید به سایت معتبرترین و بزرگ‌ترین مرکز عرضه برنج کینوا در کشور مراجعه نمایید. در سایت شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا شما می‌توانید اطلاعاتی شامل کشت و میزان برداشت کینوا در تبریز، قیمت انواع دانه کینوا و خصوصیات دانه کینوا سه رنگ را به دست آورید. کارخانه‌های خرید کینوا در تبریز می‌توانند با مراجعه به سایت شرکت ایلیا محصول موردنیاز خط تولید خود را تأمین نمایند.

خرید و کشت بذر کینوا در تبریز

استان آذربایجان شرقی با مرکزیت شهر تبریز، قطب ویژه تولید محصولات کشاورزی است. یک میلیون و ۲۰۰ هزار هکتار از اراضی این استان مستعد کشاورزی و تولید محصولات زراعی و باغی است. شهر تبریز دارای خاکی حاصلخیز و منابع آبی فراوان است. در اراضی شهر تبریز محصولات کشاورزی به دو صورت دیمی و باغی کشت می‌شود.

از وسعت یک میلیون و ۲۰۰ هزار هکتاری مزارع استان آذربایجان شرقی، سالانه در حدود ۴۰۰ هزار هکتار آن به کشت گندم اختصاص داده می‌شود. کلزا از دیگر محصولات محبوب در بین کشاورزان تبریزی است و سالانه در حدود دو هزار و ۶۰۰ هکتار از اراضی این شهرستان به زیر کشت کلزا می‌رود. تبریز در بین شهرهای استان آذربایجان شرقی به قطب تولید کلزا معروف است.

کشت گیاه کینوا در تبریز می­تواند انتخابی بسیار مناسب با سوددهی خوب برای کشاورزان این شهرستان باشد. ازآنجایی‌که زمستان‌های شهر تبریز سرد و پربرف و باران است، کشت بذر کینوا در فصل پاییز و زمستان در این شهر امکان‌پذیر نیست. برای کاشت بذر کینوا در شهر تبریز کارشناسان زراعی فصل بهار را توصیه می‌کنند. برای تولید محصول باکیفیت و افزایش عملکرد گیاه کینوا در تبریز، بهتر است بذر آن را در اواخر بهار کاشت؛ در این صورت می‌توان تا قبل از شروع فصل سرما و در اواخر تابستان دانه کینوا را برداشت کرد.

خاک مزارع شهرستان تبریز بسیار حاصلخیز است و برای افزایش عملکرد محصول گیاه کینوا تنها کافی است ۱۵۰ کیلوگرم کود NPK و ۲ نوبت کود سرک به خاک مزرعه اضافه شود.

کینوا

میزان برداشت کینوا در تبریز

برای کاشت و پرورش گیاه کینوا پربازده نیاز است که از ابتدا بذر مرغوب و اصلاح‌شده را تهیه کنید. هر نوع بذر کینوایی که در بازار به فروش می‌رسد، مناسب برای کشت و تولید دانه کینوا نیست. گاهی کشاورزان همان دانه‌ای را که از مزارع خود برداشت می‌کنند برای کشت مجدد گیاه کینوا استفاده می‌کنند و یا آن را به کشاورزان دیگر می‌فروشند. دانه‌ کینوا برداشت شده از مزارع این گیاه، بذر نیست و قوه نامیه پایینی دارد. چنانچه این دانه به‌عنوان بذر در مزارع پرورش کینوا کاشته شود، گیاهی که از آن تولید می‌شود قبل از دانه‌بندی خشک خواهد شد.

برای تهیه بذر کینوا مرغوب و اصلاح‌شده، کشاورزان نیاز دارند که از مراکز معتبر تولید بذر کینوا خرید کنند. شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا با تحقیق بر روی بذور وارداتی گیاه کینوا اقدام به تولید بذر کینوا داخلی پربازده کرده است. بذر کینوا تولیدی این شرکت عملکردی بسیار بالا دارد و زودرس است. کشاورزان می‌توانند با کشت این بذر در مزارع خود بعد از ۱۰۰ روز محصول کینوا باکیفیت و بازارپسندی را برداشت نمایند.

راه ارتباطی با کارشناسان بخش فروش بذر کینوا شرکت ایلیا در تبریز، برقراری تماس تلفنی می‌باشد. شما می‌توانید از طریق شماره تماس‌های ذکر شده در سایت شرکت ایلیا با مشاورین مجرب این مجموعه در ارتباط قرار بگیرید.

دانه کینوا سه رنگ

کینوا گیاهی باستانی است که دانه آن به برنج اینکا معروف است. این گیاه به‌صورت طبیعی در مناطق کوهستانی کشورهای قاره آمریکای جنوبی می‌روید. تاریخ‌شناسان معتقدند دانه کینوا ماده غذایی اصلی اقوام باستانی کشورهای بولیوی، شیلی و پرو بوده است و آن‌چنان در امنیت غذایی آن‌ها تأثیر داشته است که آن را دانه­ای مقدس می‌دانستند. قوم اینکا دانه کینوا را مادر تمام غلات می‌نامیدند.

برنج کینوا سرشار از مواد مغذی مورد نیاز بدن است و ارزش غذایی بالای آن باعث شده است که مجامع و سازمان‌های مربوط به تولید غذا در سراسر جهان دانه کینوا را خاویار گیاهی یا سبز بنامند. دانه کینوا سرشار از ۹ اسیدآمینه ضروری بدن است. اسیدآمینه لیزین در سایر غلات کمتر یافت می‌شود، اما دانه کینوا منبع غنی از این ماده غذایی می­باشد.

دانه کینوا در رنگ‌های بسیار متفاوتی در سراسر جهان یافت می‌شود. سال‌هاست که در ایران سه‌رنگ سفید، قرمز و سیاه برنج کینوا وارد می­شود و در بازارهای فروش مواد غذایی عرضه می‌گردد. دانه کینوا سه‌رنگ، محصولی مغذی و فراسودمند است که به‌تدریج موردتوجه خانواده‌های ایرانی قرار گرفته است.

خرید کینوا با نازل ترین قیمت در تبریز

شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا چندین سال است که دانه کینوا سه‌رنگ را در داخل کشور کشت و تولید می‌نماید. دانه سه‌رنگ کینوا تولیدی این شرکت به‌صورت بسته‌بندی و عمده در بازارهای داخلی و خارج کشور به فروش می‌رسد. برنج کینوا سه رنگ تولیدی شرکت ایلیا از نظر کیفیت و ارزش غذایی مانند نمونه خارجی آن است و به دلیل تأثیر نگرفتن از نوسانات ارزش دلار، قیمت نهایی آن برای مصرف‌کننده بسیار مقرون‌به‌صرفه‌تر از نمونه وارداتی آن است.

برای خرید دانه کینوا سه‌رنگ به‌صورت بسته‌بندی یا عمده، می‌توانید از طریق شماره تماس‌های بخش فروش سایت ایلیا، با کارشناسان مجرب این مجموعه ارتباط مستقیم برقرار نموده و سفارش خود را به‌صورت تلفنی ثبت نمایید. خریداران عمده این محصول می‌توانند علاوه بر دریافت اطلاعات کامل محصولی، نمونه محصول و آنالیز آن را نیز درخواست نموده و با اطمینان بیشتر سفارش خود را نهایی کنند.

کینوا

قیمت دانه کینوا سفید

در بین انواع نمونه دانه کینوا، نوع سفیدرنگ آن متداول‌تر است و سطح زیر کشت آن در داخل کشور بیشتر از ۲ نوع قرمز و سیاه آن می‌باشد. دانه کینوا سفید ارزش غذایی مشابه با سایر انواع دیگر دارد و به دلیل عرضه بیشتر آن در بازارهای داخلی کشور، قیمتی مناسب‌تر از انواع دیگر دارد. از دانه کینوا سفید برای تهیه غذاهای گیاهی، جایگزین‌کردن به‌جای برنج سفید، اضافه‌کردن به سالادهای گیاهی و تهیه انواع کتلت و همبرگر گیاهی استفاده می‌شود.

برای استعلام قیمت کینوا سفید، می‌توانید با کارشناسان بخش فروش سایت شرکت ایلیا ارتباط برقرار نموده و پس از تصمیم‌گیری سفارش خود را به‌صورت تلفنی ثبت نمایید.

ارتباط با ما


دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *