ارزانترین قیمت بذر کینوا در ایران

کینوا

ارزانترین قیمت بذر کینوا در ایران کدام است؟ استعلام قیمت کیلویی و عمده را خریداران از کدام مرکز استعلام نمایند؟ خرید اینترنتی بذر کینوا را از کدام مرکز انجام دهیم؟

آیا ارزانی نشان کیفیت بذر است؟

برای خرید بذر ابتدا باید بدانیم که بذر قسمتی از گیاه بوده که برای تکثیر و رویش مورد استفاده قرار می‌گیرد. درواقع بذر یک گیاه زنده بوده ، که با فراهم ساختن شرایط مناسب، رشد می‌کند. برای جوانه‌زنی، بذر باید قوه نامیه بالایی داشته و هیچ‌گونه مانع فیزیکی و شیمیایی نداشته باشد.

ویژگی‌های یک بذر با کیفیت سلامت بر ( مریض یا آلوده به میکرو‌ارگانیسم‌های دیگر نباشد)، بلوغ بذر (طی شدن زمان مناسب برای جوانه‌زنی)، اندازه و خلوص آن، عمر بذر، قدرت رویش، قوه و قدرت نامیه بالا می‌باشد که ضمن خرید باید به آن‌ها توجه نمود.

حال با دانستن این موارد، ارزانی نه‌تنها نشان کیفیت و مرغوبیت بذر نیست بلکه باعث به وجود آمدن بذور و محصولی مریض و آلوده در پایان فصل برداشت می‌شود.

قیمت کینوا فله

قیمت هر کیلو بذر کینوا

کینوا یک محصول غذایی گیاهی‌است که دارای انواع متنوع است. قیمت روز هر کیلو کینوا بسته به عوامل مختلف بوده و از قیمت بالایی برخوردار نیست.این عوامل شامل نوع کینوا، نام برند و شرکت عرضه‌کننده، خرید به ‌صورت عمده، بسته‌بندی و فله‌ای و  کیفیت عرضه و ….  محصول دارد.

امروزه قیمت هر کیلو کینوا از طریق سایت‌های معتبر و فروشگاه‌های اینترنتی دارای نماد الکترونیکی زیادی ارائه می‌شود. قیمت کینوا بسته به کیفیت و رنگ آن ( سفید، سیاه، قرمز و رنگی) متفاوت بوده است.

شرکت ایلیا با تمرکز بر نیاز غذایی افراد و اثرات مثبت کینوا در سبک زندگی سالم و ارگانیک و حوزه سلامتی بستری را اماده ساخته تا مشتریان بتوانند کینوا مورد نیاز خود را در بسته‌بندی مناسب و به‌ صورت خرده و یا عمده تنها با ارتباط با شرکت و بدون واسطه خریداری نمایند.

تاریخ کاشت کینوا

کینوا قابلیت دو بار کشت و برداشت در طی یک سال را دارد. البته تعیین تاریخ کاشت مناسب، توجه به درجه‌حرارت در هنگام کاشت و شرایط آب و هوایی نیز یاید مد‌نظر قرار گیرد. کشت کینوا در کشور به ‌دو صورت بهاره و پاییزه مرسوم است.

کشت بهاره که سطح بیشتری از کشور را در بر می‌گیرد در مناطقی با آب و‌هوایی معتدل و معتدل سرد، معتدل گرم و گرم صورت می‌گیرد. پوشش این مناطق اکثرا در نوار شمالی و مرکزی  از تبریز،ارومیه  استان‌های شمالی گرفته تا سمنان، قم، اصفهان و شهرکرد  بوده و کشت بهاره در این استان‌ها از بهمن ماه آغاز و تا خرداد می‌تواند ادامه داشته باشد.

مناطق نوار ساحلی جنوب کشور نیز کشت پاییزه را انجام می‌دهند. در این مناطق گرمسیری از خوزستان، بوشهر گرفته تا کرمان و سیستان و بلوچستان کشت از شهریور آغاز و تا آبان ادامه می‌یابد.تاریخ کاشت مناسب بر روی کیفیت و قیمت بذر کینوا بسیار تاثیر گذار است.

نکته مهم در تعیین تاریخ کشت این است که مرحله گرده‌افشانی و پر شدن دانه با دماهای بالا تداخلی نداشته باشد در غیر اینصورت اثرات جبران نا‌پذیری بر عملکرد و قوه‌نامیه بذر تولیدی خواهد داشت.درجه ‌حرارت بهینه برای رشد زایشی و گرده‌افشانی 20-25 درجه ‌سانتی‌گراد می‌باشد و درجه حرارت بالا‌تر از 35 درجه سانتی‌گراد باعث عقیمی دانه گرده می‌گردد.

حساسیت یا عدم حساسیت به طول روز و و مدت زمان رسیدگی دانه نیز بر تاریخ کشت کینوا موثر است.بر اساس این دو مورد ژنوتیپ‌های مختلف کینوا می‌توانند به ترتیب روز کوتاه، روز بلند و بی‌‎تفاوت نسبت به روز و دوره رسیدگی بین 100-120 روز باشند.

بذر کینوا

خرید اینترنتی بذر کینوا

امروزه بیشتر از هر زمانی مردم به خرید از فروشگاه‌های اینترنتی علاقه نشان داده‌اند. فروش اینترنتی محدودیت‌های فروشگاه سنتی را نداشته و طیف وسیعی از محصولات را می‌توان در آن به نمایش گذاشت.

در این روش بعد از جستجوی مختصر بذر کینوا و پس از بررسی ویژگی‌ها و شرایط آن و مقایسه با دیگر فروشگاه‌های ارائه‌ دهنده، خریدی مطمئن و با قیمت مناسب را انجام می‌دهند.

در اولین اقدام مقایسه بذور کینوا در فروشگاه‌های اینترنتی مختلف دارای مجوز الکترونیکی و چک کردن نظرات کاربران و قیمت و کیفیت بذور را انجام دهید. در نهایت  پس از کسب اعتماد و آگاهی،  خرید خود را ثبت کرده و اقدام به واریز الترونیکی وجه نمائید.

مجموعه ایلیا با تنوع در ارائه انواع بذر کینوا و امکان خرید همیشگی فروشگاه اینترنتی،خود آماده خدمت‌رسانی به مشتریان می‌باشد. با خرید اینترنتی از این مجموعه ضمن صرفه‌جویی از هزینه‌های وارده به شخص، در خرید حضوری (سوخت، انرژی، زمان) از مشاوره‌های رایگان با کارشناسان مجموعه استفاده نمائید.

قیمت خرید و فروش بذر کینوا عمده

خرید و فروش عمده کینوا روشی نوین و سریع برای خرید مستقیم از مزرعه بوده و امروزه در کشور توسط مراکز و نمایند‌گی‌های مجاز مختلفی صورت می‌گیرد. در این خرید نمایندگی‌های خرید و فروش عمده، به ویترین نمایش مزارع کشور تبدیل شده و امکان خریدی بی‌واسطه وراحت را برای خریداران در اقصی نقاط کشور فراهم می‌آورند.

این مراکز با فراهم‌سازی بستر عمده‌فروشی و تجارت عمده آنلاین اقدام به تامین کینوا مورد نیاز متقاضیان می‌نمایند. درواقع به عنوان پلی بین خریدار و کشاورز امکان خرید  در سریع‌ترین زمان و بدون صرف هزینه رفت و آمد را فراهم می‌سازد.

خرید و فروش عمده کینوا اکثرا به صورت فله ای صورت می‌گیرد و خریداران این حوزه نیز کارخانجات فرآوری، صنایع غذایی و صنایع تبدیلی و … می‌یاشند. شرکت ایلیا به کلیه این عزیزان،  کینوا عمده را در بالاترین کیفیت و در کوتا‌هترین زمان ممکن و بدون صرف هزینه حمل بار عرضه‌ می‌نماید.

قیمت بذر کینوا

قیمت بذر کینوا در ایران

قیمت بذر کینوا در کشور هرساله با توجه به نوسانات بازار و میزان متقاضی برای آن با توجه به کیفیت و مرغوبیت بذر از سوی سازمان‌های مربوطه اعلام می‌گردد.نکته‌ی مهمی که در این مورد حائز اهمیت بوده؛ استفاده از بذور دارای گواهی و استاندارد‌های لازم برای کشت و افزایش تولید در واحد سطح است.

بعد از تعیین این استاندارد‌ها مراکز و نمایندگی‌های مجاز و معتبر در کشور اقدام به توزیع و پخش این بذور در بین کشاورزان و کینواکاران در سراسر شور نموده و نیاز آن‌ها به بذور سالم را تامین می‌نمایند.

مجموعه ایلیا با همکاری سازمان جهاد کشاورزی و به منظور یکنواختی محصول در مزارع، مدیریت بهتر نهاده‌های مصرفی از جمله کودها و افزایش تولید در واحد سطح مجوز عرضه بذور کینوا در کشور را با قیمتی مناسب و مشتری پسند دارا بوده و کلیه عزیزان می‌توانند خرید بذر کینوا خود را از این مجموعه دریافت کنند. در صورت نیاز به مشاوره تخصصی در زمینه کشت کینوا می‌توانند با کارشناسان مجموعه ارتباط برقرار نمایند.

ارتباط با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *