معتبرترین مرکز فروش بذر کینوا در کشور

خرید بذر کینوا برای کاشت

آیا از معتبر‌ترین مرکز فروش بذر کینوا در کشور اطلاعاتی دارید؟ قیمت هر تن بذر کینوا چقدر است؟ قیمت خرید تضمینی کینوا از کشاورز چقدر است؟ برای کسب اطلاعات در مورد خرید و فروش بذر کینوا در کشور با معتبر‌ترین مرکز ارائه دهنده کینوا در ارتباط باشید.

قیمت فروش هر تن بذر کینوا

لیست قیمت بذر کینوا با توجه به بروز‌رسانی دقیق و کیفیت بذر کینوا توسط فروشندگان و بر مبنای قیمت هر کیلو اعلام می‌گردد. قیمت کینوا در بازار نوسانات بسیاری را تجربه کرده ولی در کل با توجه به گسترش مراکز عرضه‌کننده قیمت باثباتی در کشور دارد.

در خرید و فروش به‌صورت عمده و تنی نیز قیمت‌ها به نسبت خرید جزئی پایین‌تر بوده و برای کشاورزان و تولید‌کنندگان مقرون به‌صرفه‌تر است. خرید با تناژ بالا را زارعین می‌توانند از شرکت  ایلیا به‌ عنوان جامع‌ترین و معتبر‌ترین مرکز ارائه‌دهنده بذر کینوا خریداری نمایند. ضمن خرید می‌توانید از مشاوره کارشناسان مجموعه بهره‌مند شوید.

فروش بذر کینوا

خرید و فروش اینترنتی بذر کینوا

با توجه به گسترش روزانه مصرف کینوا در کشور و آینده روشنی که کینوا در تغییر الگوی کشت محصولات کشاورزی در کشور دارد، توجه به این نکته ضروری است که خرید بذر درجه یک تنها از طریق نمایندگی‌ها و سایت‌های رسمی و معتبر صورت پذیرد.

مشتریان با خرید اینترنتی قدرت انتخاب بالایی در طیف وسیعی از فروشگاه‌های ارائه‌دهنده بذر کینوا را دارند. در این ‌روش کاربران محدود به انتخاب از یک فروشگاه محلی نبوده و می‌توانند بذر کینوا مورد نیاز خود را از دورترین فروشگاه اینترنتی و مرکز فروش سفارش دهند.

در این خرید مشتریان با مقایسه انواع شرکت‌های عرضه‌کننده بذر کینوا در کوتاه‌ترین زمان می‌توانند گزینه مناسب را انتخاب نمایند و از طرفی در خرید آنلاین مراکز بری جلب رضایت مشتری و تبدیل خریدار به خرید همیشگی از بذور کینوا خود، استاندارد‌های لازم را در زمینه کیفیت و مرغوبیت بذر ارائه‌دهنده رعایت می‌نماید.

ایلیا با قرار دادن دسترسی آسان خریداران به بذر کینوا و سایر خدمات خود در فروشگاه اینترنتی این امکان را به‌وجود آورده که تنها با چند کلیک و صرف چند ثانیه بذر کینوا را ضمن مقایسه با دیگر شرکت‌ها به سبد خرید خود اضافه نماید.

با همین کار ساده ضمن حذف هزینه‌های اضافی برای رفت ‌و آمد قدرت خرید مشتری نیز افزایش می‌یابد. چنان‌چه مشتریان عزیز نیاز به اطلاعات بیشتری در مورد انواع بذور کینوا داشته باشند کارشناسان مجموعه آماده مشاوره رایگان به این عزیزان هستند.

فروش بذر کینوا

کشت کینوا

با توجه به ممنوعیت کشت برنج در کشور به غیر از استان‌های گیلان و مازندران، به کشت گیاهان جدید و جایگزین این محصول مانند کینوا در اقصی نقاط کشور توجه ویژه ای شده است.

کشت کینوا علاوه بر سازگاری با انواع شرایط جوی و در تناوب قرار‌گرفتن با دیگر محصولات در کشور صورت می‌گیرد. کشت دقیق بذر کینوا بر روی قیمت فروش آن بسیار موثر می باشد.

تاریخ کاشت کینوا

کاشت کینوا سراسر کشور را پوشش داده و در دو فصل بهار و پاییز کشت آن نسبت به فصل تابستان مرسوم‌تر است. کشت بهاره در همدان، شهرکرد و ارومیه از اردیبهشت تا خرداد، در تبریز، اصفهان و کرج از فروردین تا اردیبهشت، در ورامین، سمنان و قم از اسفند تا فروردین و در یزد و فارس از بهمن تا اسفند  صورت می‌گیرد. این استان‌ها دارای آب و هوایی معتدل و معتدل سرد هستند.

کشت پاییزه نیز در خوزستان،؛ بوشهر، ایرانشهر و جیرفت از شهریور تا آبان صورت می‌گیرد. این مناطق دارای آب و هوایی گرمسیری بوده و نوار جنوبی کشور را در بر می‌گیرد.

درجه حرارت هنگام کشت و برداشت، درجه روز رشد، حساسیت و عدم حساسیت به طول روز و مدت زمان رسیدگی در انواع ژنوتیپ بر تاریخ کاشت کینوا در هر منطقه موثر است. علاوه بر این تاریخ کاشت بر روی کیفیت و قیمت فروش بذر کینوا تاثیر گذار است.

بر این اساس حداقل درجه حرارت برای جوانه‌زنی بذر 3-5 درجه سانتی‌گراد، دمای بهینه برای رشد رویشی و زایشی به‌ترتیب بن 15-25 درجه سانتی‌گراد  و 20-25 درجه سانتی‌گراد می‌باشد. درجه حرارت بالاتر از 32-35 درجه سانتیگراد باعث عقیمی دانه گرده و پایین‌تر از 2- درجه سانتی‌گراد باعث خسارت اساسی به گیاه می‌شود.

درجه روز رشد برای شروع گلدهی، دانه‌بندی، پرشدن و رسیدگی دانه به‌ترتیب 400-600، 150-200، 250-400 و 300-500 درجه سانتی‌گراد می‌باشد.

حساسیت و عدم حساسیت به طول روز باعث شده برخی ژنوتیپ‌ها برای کشت بهاره و برخی دیگر کشت پاییزه مناسب باشند. ژنوتیپ‌های تیتیکاکا و سانتاماریا نیز بی‌تفاوت به روز بوده و امکان هر دو کشت پاییزه و بهاره آن‌ها مهیاست. طول دوره رشد در اکثر نقاط کشور بین 100-120 روز با توجه به انواع ژنوتیپ متغیر است. ژنوتیپ‌های تیتیکاکا و گیزا جز ارقام زود‌رس در کشور می‌باشند.

فروش بذر کینوا

قیمت خرید و تضمینی کینوا از کشاورز

هرساله شورای اقتصاد قیمت خرید تضمینی انواع محصولات کشاورزی را تعیین می‌کند. بر اساس این تصمیم قیمت ارقام مختلف کینوا بر حسب درصد شکستگی دانه توسط این‌ نهاد با همکاری جهاد کشاورزی مشخص می‌شود. قیمت خرید و فروش تضمینی بذر کینوا همچون دیگر محصولات کشاورزی باید قبل از تاریخ کشت کینوا ابلاغ شود تا کشاورزان بتوانند تصمیمی درست درباره‌ کشت در فصل زراعی جدید داشته باشند.

با توجه به روند روبه رشد کاشت کینوا در کشور این محصول زراعی جایگاه بزرگی را در بازار و تولید کشور به خود اختصاص داده است. از این رو خریداران بسیاری به نمایندگی از مراکز و هلدینگ‌های تجاری درصدد عقد قرارداد با کشاورز برای خرید تضمینی کینوا در پایان فصل برداشت هستند.

این خریداران کینوا را به‌ صورت عمده و با قیمتی مناسب از کشاورز خریداری می‌کنند. از طرفی به‌صرفه‌ترین و مطمئن‌ترین روش برای خرید کینوا تهیه ان از کشاورز است. قیمت خرید کینوا از کشاورز باعث تجربه خریدی اقتصادی و مطمئن شده و در این راه کیفیت محصول نیز تضمین شده است.

مجموعه توسعه و تجارت سبز ایلیا با بستن قرداد تضمینی خرید از کشاورز و با داشتن مجوز از نهاد‌های مربوطه دغدغه بسیاری از کشاورزان را در پایان فصل برداشت بر‌طرف ساخته و می‌تواند با همکاری با کشاورزان عزیز آن‌ها را در فروش محصول به انواع کارخانه‌های بسته‌بندی، فرآوری، بیمارستان‌ها و …. راهنمایی و یاری رساند.

فروش بذر کینوا

معتبرترین مرکز فروش بذر کینوا در کشور

پربازدید‌ترین مرکز فروش بذر کینوا در کشور در مشهد وجود دارد. در این شهر مراکز فروش معتبر و تجاری بسیاری در زمینه خرید و فروش انواع بذر کینوا فعالیت دارند. انواع شرکت با مارک و برند خاص خود بذور کینوا را در قالب انواع بسته‌بندی، شرایط و ضوابط خاص به مشتریان ارائه داده و امکان خریدی بی‌واسطه و مطمئن را را برای ان‌ها فراهم آورده است.

شرکت ایلیا به‌عنوان معتبرترین مرکز فروش بذر کینوا در کشور و پیشرو ترین گروه تجاری و تولیدی این محصول در ایران  با ارائه انواع بذور کینوا با کیفیت و گواهی شده از سازمان ‌های مربوطه اقدام نموده است و کلیه خریداران و متقاضیان می توانند همکاری های گسترده ای در سطح استان و کشور داشته باشند و می توانند با کارشناسان و مشاوران این مجموعه در ارتباط باشند.

ارتباط با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *