فروش انواع محصول دانه کینوا در ایران

کینوا

قیمت فروش انواع محصول دانه کینوا در ایران را می‌توانید از معتبرترین مرجع تولید و کشت کینوا در کشور استعلام نمایید. محصولات دانه کینوا در ایران دارای انواع مختلف و کیفیت‌ها و آنالیزهای متفاوت است که هر خریدار با توجه به نوع نیاز و نوع مصرف خود یکی از آن‌ها را انتخاب کرده و خریداری می‌کند.

قیمت هر کیلو کینوا

قیمت هر کیلو کینوا بسته به وارداتی و ایرانی بودن آن متفاوت است. همچنین مراکز تولید کینوا نیز به دلیل تنوع که دارند، قیمت‌های متفاوتی را ارائه می‌دهند. که نوع قوی وارد قیمت که نوع وارداتی قیمت  هر کیلو کینوا وارداتی به دلیل هزینه‌های گمرک، نوسانات ارز و دلار، هزینه‌های بسته‌بندی و واردات کالا از خارج از کشور، قیمت‌های بالایی را دارد.

 کینوا وارداتی به‌صورت تناژ های محدود و فراوری شده به کشور وارد می‌شود. تنها مصرف کینوا وارداتی مصارف خانگی در بسته‌بندی‌های 200تا300 گرمی می‌باشد که این محصول را می‌توان در فروشگاه‌ها و سوپرمارکت‌های سطح کشور خرید کرد. این محصولات عمدتاً کینوا سفید، کینوا سیاه، کینوا قرمز و کینوا سه‌رنگ می‌باشد که قیمت‌های بین کیلویی 80 تا 300هزار تومن را به خود اختصاص داده‌است.

کینوا ایرانی حدود یک دهه است که در ایران کشت‌وکار می‌شود و استان‌های مختلف و کشاورزان مختلف به کشت آن مشغول هستند. شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا یکی از پیشروترین شرکت‌ها در حوزه کشت محصولات فراسودمند به‌ویژه کینوا است که توانسته‌ با ترویج و مشاوره تخصصی در حوزه کشت، این دانه ارزشمند را در استان‌های مختلف تولید کند.

این مجموعه با داشتن 2000 هکتار سطح زیر کشت کینوا در کشور برنامه ریزی دقیقی برای تولید و فراوری عرضه به بازار دانه کینوا دارد. کشاورزان استان‌های مختلف می‌توانند برای عقد قرارداد خرید تضمینی با این مجموعه اقدام نمایند. این شرکت بعد از برداشت محصول، دانه کینوا را به کارخانه منتقل کرده و فرآوری بسیار ویژه‌ای را بر روی آن انجام می‌دهد تا محصول ساپونین زدایی و قابل خوردن شود.

کینوا

کینوا ایرانی در بازار ایران

 کینوا ایرانی در بازار ایران،  قیمت‌های بسیار متفاوتی دارد قیمت هر کیلو کینوا ایرانی می‌تواند از قیمت‌های بسیار پایین تا قیمت‌های بسیار بالا را شامل شود.

کینوا ایرانی تولیدشده در شرکت ایلیا،  تنها کینوا موجود در کشور است که دارای سیب سلامت و پروانه ساخت بهداشتی می‌باشد و از لحاظ مجوزات بهداشتی و عدم ترا ریختگی کیفیت لازم مورد نیاز بازار را دارد.

قیمت هر کیلو کینوا ایرانی برای مصرف خانگی از کیلویی چهل تا هفتاد هزار تومن متفاوت است که بسته به نوع مصرف مخاطب که مصرف خانگی باشد یا مصرف برای کارخانجات و یا به‌صورت تناژ و شرکت‌های بسته‌بندی پخش متنوع است.  کینوا ایرانی با قیمت بسیار پایین یک هشدار است!

مصرف‌کنندگان نباید که نوای ایرانی را با قیمت‌های بسیار پایین خریداری نمایند و صرفاً قیمت را ملاک خرید قرار دهند. این‌که قیمت یک محصول از حالت نرم بازار پایین‌تر باشد یک هشدار برای مصرف‌کننده است .

ممکن است کینوا ایرانی که قیمت بیست هزار تومن دارد، دارای مشکلات بهداشتی باشد و ساپونین زدایی نشده باشد یا فرآوری ناقصی داشته باشد که دراین‌صورت اصلاً به مصرف‌کنندگان و خریداران توصیه نمی‌شود که این محصول را خریداری کنند چون سلامت آن‌ها به خطر می‌افتد.

خرید و فروش محصول دانه کینوا در تهران

برای خرید دانه کینوا در تهران و کرج و سایر شهرهای کشور تنها کافی است با کارشناسان و مشاوران مجرب این مجموعه تماس گرفته تا خریدی مناسب داشته باشید. محصولاتی که در این مجموعه تولید می‌شود

  •  دانه کینوا سفید
  • دانه کینوا قرمز
  • دانه کینوا سیاه‌
  • دانه کینوا سه‌رنگ
  • آرد کینوا

 می‌باشد. این مجموعه با داشتن مجوزات کامل بهداشت می‌تواند، یکی از معتبرترین مراکز خرید کینوا در ایران باشد. استان‌های مختلف تنها با تماس تلفنی با واحد فروش می‌توانند نوع مصرف خود را مشخص کرده و کیفیت لازم محصول را شناسایی و بعد از دریافت نمونه قیمت مناسبی را از این مجموعه دریافت نمایند. ارسال بار در این مجموعه به‌صورت پست و به‌صورت باربری است که در هر دو صورت برای مصرف‌کنندگان خرد و عمده و تناژ کاملاً به‌صرفه و اقتصادی می‌باشد و شرکت شرایط تخفیف ویژه‌ای را لحاظ کرده‌است.

کینوا

بازار فروش محصول کینوا

بازار فروش کینوا و محصولات مختلف آن در ایران بسیار متنوع است و مشتریانی که مصارف خرد در حد ماهیانه دو تا پنج کیلو مصرف دارند، باید خرید خرد و خریدهای بسته‌بندی کینوا را انتخاب کند. این افراد می‌توانند برای خرید و فروش برنج کینوا به هارپر مارکت‌ها،  فروشگاه‌های سطح کشور، به‌صورت حضوری و یا اینترنتی از فروشگاه‌های اینترنتی اقدام کرده و محصول موردنیاز خود را خریداری نمایند.

 مشتریانی که سفارش‌های تناژ و سفارش‌های عمده دارند می‌توانند با دریافت نمونه محصول از این شرکت بهترین نمونه مورد نیاز خود را تهیه و آنالیز کنند. این مجموعه همه مجوزات بهداشتی مربوطه را دارد در کمترین زمان ممکن، مجموعه‌هایی مانند کارخانجات صنایع تبدیلی، شرکت‌های پخش و بسته‌بندی می‌توانند محصول مورد نیاز خود را تهیه و به‌صورت بلندمدت عقد قرارداد نموده و برای تولید محصولات مد نظرشان اقدام نمایند.

قیمت انواع کینوا سه رنگ

قیمت انواع کینوا سه‌رنگ در ایران دارای چالش‌های بخصوصی است. کینوا سه‌رنگ در ایران شامل کینوا سیاه سفید و قرمز می‌باشد.

کینوا سه رنگ در ایران دو نوع ایرانی و وارداتی دارد. نوع سه رنگ وارداتی بسیار محدود به کشور وارد می‌شود و قیمت‌های کیلویی بالای دویست هزار تومن را دارند که برای مصرف‌کنندگان به‌عنوان کالای لوکس لاکچری استفاده می‌شود.

 کینوا سه‌رنگ وارداتی  بیشتر در مصارف سالاد و مصارف تزیینی غذاها استفاده می‌شود و کمتر مانند کینوا سفید، به‌عنوان غذای اصلی و جایگزین برنج مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین کینوا ایرانی سه‌رنگ تنها در مجموعه ایلیا تولید شده و این مجموعه با اختصاص زمین‌های کشت ویژه به کینوا سیاه و قرمز توانسته‌است، اولین کینوا قرمز و سیاه را در کشور تولید کند و با ترکیب با کینوا سفید این محصول فوق‌العاده و باارزش را در بازار ارائه دهد.

قیمت کینوا سه رنگ ایرانی تولیدی شرکت ایلیا، قیمت بسیار مناسبی داشته و برای شرکت‌های پخش و بسته‌بندی و حوزه‌های مختلف رستورانی بسیار به‌صرفه و اقتصادی می‌باشد. کینوا سفید ایرانی به نسبت وارداتی کمی ریزتر می‌باشد. اما کینوا و قرمز و سیاه ایرانی به نسبت کینوا وارداتی کاملاً هم‌اندازه است و از لحاظ کیفیت و ارزش غذایی تفاوتی با کینوا وارداتی ندارد و تنها به دلیل این‌که تولید داخل است و هزینه‌های مربوط به گمرک نوسان دلار و هزینه‌های بسته‌بندی و حمل‌ونقل را ندارد از لحاظ اقتصادی برای تولیدکننده بسیار به‌صرفه می‌باشد.

کینوا

زمان کاشت کینوا

زمان کاشت کینوا در کشور بسته به اقلیم و نوع آب‌وهوا بسیار گوناگون می‌باشد. در ایران سه تاریخ کاشت برای کینوا در نظر گرفته شده. تاریخ کاشت بهاره، پاییزه، زمستانه. معمولاً نواحی مرکزی و شرقی ایران در دو فصل کاشت بهاره پاییزه دارند و نواحی جنوبی ایران، تاریخ کاشت زمستانه دارند.

 در واقع همه استان‌های کشور به جز نوار جنوبی ایران، می‌توانند کینوا را در اسفندماه کشت کنند و در خردادماه برداشت کنند. برای کشت پاییزه می‌توانند کینوا را در نیمه دوم مردادماه کاشته و در اواخر آبان‌ماه برداشت کنند.

نوار جنوبی ایران نیز می‌توانند دانه کینوا را در مهر ماه کاشته و در اوایل دی‌ماه برداشت کنند. البته این تاریخ‌های کشت بسیار مختلف است و بسته به اقلیم بسیار می‌تواند جابجا شود. معمولاً کشاورزانی که علاقمند هستند دانه کینوا را کشت کنند، با کارشناسان مشاور و متخصصین شرکت توسعه تجارت ایلیا تماس گرفته و جزئیات زمین خود را اعلام می‌کنند. این کشاورزان برای این‌که تاریخ کاشت دقیق خود را پیدا کنند باید از افراد خبره کمک بگیرند. کارشناسان ایلیا با توجه به نوع اقلیم شرایط آب‌وهوایی می‌توانند تاریخ کاشت و تاریخ برداشت دقیق دانه کینوا را به کشاورز معرفی کنند تا در کشت دچار چالش نشود.

انتخاب تاریخ دقیق کشت و زمان کاشت کینوا بسیار مهم است و اگر زودتر یا دیرتر از موعد کشت شود،  می‌تواند خسارت‌های زیادی به کشاورز برساند و نه‌تنها سودآوری بالایی نداشته باشد بلکه ریسک بالایی را نیز به‌همراه داشته باشد.

 لذا از کشاورزان درخواست می‌کنیم، برای تعیین تاریخ زمان دقیق کشت خود و استفاده از مشاوره‌های تخصصی برای بالا بردن عملکرد در هکتار و کاهش ریسک با این مجموعه در ارتباط بوده و مشاوره ویژه دریافت نمایند. درصورتی‌که کشاورزان تمایل داشته باشند، می‌توانند با این شرکت عقد قرارداد خرید تضمینی نموده و محصول خود را با بالاترین قیمت در بازار به فروش برسانند.

کینوا

همکاری در خرید فروش محصول کینوا

خریداران متنوعی در حوزه کینوا در ایران وجود دارد. شرکت توسعه تجارت ایلیا با در نظر گرفتن همه سلایق و همه نیازهای مخاطبان سعی کرده‌است، محصولی با کیفیت بسیار عالی را تولید و با مجوزات بهداشتی و سیب سلامت آن را با کیفیت بالایی وارد بازار کند. مشتریان خرد کینوا می‌توانند محصول خود را از فروشگاه‌های سراسر کشور خریداری و یا با ارتباط با این مجموعه به‌صورت خرد در حجم‌های بالای پنج کیلو به‌راحتی و با پایین‌ترین قیمت خریداری نمایند.

شرکت‌ها و کارخانه‌هایی که علاقه به خرید و فروش فله و تناژ کینوا دارند، می‌توانند برای دریافت نمونه با این مجموعه ارتباط گرفته و بعد از دریافت نمونه و انجام آنالیزهای لازم، سفارش خود را ثبت نمایند. قیمت‌های ارائه‌شده از طرف این شرکت، بسیار صرفه اقتصادی دارد و به دلیل این‌که این مجموعه تولیدکننده است، دست واسطه‌ها را کوتاه کرده و بدون ‌واسطه محصولات را وارد بازار می‌کند.

هزینه‌های حمل‌ونقل کارکردن با این مجموعه بسیار پایین بوده و دارای صرفه اقتصادی می‌باشد و نه‌تنها سود مشخصی به تولیدکننده‌ها و خریدارها می‌دهد، بلکه سودی بالاتر از حد تصور را برای آن‌ها به ارمغان می‌آورد. در کنار این‌موضوع مشاوره تخصصی خرید و فروش برای توسعه کسب‌وکار را می‌توانید از این مجموعه دریافت کنید هدف ما رضایت مشتری است.

ارتباط با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *